Te vaak opnieuw opnieuw inloggen
MeerGoede app met goede films en serie’s maar ik moest vanaf 10 april bijna elke dag in Netflix opnieuw inloggen wat heel vervelend is want dan ben je best veel tijd kwijt voor alleen om er in te komen
3door Ano*******17/04/2024Update huishouden
MeerMore than 15 years a happy customer.
But the last update is terrible.
We are with a family of 5 and we can not even share an account meanwhile we pay a lot1door Ter*******17/04/2024Nieuw&Hot
MeerWat kansloos dat de app altijd opent met Nieuw&Hot en het niet te veranderen is met standaard starten in Homepagina
1door B v*******17/04/2024Update
MeerNa de update kan mijn kind niet meer kijken en nu moeten hun zelf betalen what raar is want a kind heeft geen geld daarvoor ik raad je aan om het optelossen
2door Jus*******11/04/2024Household update
MeerThe new update is inefficient and not targeted right. There are a lot of people travelling and working while travelling nowadays. I expected a company like Netflix to be more futuristic and open minded. My account blocks every month, just because I do not watch enough on my wifi at home.
1door Hdm******08/04/2024Gezeik
MeerLeuke App maar ik kan op niks meer in Netflix want het zecht dat ik niet “ niet onder het huishouden voor dit account sta” terwijl ik dat wel ben
3door Len*****07/04/2024Minimaal iOS 16 nodig
MeerJe hebt voor de laatste update minimaal iOS 16 nodig. iOS 15 wordt niet meer ondersteund. Dat verklaard een hoop van de gebruikers problemen. De software ondersteuning voor iOS 15 is in september 2023 gestopt Raad iedereen te updaten naar iOS 16 of iOS 17. Betaalbare iPhones, iPads TV OS koop je bij LEAPP
4door Pet******02/04/2024Slecht
MeerAls ik mijn profiel in her Nederlands heb en ik zoek een bepaalde naam van een serie op dan komt die niet te voorschijn. Als ik mijn profiel in het Engels doe komt precies de zelfde titel die ik op zocht wel tevoorschijn. Dit vind ik echt niet kunnen. Ik vind het ook heel erg dat je niet meer samen met je familie een account kan delen.
2door An*****31/03/2024Can’t watch outside house
MeerI recently moved out of my household and since the update I can’t watch Netflix in my own house or anywhere accept at my parents. Every time I open the app on mobile or tv I need to put in a code to use it (“on vacation”) or it forces me to buy my own acc. Netflix is expensive for on my own so I quit and just use my other accounts like Disney that let sharing be possible.
1door Sma*******28/03/2024Subtitels
MeerPlease make the subtitles customizable. (Dimmable) These are much too bright on OLED television.
3door Mad*******27/03/2024Remove the Persian Version from your catalog
MeerRemove the movie that hurts the sentiments of 400 million people around the world and possibly subscribers.
1door Mha***27/03/2024Bras
MeerGaat nou per huishouden. Als ik in België woon en in Nederland werk kan ik niks meer kijken. Staat geen enkele goeie film/serie meer op.
1door Bra*****26/03/2024Verslechterd
MeerEerst was het zo goed, stonden leuke films en series op. Nu gaan alle leuke series en films eraf. Kan het ook niet meer kijken van een account met een andere WiFi.
1door Lyn*******22/03/2024boos
Meerkan niet eens meer netflix kijken op mn telefoon door de nieuwe regels. vader betaalt gewoon voor 5 mensen ons netflix account, maar door gescheiden ouders zit ik niet op ‘netflix household wifi’. boos.
2door Jo *****09/03/2024Deel Netflix met elkaar! Onee, toch niet.
MeerAl abbonee sinds 2014. Sinds vandaag mag ik geen gebruik meer maken van mijn account aangezien Netflix heeft geconcludeerd dat ik geen deel uitmaak van mijn eigen gezin. We betalen de volle pont om op 4 schermen te mogen kijken, precies ons gezin, maar het is niet genoeg voor netflix. Ik moet nu nog eens 4 euro in de maand extra betalen om te mogen blijven kijken. Na bijna 10 jaar abbonee te zijn geweest vind ik dit echt stank voor dank. Eerst jaren lang adverteren dat je met elkaar moet delen, en nu ineens dit? Echt heel erg kwalijk.
1door Lje***08/03/2024Rewind & fast forward speed
MeerPlease do something about the speed of scrolling, it takes ages the next day to go to the scene before i felt to sleep
4door Suh***01/03/2024Opeens geen Apple facturering meer ondersteunen
MeerWat een afgang om als Netflix zijnde zonder waarschuwing de Apple facturering stop te zetten. Keurig een abonnement afgesloten via Apple en betaald om er dan achter te komen dat je geen toegang krijgt via Netflix. Geen uitleg, niets. Mag je aansluiten in de wachtrij bij de helpdesk om daar te horen te krijgen dat ze Apple betaling niet langer ondersteunen. Nu mag ik dus ook Apple gaan bellen om mijn geld terug te krijgen. Voor mij voorlopig geen Netflix meer. Genoeg andere content beschikbaar tegenwoordig.
1door Mr ****29/02/2024Erg irritant
MeerWij als familie zijn al lid sinds 2017. Altijd veel plezier ervan gehad. Maar door die hele onzin dat je maar op een locatie kan kijken gaan we het nu opzeggen.
1door She*****29/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."