Klopt niet helemaal
MeerWat doet van Gogh in deze app? Die wordt toch algemeen gezien als post-impressionist. Slordig en jammer. Er hadden meer schilderijen van échte impressionisten in kunnen staan ipv van Gogh.
3door Pet***23/11/2015Plezierige app
MeerIk geniet volop van de afbeeldingen in hoge resolutie. Die zijn bedudend mooier in deze app dan wat de wereldmusea op eigen sites hebben staan. Alleen mis ik een tekst met toelichting over de kunstwerken. Dat zou een prachtige aanvulling zijn, vandaar de 3 sterren,
3door Hap*******16/06/2013Fantastisch en zo veel!
MeerZeer de moeite waard! Klein beetje jammer dat ze niet chronologisch per schilder staan.
5door Wyd**09/06/2013Verbazing
MeerInderdaad prachtig, zou nog meer willen. Denk bijv aan Nolde en andere Duitse impressionisten.
5door Fre*******09/06/2013Kunst app
MeerEen prachtige app met kwalitatief prachtig weergegeven schilderijen. Een lust voor het oog. Zou de schilderijen nog wel groter op het scherm willen zien.
4door Ymb*****09/06/2013Little bug
MeerTouching the next button, after the last painting in a category, makes it crash. But great way to study paintings.
4door Sor*******09/06/2013gebruik
MeerPerfecte afbeeldingen, n genot ze te. bekijken.
Mis mogelijkheid ze met -Apple TV op groot scherm te zien.3door Mar*******08/06/2013Gaaf
MeerDit is een app waar ik veel plezier aan beleef, ik ben liefhebber van (post) impressionisme. En de HD afbeeldingen zijn nu beter. Gewoon kopen, 900 werken voor dat geld.
5door Cov*******05/01/2014
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

