Driewerf BAGGER ! En het blijft maar zo
MeerNa maanden eindelijk een update….. maar natuurlijk werkt die óók NIET! Contact met de NPO levert ook niks op (zoals vragen naar ‘welke apparatuur’ gebruikt u). Wat een zooitje knoeiers. Eerst lijkt de app te werken, de reclame wordt afgespeeld , maar daarna wordt het beeld zwart………
Op 14 april weer een update !
Benieuwd of dèze nu zou werken. Ik hàd het kunnen weten. Natuurlijk niet: de reclame is zichtbaar, maar het programma niet.
Wederom: deze update is BAGGER !1door Rob*******14/04/2024Apps maken vereist vakwerk.
MeerDeze app werkt knullig, want gratis. Geen ramp, er is toch niks op tv.
Daarnaast werkt men de app regelmatig bij voor een nog slechtere kijkervaring middels onbegrijpelijke meldingen als: timeout van het verzoek.1door Dhh******14/04/2024Typisch overheid ontwerp
MeerApp werkt zeer omslachtig en knoppen zoals opnieuw afspelen ontbreken. De zoekfunctie is ook dramatisch. Npo gaan vele miljoenen belastinggeld naar toe maar een app marktconform maken en ontwikkelen is te moeilijk voor de bureaucraten.
1door Don*******13/04/2024Onmogelijke app. op mijn smart tv.
MeerHeel lastig om mijn LG TV op het gewenste terug te kijken programma te krijgen. Waarom niet terug naar het programmaoverzicht en daar teruggaan naar de juiste datum etc. zoals het lang geweest is?
Verder is het cookie beeld onderaan ket keuzescherm niet weg te krijgen.1door Chr*******13/04/2024Vreselijk
MeerWat een achteruitgang sinds de nwe app.
Zonde van mn geld dat npo plus abonnement1door Syl12/04/2024Appel tv
MeerApple TV zoekfunctie volledig aanwezig na update. App koppelen werkt weer. Fijne vooruitgang!
4door 9 W**12/04/2024Drama ergernis en frustratie
MeerNPO plus app werkt niet op de TV. De app laad niet of tergend langzaam. En dan heb je eindelijk via omwegen kunnen zoeken (uit de zoekfunctie komen is ook zoiets) en dan duurt het bufferen zo ongelooflijk lang…. Na 30 minuten proberen een aflevering te kijken hebben we het wederom maar opgegeven.
Iedere maand kan je net zo goed je subscription door de plee heen spoelen. Schaam je NPO!1door Had******12/04/2024Heel slechte app, goed aanbod
MeerIk betaal voor NPO Plus, maar de app mist echt bijna alle basiszaken. Ik kan geen kinderprofiel meer kiezen waardoor ik alleen door het aanbod kinderprogramma’s kan kijken door Zapp te kiezen. Het aanbod is me totaal onduidelijk en totaal niet aangesloten op mijn kijkgedrag. Elke aflevering moet apart aangezet worden. Elke keer als ik mijn telefoon vergrendel (Chrome cast doet het nu eindelijk wel redelijk) is het niet meer te zien welk programma er aanstaat en moet ik het opnieuw opzoeken en verbinden met Chrome cast. Hoop dat het snel verbeterd. Moet toch beter kunnen!
Pluspunt: heel goed aanbod. Goede Nederlandse en internationale series en programma’s.1door Pau*****12/04/2024Ontzettend slechte app
MeerHet is dat npo plus regelmatig series heeft, die ik graag wil zien. Maar het is de slechtste app waar ik voor betaal.
Krijg vaak te zien dat de serie alleen op npo plus is te zien (heb ik). Onder het kijken verschijnt vaker “alleen te zien op npo plus”. Halve seizoenen staan erop, bv Downton Abbey van seizoen 3 staat aflevering 3 online. En van seizoen 4, staat alleen afl 5 online.
Het is er niet beter op geworden.1door Sco*12/04/2024Achteruitgang
Meer- geen favorieten meer die je volgt
- onthoudt niet wat je als laatste gekeken hebt en waar je gebleven bent met kijken.1door Que*****11/04/2024Stopt niet tijdens streaming
MeerBlijft een lastige app. Houdt het streamen tegen. WERK AAN DE WINKEL!
We overwegen het abonnement op te zeggen en over te stappen.2door Hak****11/04/2024App werkt nog steeds niet.
