Als je een zakelijke rekening hebt. Krijg je de optie in de app om een privé rekening voor 12 maanden gratis te nemen, daarna 1 euro per maand. Nou, het is een ramp. Kreeg gelijk een mail dat door een technische storing de overstapservice NIET beschikbaar is voor mij. Een betaalverzoek sturen kost €0,30 én bij een klein bedrag overboeken moet je een heel 3D gezichtsscan uitvoeren waardoor je voor schud staat in een winkel. Geen fijne bank. Voor zakelijk prima maar privé zou ik dit niet aanraden. Ook bestaat de optie niet bij de belasting om automatisch incasso te laten verlopen via Knab, waarschijnlijk omdat Knab ruzie heeft met andere instanties (zoals met Moneybird).