Omslachtig en niks lukt
MeerAnderhalf uur bezig geweest om meereiskorting op mijn dochters pas te krijgen met mijn code. Alleen maar foutmeldingen en gedoe en uiteindelijk maar een los kaartje middels die code besteld. Wat is dit voor gedoe!
1door Hej*******21/04/2024Samenreiskorting
MeerWantrouwen en fraude leiden tot nieuwe regels rond samenreiskorting. Ik vind het erg ingewikkeld. Dienstverlening verliest het van fraudebestrijding. Heb nu een test met een proefrit gedaan (kost €1,49) duurde erg lang en geld ben ik kwijt.
1door Hen*******19/04/2024Te ingewikkeld
MeerHet laten meereizen met korting en kopen fietskaartje is te ingewikkeld. Waarom niet gewoon in Wallet te laden of gelijk ticket e-mailen?
2door Han*******19/04/2024Easy reizen
MeerIn 5 minuten App gedownload en ticket naar Schiphol gekocht! Gewoon leuk om te doen!
5door All*******16/04/2024Test voor update! Kaart fail
MeerStoringspagina heeft nu de kaart van Google maps. Deze is standaard ingezoomd om Barneveld…… Nu heeft de klant geen overzicht. Waarom testen jullie niet voordat jullie updaten? Dit had voorkomen kunnen worden. Of zijn de programmeurs te druk met de nieuwe dating app van de NS?
1door Rad*****15/04/2024Please fix ‘storingen en werkzaamheden’
MeerDe app werkte altijd perfect, maar sinds enige tijd is de functie ‘storingen en werkzaamheden’ veranderd. Als ik er nu op klik, krijg ik geen overview meer van Nederland, maar een extreme zoom in op een bepaald gebied (Ede, Lunteren)
Nu kun je niet meer in 1 oogopslag zien waar er storingen zijn. En laat dit nou net een van de belangrijkste dingen van de app zijn, gezien de vele (spontane) storingen en continue werkzaamheden aan het spoor.
Please fix dit!1door Jen*******15/04/2024Ingewikkeld.
MeerMet behulp van een aardige NS mijnheer een nieuw account aangemaakt om de meereiskorting te activeren. Gelukkig ben ik geen digibeet, maar makkelijk is anders. Ik kan me voorstellen dat, andere ouderen het bijltje erbij neergooien en verzuchten “laat maar zitten”. Het is niet eenvoudig.
1door Ost*******15/04/2024Drukte melden werkt niet
MeerBlijft niet mogelijk om drukte te melden vanuit de app (oa op verzoek van de conducteur) sinds dat dit gewijzigd is in de app. Blijft aangeven: ‘probleem, alle vragen beantwoorden’
Drukke trein blijft dan ook op ‘rustig’ staan in de app.
Mss een manier van Koolmees om onderbouwing te hebben om de prijs van treinkaartjes te kunnen verhogen..? Op deze manier is in de app rustig, maar in praktijk niet…3door Liz***12/04/2024Don’t book tickets online
MeerSimply you cannot book it for some one. There is no way to transfer it. It goes to your app
1door Las*******11/04/2024Error on disruption page with zoom
MeerNice app. But since recent update the disruptions page has default zoomed view on around Ede. Instead of seeing the overview of NL, you only see the area from east of Amersfoort to west of Arnhem. Nice if that’s the only area you’re traveling with NS. But very annoying if it’s not.
2door Joo**11/04/2024Relaxed met de trein
MeerIk reis graag met de trein, lekker n tijdje om te lezen of appen. Hoef niet op t verkeer te letten en kom op de geplande tijd aan. Niet altijd, soms gaat er op t spoor iets mis, maar hey: dat is met de auto ook altijd mogelijk!
5door Pal*****09/04/2024Top app
MeerVerzoek om rijrichting aan te geven bij zijaanzicht van de trein. Rijdt ie nou naar links of naar rechts?
4door J J******04/04/2024Meereizigers pesten
MeerHet is voor meereizigers belachelijk dat de app nodig is. De mail met het ticket zou voldoende moeten zijn.
1door Ano*******31/03/2024Geen ticket via email
MeerJammer dat je pas na je bestelling in beeld krijgt dat je dat ticket of moet printen of in de app moet laten zien. Dan had ik m liever ter plekke uit de automaat gehaald.
1door 68 *****31/03/2024Fijne app maar
MeerHoewel de app in de loop van de jaren steeds beter en leuker in het gebruik is geworden is het jammer dat je bij iedere update opnieuw moert inloggen.
Op zich niet erg alleen gebruikt de app in iOS daarvoor ns.nl en wil die (nog steeds) openen in Safari. Waarom gebruikt het niet de in iOS als standaard ingestelde browser? Mega irritant als je een andere browser gebruikt. Is het zo moeilijk om dat te fixen? Als ik alle functies kan gebruiken na inloggen via mijn browser zeker 4 en misschien wel 5 sterren.3door I P***28/03/2024Onduidelijk
MeerGeen volwaardig alternatief van website. Facturen en reiskosten slecht/niet inzichtelijk. Samenreiskortingscode niet te vinden.
2door Jor***23/03/2024Zonder internet opgeslagen reizen kijken
MeerSinds de nieuwe update van de NS-app kan je niet zonder internet je opgeslagen reizen bekijken. Terwijl dit eigenlijk het doel is van de opgeslagen reizen…
2door Evy****21/03/2024Bedrag 40% meereiskorting klopt niet.
MeerTot 4 maal getracht het juiste kortingsbedrag van 13,92 te krijgen (Hengelo/Deventer) dagretour. Krijg telkens het bedrag van 18,40. Uiteindelijk maar betaald. Via de OV-kaart ook niet mogelijk want het servicestation in Hengelo is opgeheven.
Not amused dus.
GF de Vries1door Adr****21/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."