MeerWanneer wordt deze app eens goed bijgewerkt. Jullie beloofden dat de problemen in februari opgelost zouden worden, maar helaas. Ik vind het nu een waardeloze app en kijk al maanden niet meer terwijl er wel series zijn die ik wil zien. Je kan nog steeds niets in favorieten opslaan. Na einde van een aflevering gaat hij niet naar de volgende aflevering en ik kan niet zien wat ik volg.
Jullie hadden ervoor moeten zorgen dat deze app goed werkt voordat jullie deze app lanceerde. We zijn nu bijna 5 maanden verder en ik hoop nu toch echt dat al deze problemen op korte termijn opgelost zullen worden.1door Mar******10/04/2024Ondertiteling/CC is waardeloos
MeerOp tvOS werkt ondertiteling of CC niet. Bij casten vanaf een iPhone naar de Apple TV wordt de ondertiteling weergegeven op de telefoon ipv de tv
1door Kap*******10/04/2024Verbetering maar To little to late
MeerFijn dat de functionaliteit op de AppleTV weer langzaam terugkomt, maar het is schandalig dat dat ruim 4 maanden geduurd heeft.
Had dan de oude app nog even laten staan.
Helaas is de kwaliteit van de live kanalen gigantisch verslechterd met de vorige app.
De bitrate is flink omlaag geschroefd en dat is het kijken niet waard!
Ik als kijker zit mij te ergeren op de kwaliteit terwijl ik kijk voor de inhoud.
Voorheen kon je de kwaliteit nog instellen en ik zou het fijn vinden als ik (met mijn goede internet) de kwaliteit maximaal zou kunnen zetten)
Maar dan moet maximaal wel beter zijn dan nu.
NPO Politiek & Nieuws en de NPO Extra kanalen zijn zelfs SD wat in deze tijd al helemaal kansloos is.
Waarom in vredesnaam dat besluit? Dan heb je de zaken niet orde.
Ik geef het nog 1 á 2 updates de kans, maar als er daarna geen verbetering in zit zeg ik mijn abonnement toch echt op.
Ik betaal namelijk niet voor een slecht product wat ook nog is met mijn belastinggeld betaald is.2door Bas*******10/04/2024Werkt heel slecht
MeerDe app voldoet niet aan de verwachtingen: na het kijken van één aflevering uit een serie word ik iedere keer uitgelogd. Ik moet dan (na opnieuw inloggen) terug naar de zoekfunctie, de serie opnieuw zoeken (want er is geen of een onjuiste geschiedenis) en zoeken waar ik gebleven was. Je kunt dus niet een serie aflevering na aflevering kijken zonder onderbreking. Ook de bedieningsinterface laat te wensen over. Om de knoppen weg te krijgen moet je altijd twee keer klikken in het beeld (een keer stoppen en dan weer beginnen) en dan verdwijnen de knoppen pas. Je kunt geen favorieten instellen of iets bewaren. Groot gebruikers ongemak! Er moet toch wel iemand zijn die een goede app kan maken?
1door Pla*******10/04/2024Wat kan ik nog toevoegen aan 6.200 ratings
MeerNiets meer dan toch ook maar 1 ster. Bizar en niet het fatsoen hebben om deze 6.200 mensen wellicht hun € 2,95 per maand terug te betalen sinds het nieuwe platform “life” is.
1door Mr *******09/04/2024Ondertiteling
MeerHallo npo app makers, zouden jullie de ondertiteling standaard UIT kunnen zetten. Als ik npo stream naar m’n Apple tv3 omdat m’n smart tv niet meer smart genoeg is voor de npo app. (Weggooi maatschappij) Staat de ondertiteling altijd aan wat ook nogwel eens tot een foutmelding leidt. Hoop dat jullie er iets mee kunnen.
1door Pk3******09/04/2024Heel slecht
MeerHoopvol geïnstalleerd, want ein-de-lijk een update. Helaas geen verbetering. Nog steeds vraagt deze app na opstarten wie er kijkt terwijl er maar 1 profiel is: goh, wie zou er dan kijken? Alsjeblieft, sla dat over want 1 keuze is geen keuze!
‘Kijk verder’ hangt nog steeds bij oude afleveringen. Ook als ik recentere afleveringen wordt dit niet bijgewerkt.
Als ik bij een serie op ‘start laatste aflevering’ klik dan krijg ik alleen de reclames te zien en start de aflevering gewoon niet. Dat gebeurt alleen als ik helemaal naar die aflevering navigeer.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar verbeteringen heb ik nog niet ontdekt. Samsung TV app is even slecht. Echt, alsjeblieft doe beter dan dit! Dit frustreert alleen maar.1door App*******09/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"