Geweldige app, NOT!
MeerSynchroniseren mislukt…… Hoelang nog?
Ga hem toch niet gebruiken, kom maar eerst over de brug met een vergoeding eigen mobiel voor de GROTE CAO.
23-11-20221door Edw*******22/11/2022.
MeerInformatie werkt ie niet bij blijft hangen op 55%. de layout zoals qua rooster zou beter kunnen gewoon begin en eindtijd dat zou veel duidelijker zijn
3door Anoniem09/05/2022Een paar verbeteringen
MeerHet is een uitgebreide en goede app, alleen wat wel heel vervelend is: als ik een pakje scan dan hoor je een geluid en daardoor word mijn muziek app uitgeschakeld die ik dan weer moet opstarten en dan moet ik ook de mijn werk app weer opnieuw opstarten. En dat dus om de haverklap, kost nog wel eens wat tijd.
Zou fijn zijn als je dat geluid kon uitschakelen en daarmee zelf kunt bepalen of je dat geluidje er bij wilt of niet, want in de app word ook al weergegeven of het scannen is gelukt of niet dus voor mij is dat geluid niet echt nodig.
Daarnaast zou het handig zijn om meerdere opties tegelijk te kunnen aanvinken voor meer tijd.3door Ver*******14/04/2022Melding maken
MeerBij de nieuwe werkapp zijn opmerkingen bij een melding niet zichtbaar
Erg vervelend dat je op die manier niet ziet wat er gedaan wordt aan je melding2door D Z******08/03/2022Zeer slechte app onprofessioneel
MeerHeel erg slechte app loopt vast camera van zowel mijn iPhone xr als iPhone 12 pro crashen door deze app app nu verwijdert nu doet alles het prima. Maak een fatsoenlijke app of begin er niet aan.
1door Wie*******05/11/2021Scangeluid
MeerEr is een bug bij het scannen van barcodes. Als ik een barcode scan, klinkt er een geluidje om te melden dat het scannen gelukt is. Prima. Nu is het echter zo dat door het afspelen van dit geluidje direct mijn muziek stopt, mijn podcast stopt, en zelfs telefoongesprekken direct worden opgehangen.
Ik kan dit geluidje nergens uitschakelen, en iedereen met een iPhone heeft hetzelfde probleem. Het probleem speelt al heel lang en ik zou het fijn vinden als het wordt opgelost.3door Jop*******30/09/2021Kan beter
MeerVeel menu opties lopen vast of werken niet naar behoren. Ik vind de mijn werk app niet prettig werken. Het kan gebruiksvriendelijker en soepeler.
- Routekaart wil niet meer openen, heb alles al geprobeerd. Opnieuw installeren tot alle bevoegdheden bekeken...
- ‘Assistent’ werk ook heel vreemd. Tijdens het sluiten springt die steeds weer terug in menu van assistent. Er is geen lekker terug knop wanneer je aan het zoeken bent tussen onderwerpen. Je moet elke keer opnieuw navigeren tijdens het zoeken naar juiste onderwerp
- Kennis plein geeft elke keer een foutmelding tijdens het zoeken en zonder zoeken: de categorieën kunnen niet worden opgehaald.3door Loe****25/05/2021Ideeën voor verbeteringen:
Meer- Meerdere optie kunnen aanvinken voor meer tijd
- optie meer tijd toevoegen; bijladen
- donker modus, zo verbruiken nieuwere telefoons mindere batterij, en het feit dat een witte achtergrond meer blauwlicht uitstraat wat niet goed is voor de ogen.
- het handmatig aan kunnen maken van taken, als een pakketje niet te scannen valt en niet in de takenlijst staat.
- Opendiensten laat wel zien dat er open diensten zijn, maar als je kijkt bij de dag kan je de diensten niet zien en niet bieden
- Terug kunnen reageren op een melding die hebt gemaakt kan nu alleen nog via de PC, dit zou ook via de app moeten kunnen. Nu is het veelte omslagtig.4door Oud*****18/11/2020Een idee
MeerIs het misschien een goed idee om bij de reden van meer tijd meer opties te maken? Dat je bv aan kan vinken; meer post en kwaliteit
4door P M14/10/2020Weer terug zetten aub!?
MeerIn de app is dit nu echt vervelend bij de lopen dat eerst de huisnummer zichtbaar is en dan pas de straten. Dit kost tijd met zoeken. Graag eerst weer de straatnamen en dan het huisnummer!
Vriendelijk bedankt voor de moeite alvast3door P M24/09/2020SLECHTE KWALITEIT
MeerKortom gewoon slechte kwaliteit. Zo vaak dat de app niet werkt of niet kan starten. Verschillende keren opnieuw starten, deze PostNL app is gewoon een teleurstelling!
1door Den******16/09/2020FIX de bugs aub
Meer1: Graag zou ik de optie willen om commentaar te geven op een melding als er een vraag gesteld wordt
2: random uitloggen(4cijfers pincode) fix!
Elke keer als ik de app weer nodig heb om een pakje te scannen moet ik weer opnieuw de pincode/faceid invullen/gebruiken om de app in te kunnen zeer irritant en kost te veel tijd.
3: mijn assistent chat is slecht gemaakt, na 1 antwoord van de admi kon ik al niks meer typen/antwoorden1door Mat*******28/08/2020Laden is zeer frustrerend
MeerDit hoeft niet de beste app ter wereld te zijn, maar als ik mijn telefoon ontgrendel moet de app regelmatig 10-20 seconden opnieuw laden. Dit is zeer frustrerend met scannen; voor mij en voor klanten. Soms loopt de app helemaal vast en moet ik ‘m opnieuw opstarten. Probeer in ieder geval *dit* op te lossen.
1door Daa*******13/08/2020OMG
MeerWaar zijn jullie mee bezig? Ik mag al blij zijn als ik aan het einde van de bezorgloop niet als “geen dienst” sta vermeld. Telkens als ik moet scannen en de mobiel open maak ik een schietgebedje en hoop dat de werkapp het nog doet. Nemen jullie ons nog wel serieus?
1door The*******05/08/2020Commentaar optie bij een melding
Meer1: Graag zou ik de optie willen om commentaar te geven op een melding als er een vraag gesteld wordt
2: random uitloggen(4cijfers pincode) fix!
Elke keer als ik de app weer nodig heb om een pakje te scannen moet ik ik weer opnieuw de pincode/faceid invullen/gebruiken om de app in te kunnen zeer irritant en kost te veel tijd.
3: mijn assistent chat is slecht gemaakt, na 1 antwoord van de admi kon ik al niks meer typen/antwoorden1door Mat*******31/07/2020Werkt frustrerend
MeerMeerdere keren tijdens mijn route valt de app uit waardoor de scanner geen verbinding heef. Na elke update houd je je hard vast wat er nu niet meer werkt. Duidelijk geen professionals die de app voor PostNL onderhouden
1door Al *******12/05/2020SLECHTE KWALITEIT
MeerKortom gewoon slechte kwaliteit. Zo vaak dat de app niet werkt of niet kan starten. Verschillende keren opnieuw starten, deze PostNL app is gewoon een teleurstelling!
1door Den******12/05/2020Verkeerde update
MeerVersie 20 zou het synchroniseren moeten verbeteren, maar het tegendeel is het geval. Dat is nou precies waar deze update grote moeite mee heeft. Ontwikkelaars, ga he huiswerk overdoen. Dit is knudde met een rietje.
1door Hen*******12/05/2020
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."