NPO Start

NPO Start

van Stichting Nederlandse Publieke Omroep
  • Universeel: Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch
  • Laatst bijgewerkt: 21-12-2018
  • Gratis! · iOS 9.0 + · 49.4 MB · Versie 7.4.14
  • Loopt steeds vast

    Zojuist abonement van €2,95 aangeschaft om ‘weet wie je bent’ te kijken. Na aflevering 1 gekeken te hebben opent hij aflevering 2 niet. App verwijderd en opnieuw geinstaleerd probleem blijft zich heralen. Op diverse devices geprobeerd. Waardeloos!

    1 / 5  door Fiona01 · Versie: 7.4.14
    14/01/2019
  • Very poor

    Starts with annoying advertisements.
    I've tried watching a few programmes but they stop after a few minutes and won't continue. The only way to see the whole programme is to restart it and skip forward to where it froze, but this means you have to watch the advertisements again.
    And then it freezes again!
    I give up, not worth the hastle.

    1 / 5  door Estron · Versie: 7.4.14
    12/01/2019
  • App werkt slecht

    Ben niet tevreden met de app van npo. Beeld hapert veel te vaak, soms stopt het beeld en kun je vervolgens het programma wat je aan het bekijken bent niet eens verder kijken. Helaas word je gedwongen de app te gebruiken, op internet kijken naar programma’s die je gemist hebt mag blijkbaar niet. 1 ster, maar het liefste 0 sterren.

    1 / 5  door M674pop · Versie: 7.4.14
    11/01/2019
  • Super app

    Tot nu toe zijn mijn ervaringen prima, en zeker ook sinds ik een abonnement heb. Bovendien heb ik sinds enkele weken een Chromecast en nu is de app nog fijner. Ik zie al mijn geselecteerde programma’s terug op tv.
    Gerhardine.

    5 / 5  door Gerhar · Versie: 7.4.14
    10/01/2019
  • Lang geen Netflix

    Haperende app, ondoordachte bediening... kortom, zonde van het belastinggeld waar deze app mee is gefinancierd. Jammer, op zich een goed initiatief om toch nog een paar kijkers voor de publieke omroep te behouden.

    1 / 5  door Joop14 · Versie: 7.4.14
    09/01/2019
  • Verassend goed

    Ok vind het Super goed al die negetiefe reacties over ik hoor wel maar ik zie niet betekenen gewoon ik heb slechte WiFi ik heb een account en kijk wie is de mol en ben tevreden

    5 / 5  door N P O S T A R T A A N D E T... · Versie: 7.4.14
    08/01/2019
  • Npo plus

    Aanmelden als betalend klant, om dan te ervaren dat je de programma’s voor betalende klanten nog steeds niet kunt zien. Foutmelding, en gewoon nergens een oplossing te vinden. Als je dan mee wil doen in de wereld van betaalde streaming diensten, zorg dat dat je zaken voor elkaar hebt... Echt slecht

    1 / 5  door Maupie1 · Versie: 7.4.14
    06/01/2019
  • Live kijken loopt de hele tijd vast

    Kan ik ook nul sterren geven?
    Super super super super irritant dit! Elke keer tijdens het spannendste punt in de tour loopt het beeld vast. Opnieuw verbinden met de Chromecast is het enige dat helpt. Erg vervelend! Verder is de iPad versie niet handig met de Chromecast en de Zoek knop op 1cm2 gepropt waardoor je elke keer mis drukt.

    1 / 5  door Jean Luc Laval · Versie: 7.4.14
    06/01/2019
  • NPO: hoogmoed!

    Een slecht functionerende app, in alle opzichten: technisch, funtioneel en de hoogmoed die spreekt uit de reacties en vooral het niet-reageren op negatieve recensies.
    De kwaliteit van de omringende landen gaat ver uit boven die van de NPO.

    1 / 5  door Jeoorjcor · Versie: 7.4.14
    05/01/2019
  • Airplay werkt niet meer m.i.v. Versie 7.4.14

    Met ingang van versie 7.4.14 werkt airplay niet meer met Apple tv en iPad iOS 9.3. Kom op mannen, ik weet dat testen vervelend is, maar ik heb een betaald abonnement en NPO start is nu waardeloos voor mij. Opnieuw installeren helpt niet.

    1 / 5  door Ghuiyfdsergh · Versie: 7.4.14
    04/01/2019
  • Ruk app

    Als je npo start plus wil gebruiken kan je dat nergens aanzetten of zien dat je dat hebt. Ik heb het nml aangeschaft/abonnement, lang niet gebruikt en nu kan ik nergens meer zien wat voor account ik heb...... alleen maar gezeik.

