Pushmeldingen
MeerMooi die pushmeldingen, alleen alle meldingen komen een dag later. Jammer lijkt me niet de bedoeling. Dit is structureel en niet af en toe. Hopelijk kunnen jullie sit fixen.
3door Anoniem26/04/2024Geen push-berichten
MeerOndanks dat wel is ingesteld stuurt de app geen push-berichten bij een bijschrijving.
En de enkele keer dat ik wel een pushbericht ontvang komt deze veel later binnen.4door Joo******19/04/2024Knab app werkt al weken niet
MeerIk probeer al meer dan 3 weken een account aan te maken maar de app werkt niet. Na vele malen bellen en contact te hebben blijken ze niet eens te kunnen helpen. Nog steeds geen Knab account, app of rekening geopend na weken wachten.
1door Jvv*******18/04/2024Roodstand
MeerProbleem (begin maart) van niet meer kunnen inloggen was uiteindelijk via een opmerkzame dame wel met een dag opgelost. Prima bank en app verder….
Maar nu je niet mee kunt rood staan op je betaalrekening overweeg ik toch over te stappen! Heel irritant waarom steeds van goed gevulde spaarrekening moeten aanvullen terwijl je weet dat saldo binnen korte tijd weer positief is door ontvangsten?
Ik betaal liever paar euro rente op m’n betaalrekening dan dit gezeur
Rood staan moet beperkt mogelijk zijn als er genoeg saldo op een spaarrekening staat!3door Mar*******17/04/2024If it ain’t broken, don’t fix it
MeerDoor de design updates, eerst op de website en recent van de app, ben ik nu meer tijd kwijt aan bankzaken.
Laden duurt langer en ik moet opnieuw uitvinden waar ik iets kan vinden.
Werk liever aan het toevoegen van functionaliteit, zoals historisch saldo bij iedere mutatie. Zo zijn er vast nog wat handigheden te kopiëren van andere apps.
Focus op wat er toe doet. Daar valt design niet onder voor iets dat een functie heeft.4door Reg*******11/04/2024Bugs bugs bugs
MeerBij KNAB zijn ze er goed in half werkende features te verzinnen. Aanvullen roodstand is er zo één. Soms werkt het wel maar meestal niet zodat je niet kan pinnen of incasso’s niet afgeschreven worden. De widgets werken ook meer niet dan wel. “Oeps er is iets misgegaan”. Ja die kennen we nu wel. Dat is bijna de lijfspreuk van KNAB lijkt het wel.
2door Npu****11/04/2024Zeer tevreden!
MeerEen bank die helemaal bij de tijd is en ook nog eens met fatsoenlijke kosten. Kortom ik ben zeer tevreden en kan deze bank bij iedereen aanbevelen, voor privé en zakelijk.
5door Mar*******08/04/2024Na update werkt qr code scannen niet meer
MeerHelaas, na update werkt qr code scannen niet meer. Het beeld bevriest en app loopt vast.
2door Dir*******04/04/2024Annoying bug with login
MeerWhen logging in on the iPhone, the keyboard immediately disappears and no code can be entered. Every time. Please fix this. Not a problem on the iPad.
1door S M******04/04/2024Was beter
MeerDe app wordt steeds kinderachtiger gemaakt, qua taal en look and feel. Het login scherm is trager(!) geworden na laatste update, evenals de bevestiging van transacties. De selfie met knipperende epileptische aanval opwekkende kleurtjes is wel gebleven.
3door Ni *******04/04/2024Te vaak updates
MeerSuper irritant dat er voor mijn gevoel elke dag een nieuwe update is! De laatste update ging over: het inlogscherm ziet er nu iets anders uit. Mag het alsjeblieft minder?
2door Yce**04/04/2024Update niet fijn
MeerSinds de update is mijn app traag. Alleen al mijn wachtwoord in typen heeft vertraging, wat irritant is omdat het dan lijkt alsof hij de cijfers niet pakt.
Verder staan al mijn rekeningen er opeens 2 keer in.
Hiervoor was ik erg tevreden, hopelijk wordt het snel opgelost1door De *******04/04/2024Goede app
MeerPrima app die doet wat hij moet doen. Als toevoeging zou ik graag een donkere modus zien.
2door Nie*****03/04/2024Geen donkere modus / geen holding rekening
MeerNiet beschikbaar voor een Holding BV of voor een Werk BV (waarvan de holding eigenaar is). geen donkere modus in 2024,
2door Sax*******02/04/2024Je wordt er gewoon uit gegooid!
MeerGebruik al tijd deze app en opeens wordt je eruit gegooid. Kan je de hele ellende om jezelf weer aan te melden herhalen. En dan niet eens met mijn gezicht met die van m’n vriendin?
Echt raar!1door Ryi******30/03/2024Slechte update
MeerWeet niet waarom de interface op de schop moest bij de laatste update eind maart ‘24, alles werkte prima. Bevestigen van betalingen met pincode gaat nu waardeloos, omdat er een rare vertraging in zit of iets dergelijks. Graag oplossen, en geen aanpassingen doen die zaken niet verbeteren! Hier heeft niemand om gevraagd.
1door Jge****30/03/2024Aanvragen is een ramp
MeerIk heb zojuist mijn derde aanvraag gedaan. De eerste duurde 3 weken voordat ik de terugkoppeling kreeg dat t niet gelukt was. De tweede was sneller. Mogelijk heeft t met t scanner van ‘t paspoort te maken. Als ik de app in gebruik krijg stijgt misschien de waardering, maar een slechte binnenkomer op t moment.
1door B V******28/03/2024waardeloos
MeerGeen iDIN en koppelen met andere apps is onmogelijk. Woolysocks is met alle banken te koppelen maar met knab werkt het niet. Waardeloos. Ga ook binnenkort overstappen naar ING
2door Flo*******21/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."