Laatste appupdate geen succes
MeerSinds de laatste update is de app op iOS erg instabiel. Veel haperingen en bevriezen van de stream maar het ergste is dat ik een lopende uitzending niet meer vanaf het begin kan starten. Als ik dit probeer blijft de app maar naar de live tijd gaan. Hopelijk wordt dit alles snel opgelost.
3door Ind*******07/05/2024dolby audio en meer ondertiteling toevoegen
MeerIeder jaar lees je op het nlziet forum, app store review en internet; we zijn blij met uw feedback en geven het door aan het ontwikkelteam. Maar anno 2024; nog steeds geen dolby digital, niet op alle zenders of programma’s ondertiteling.
Ook zijn ze erg traag met reageren op hun eigen forum/community.
Laatste tijd weinig nieuwe ontwikkelingen in de app; terwijl hun forum volstaat met nieuwe verzoeken.
Kortom; werk aan de winkel NlZiet3door Fgd****06/05/2024Proefabonnement Extra . Geen enkele support
MeerNiets te ontvangen. Alleen NPO 1, 2 en 3 en 5 series op NPO plus. Alles wat ik niet wil zien. De beloofde BBC1, 2 en 3 nergens in beeld. Ondersteuning d.m.v. hulpprogrammaatje dat het verschil tussen wachtwoord wijzigen (ja daar heb je een werkend wachtwoord voor nodig en het wachtwoord dat ik heb, werkt niet.
Denk niet dat ik hier nog mee doorga1door Nar*******27/04/2024Fijne app, maar gebrek aan ondertiteling
MeerNLZIET is een fijne app. Werkt soepel en is mooi in gebruik. Het enige wat mist is ondertiteling (kost gewoon een ster) en de mogelijkheid om op meer categorieën te zoeken. Maar die ondertiteling moet wel geregeld worden. Is niet alleen voor doven en slechthorenden , maar ook superhandig voor ouders met kinderen. Bovendien zit die ondertiteling wél bij NPO plus.
4door Mau*******25/04/2024Pff
MeerWeer zo’n partij die er alles aan doet om geen contact te hebben met zijn klanten. Nlziet doet het al twee dagen niet, maar gewoon even bellen of een mailtje sturen mag natuurlijk niet, laat staan dat ze je helpen… zoek het maar uit op de communities…
1door 8e *******23/04/2024Kan niet meer kijken met apple kabel
MeerKon altijd met mobiel kijken met originele iPhone naar hdmi kabel. Dit wil niet meer.
1door Anoniem13/04/2024Eerst goed maar nu bagger
MeerCrasht vaak. Ook erg vaak, midden in programma, verspringt ie ineens 1 uur terug. Klaar mee.
2door Pet*******13/04/2024Ronduit slecht
MeerDe app is traag, pauzeren en door kijken werkt niet goed. Soms begint het opnieuw en soms start er ineens een heel ander programma. Vooruit spoelen werkt slecht. Enige dat redelijk werkt en wat gelukkig het belangrijkste is, is live afspelen en terugkijken zolang je dus niet pauseert of wilt spoelen.
2door Inf*******09/04/2024Net niet goed genoeg, meer
MeerUitlog bug was een tijdje geleden al gefixt.
Het is nogal een tijdje geleden dat ik mijn officiële apple lightning naar hdmi adapter in mijn iPhone had geprikt, maar dat werkt dus niet meer met nlziet. Erg vervelend.
En nee, die chromecast komt er niet (google zooi) en mira cast (tenzij iemand een goede weet) zit in slechte apps, giga abbo kosten of dubieus aziatisch.
Dus graag weer laten werken. Dan ben ik ook weer onafhankelijk van scherm type en hoef ik ook geen netwerk toegang te delen. (dus niet draadloos, maar dat is niet zo’n punt). Op iPad doet die het ook niet, maar daar had ik ‘m nog niet eerder gebruikt.
Verder geen klachten.3door Tes******06/04/2024Continue problemen
MeerHeb een abonnement op NLziet vanaf het allereerste uur, altijd heel tevreden geweest. Helaas de laatste tijd minder tevreden, iedere keer problemen. Na de laatste update kun je geen dag/datum meer kiezen waarvan je iets wilt terugkijken…..lijkt me één van de kerntaken van een app zoals NLziet, ook de huidige dag omhoog en omhaag scrollen werkt helaas niet meer, dus een vastgelopen en bevroren scherm. Het enige wat je nog kunt kijken is een programma via zoeken. Wanneer worden deze problemen eindelijk eens opgelost. Abonnementsgeld wordt steeds duurder, maar de kwaliteit - die voorheen prima was - holt achteruit. Los het aub op!
1door Jil*****11/03/2024Haperingen
MeerHet ging zo goed, maar vandaag tijdens het schaatsen is het weer droevig, de ene na de andere hapering.
4door Mas******09/03/2024App werkt niet
MeerWerkt sinds kort erg slecht. Ik kan niet kiezen voor een dag/datum waarop het desbetreffende programma dat ik wil terugkijken op tv is geweest. Wanneer ik een programma aantik, blijft hij vast hangen en wordt er niks afgespeeld. Ik ben er klaar mee. App verwijderd.
2door Dol*******08/03/2024Instabiel
MeerKrijg nu al maanden de melding: er gaat iets mis. Enkel met npo programma's. Support is waardeloos. Via community kom je ook niet verder. Ze zeggen dat het opgelost is met de laatste versie van de app, maar dat is dus niet zo. Tis te pas en te onpas van dit soort dingen, elke keer wel weer wat. Vaak ook super traag, vooral op de iPad pro is het bijna onbruikbaar zo traag en ook gewoon een matige UX. Mijn series heeft niet eens een plek en moet je voor scrollen, en scrollen gaat super schokkerig.
Communicatie is onduidelijk en is allemaal van die standaard support taal en (gebrek aan) actie waar je dus niets aan hebt. En daar betaal je dan voor.1door Xsr***05/03/2024Ondertiteling valt constant weg
MeerHierdoor moet je echt elke 4 minuten opnieuw verbinden met de chromecast, heel vervelend. Verder een fijne app.
3door Jen****29/02/2024Pffff…
MeerApp loopt constant vast, ook na herinstalleren van de app zelf en het resetten van de chromecast. Klantenservice? Je kunt een berichtje sturen naar iets? iemand? Een paar dagen later krijg je reactie dat de app is geüpdatet voor chromecast. Maar het werkt nog net zo slecht… Zooo jammer, was een aantal jaar terug erg blij met NL Ziet :(
2door Sug*******27/02/2024Hele aardige customer service
MeerApp blijft heel vaak hangen op inlog scherm. Maar in een zeer aardige reactie te horen gekregen dat ze er alles aan doen om te verbeteren en kijkplezier te garanderen 4 sterren.
4door Rvd***26/02/2024App knalt er sinds nieuwste ios update continu helemaal uit
MeerSinds vandaag is mijn iPad up-to-date en knalt de app binnen een uur er meerdere keren uit en sluit helemaal af, heel irritant
3door Nck*****24/02/2024App sluit bij casten steeds af
MeerUpdate 24-02-2024: Na de laatste update werkt het weer naar behoren, ik kreeg hier ook heel netjes een melding van dat het nu weer goed zou moeten zijn. Fijn om te zien dat er ook wat met de recensies/kritiek gedaan wordt, chapeau!
‘ App altijd zonder problemen gebruikt, echter na de laatste update sluit de app steeds bij casten naar tv.’3door Gie******24/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."