    1 / 5  door Roald S · Versie: 7.4.14
    03/01/2019
  • IK WORD HIER ZO MOE VAN!

    Ik wil een uitzending terug kijken en krijg veel reclame... Soms start de app geeneens op. Programma’s voor 16 jaar en ouder kan ik alleen laat in de avond bekijken... Programma’s die 2 weken van de buis zijn of langer kan ik alleen met een NPO start plus account kijken. Volgens mij had de NPO geld gekregen, dat is voor mij niet te merken! DOWNLOAD DEZE APP NIET!

    1 / 5  door Hugo035 · Versie: 7.4.14
    03/01/2019
  • Onder de maat

    Leuk idee. Maar zou nog leuker zijn als de app zou werken. Ik heb nog geen uitzending terug kunnen kijken die niet binnen 6 minuten vastloopt zonder ooit verder te gaan. Van de nationale publieke omroep had ik veel beter verwacht. Slechte functionaliteit en het is niet zo moeilijk als ze het doen lijken. Zie: Netflix, YouTube, Twitch, vimeo, etc. Step it up NPO, het is 2019, tijd om de focus meer maar online te schuiven.

    2 / 5  door Daf · Versie: 7.4.14
    02/01/2019
  • Hapert

    Inhoudelijk natuurlijk goede app, dus je blijft ‘m gebruiken maar gemak is ver te zoeken. Wat gaat er mis: beeld blijft heel vaak hangen, terwijl internet/wifi verbinding goed is, play/pauze knop doet niks dus moet je weer helemaal uit het programma gaan om ‘m opnieuw aan te klikken.
    Dit gebeurt ook regelmatig na een reclame, waardoor je de reclame dus 2 of 3x moet bekijken voordat je door kan naar het programma.
    Daarnaast werkt de 10-sec-terug knop vaak niet; spoelt zo paar 5 tot 15 min terug ipv 10 sec.
    Ook niet vriendelijk is het schakelen tussen apps. Als je even uit de NPO Start app gaat dan is bij terugkomst bijna altijd je beeld vastgelopen. Ook al was je er maar 5 sec uit. Pauze/play knop doet wederom niks. Het is ook niet zo dat het programma geladen wordt, staat gewoon vast. Bij Netflix gebeurt dit bijv. veel minder. Die app onthoudt na een uur nog waar je bent en streamt gewoon verder.
    Als laatste iets wat ik niet gebruik maar wat we me wel opvalt: er is geen mogelijkheid om een NPO ID te registreren. Je kan wel inloggen maar als je geen inlog hebt, geeft de app ook geen mogelijkheid om die aan te maken, althans ik kan het niet vinden. Zecht genoeg over gebruiksgemak.
    Makers van deze app, kunnen jullie dit aub verbeteren!
    P.S. Dit zijn mijn ervaringen met het gebruik van de app op iPhone.

    1 / 5  door Elise30 · Versie: 7.4.14
    31/12/2018
  • Genant slechte app.

    Elke update is er weer wat anders stuk. Loopt constant vast, of de audio is niet sync. Gaat nooit verder waar het gebleven is enz enz. Netflix / videoland / rtl maakt duidelijk dat het prima kan werken, maar dit gaat nergens over.

    1 / 5  door De Heer Ros · Versie: 7.4.14
    30/12/2018
  • Kan beter

    App op apple devices werkt op zich goed. Beetje onlogische zoekfunctie. LG app kan ik me mateloos aan eregeren. Waarom loopt journaal aflevering vast als deze wil opstarten binnen 30 - 45 min?

    3 / 5  door Montignac · Versie: 7.4.14
    29/12/2018
  • Wat een prutsers daar bij NPO

    Npo heeft weer een nieuw pesterijtje bedacht. Nu is er geen geluid bij het casten naar je tv.

    1 / 5  door Zzoeffix · Versie: 7.4.14
    29/12/2018
  • Live stream naar HDMI connector van iPad werk niet

    Nu DVB-T over gaat naar DVB-T2 wilde ik voor digitenne free to air (NPO1,2,3) geen nieuwe decoder maar via iPad streamen. Helaas werkt dit niet in combinatie met de Apple HDMI kabel. Het beeld blijft zwart. Eerder uitgezonden opnamen kan ik wel bekijken via TV.
    Het zal wel aan de eigen video driver liggen van de app. NPO kijk hier eens na.
    Verder werkt de app goed.
    Erik.

    3 / 5  door Erik Ellen · Versie: 7.4.14
    29/12/2018
Deel deze app op:

AppWereld maakt gebruik van cookies, door verder gebruik te maken van de site gaat u daar mee akkoord.

Sluiten Meer informatie