Disconnected
MeerSinds 23 april 2024 is KIA in de app altijd disconnected.
Daarvoor altijd connected en kon ik dus de Airco starten of voertuig gegevens opvragen1door Nan*****24/04/2024Elke keer storing
MeerDeed het voorheen prima. Status en locatie elke keer storing. Remote service in process..
2door Mik*******24/04/2024Werkt vaak niet
MeerSinds de laatste update vaak meldingen over geen connectie met de auto mogelijk. Soms is onverklaarbaar de oplaadlimiet veranderd
1door Eso***23/04/2024Werkt vaak niet
MeerKrijg geen verbinding en uiteindelijk zecht hij dat ik te vaak geprobeerd heb in te loggen voor 1 dag en moet ik wachten. Daarna weer zelfde probleem
2door Sly*******21/04/2024Idee een 10, uitvoering valt tegen
MeerDe app reageert vrijwel dagelijks niet. Vooral aan het eind van de middag is een update vaak onmogelijk. ‘Geen reactie van het voertuig’ terwijl hij toch echt in goed bereik van telecommasten staat. En dat duurt dus al twee jaar, je zou denken dat dit een oplosbaar issue zou zijn.
En als het dan werkt, dan lijkt het wel of Kim yong un zelf goedkeuring moet geven om de auto of de laadpoort open te doen. Snel is het nooit.
Het idee van de app is echt goed maar het uitblijven van reactie maakt het gewoon slecht.2door Anoniem20/04/2024Het is gewoon niet af
MeerDe app rammelt op diverse punten. Twee in het oog springende:
1) De “Off peak time settings” worden niet bewaard (na een update?). Dus die moet ik iedere keer weer opnieuw instellen. Heel irritant.
2) Mijn schuif/kanteldak wordt NIET gemeld in de app als deze open blijft staan. Terwijl dit nou juist zo logisch en zinvol zou zijn als dit wel gebeurt! (want reken maar dat dit regelmatig vergeten wordt).
Over de support afdeling: hele vriendelijke personen die meestal snel reageren. Maar helaas met standaard antwoorden waar je niet zoveel aan hebt.
Sorry, maar echt teleurstellend allemaal.2door Tim*******16/04/2024Inloggen werkt beroerd, vraagt te veel data
MeerOnthoud inlog niet, inloggen werkt niet met een password manager, app logt uit na afsluiten omdat het beroerd werkt.
Ook dwingen ze dat je een telefoonnummer opgeeft wat voor de werking van deze app totaal niet nodig is. Ga een melding maken voor privacy schending bij de autoriteit persoonsgegevens.1door N8n*******15/04/2024Leuk wanneer het werkt
MeerApp heeft sinds oktober 2023 prima gewerkt en vanaf vandaag een puinhoop. Het is niet meer mogelijk met de auto (niro ev) te communiceren. Network errors en geen reacties op verversen om vehicle status uit te lezen. Reset bij de volumeknop helpt voor een paar keer communiceren en daarna werkt het niet meer. Jammer, ik had Kia hoog zitten.
2door H A*******14/04/2024Kia Connect App
MeerSinds de laatste update van 14 dagen geleden zijn wij genoodzaakt om onze Kia Niro EV plubiek te laden. Omdat hij thuis geen enkele communicatie heeft met het voertuig.
Niks nul , nul.
Staat amper 6200 km op de teller en wat een ellende hebben wij allemaal meegemaakt met deze Auto.
Dit was tevens onze laatste Kia Ooit.
Als Kia geen Software kan leveren die wel werkt begin er dan ook niet aan Kia!
Laat dat over aan de experts van bijvoorbeeld Tesla koop daar de Software in.
Kan nu bijvoorbeeld nog maar 376 km rijden dit terwijl de auto altijd binnen staat 21graden in een verwarmde ruimte. En de WLPT zecht 460 km.
Ja allemaal verkoop praat maar de klant zit met de ellende.1door Ari***10/04/2024Manual update necessary
MeerToo much manual actions needed. Never updated automatically. No API for automation. Very dated experience, especially if you ever worked with the Tesla app or integrations. Wouldn’t have bought a KIA if I knew the app was so bad. Smart charging is not possible.
1door Tra*****01/04/2024Widgets?!
MeerLaatste update heeft de functionele widgets verwijderd? Ik gebruikte deze dagelijks meermaals voor klimaat, openen/afsluiten en laden. Kan dit hersteld worden?
Verder prima app en jaren zonder klachten gebruikt, maar dit lijkt op achteruitgang2door Tho*******27/03/2024Reactie van de ontwikkelaar
MeerBeste ontwikkelaar,
Het zou jullie geloofwaardigheid en klant betrokkenheid ten goede komen als jullie op de nuttige feedback van cliënten een reactie geven waar de cliënt wat aan heeft.
Nu wordt er een standaard en voorgekookt nietszeggend antwoord gegeven. Dit getuigd van arrogante nonchalance. Stop daar mee en doe wat aan de terechte klachten.
Groet, C J Zaal3door Han*******21/03/2024Nice and comprehensive app
MeerIts an app with a lot of functionality but unfortunately it is not possible to share an address/location from another app (ie. Google map) to the Kia Connect app. Each address has to be searched in the Kia Connect app. Sharing addresses/locations to Kia Connect would be a great enhancement
3door Koe*****27/02/2024Incomplete app
MeerEnkele aandachtspunten:
- niet duidelijk of je nu wel of geen toestemming geeft op alle privacy voorwaarden omdat de button hierin geen info deelt
- je krijgt continu dezelfde meldingen bij het opstarten van de app
- je kunt zien of het voorverwarmen aan staat, maar niet vooraf activeren (als de auto aan de laadpaal staat bijvoorbeeld) wat voecht deze info dan toe?1door Sve*******12/02/2024Waardeloos
MeerIn de loop der jaren is er veel in de app gewijzigd maar is helaas nooit een verbetering geweest. Waardeloos! En in loop der jaren vele malen moeten resetten met verlies van gegevens. Voor mij NOOIT meer een Kia want ook de dealer laat je constant in de steek.
1door Hun****26/12/2023Waardeloos
MeerUpdate de KM-stand niet (meer), geeft niet (meer) de resterende laadtijd.
Doet vaker niet dan wel. Volgens Kia dealer ligt aan de app..1door Mar******19/12/2023App werkt bijna niet op ios17
MeerIn principe is de app oké. Maar elke 2-3 weken mag je alles resetten omdat er dan geen verbinding meer is met de auto en dus app verwijderen en alle instellingen opnieuw invoeren. Heel erg vervelend.
1door Mwg***17/12/2023Kia Connect App
MeerWaardering 1 ster. En waarom maar slechts 1 ster. Omdat ik persoonlijk vind dat men bij Kia toch noch een puntje verdienen. Ik ben er helemaal klaar mee met deze App. Hij is helemaal vol geladen tot 58,4 KW en wat schets mijn verbazing de verbruiksmeter loopt niet terug. Al een dag of 14 niet. Dus het is maar gokken hoever je komt met dit frisse weer.
Nee Kia ik ga hem weer gauw inruilen voor een PolarStar of een Volvo Recharge1door Ari***14/12/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Kareena Kapoor chills with sister Karisma, friend Natasha..."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."