Te veel reclame
MeerHet is een toffe spel maar echt te veel reclame want letterlijk nr een keer klikker reclame dat is bloediritand drm geef ik het een 7,5
4door Lin*******28/04/2023Veel reclame
MeerHet is een leuk spel maar er is wel heel veel reclame echt irritant het dus heel lang om al 1 opdracht uit te voeren niet zo fijn
2door Mis*******23/10/2022Game good adv super bad
MeerYou can’t even press something more then 2 times without getting a ad I get that the makers need to make some money but wauw it’s every 6-10 sec ad!
1door Man*******18/06/2022Teveel reclame
MeerReclame ok, maar na ieder 4 keer dat ik een scherm aanraak? Ik haak af want dit is bloedirritant.
1door Dau**07/01/2022Ik kan geen tand trekken
MeerIk vind het een heel leuk spel maar nu krijg ik de opdracht om een tand te trekken en dat gaat niet. Is daar een oplossing voor?
2door Ann*******24/12/2020De besturing is rommelig
MeerDe besturing is Rommelig als je loopt, dan gaat hij steeds naar boven maar verder een leuk spel!
4door Joo***13/08/2020Tand storing
MeerSuper leuk spel! Ik doe ook ervaring op omdat ik later dit in het echte leven wil doen. Maar ik vind het jammer dat er een tand bij mij niet uit wil. Als je geen advertenties wilt gewoon WiFi uit. Maar willen jullie ervoor zorgen dat ik gewoon kan door spelen met dit te gekke spel?
4door Anoniem24/04/2020Slecht
MeerSuper slecht spel om de 1 min een reclame in je scherm. Het lopen gaat heel lastig. Het is ook heel traag. Vol met bugs en glitches. Niet aan te raden andere zijn beter!⚠️⚠️⚠️
1door Pyr*****20/03/2020Stom
MeerHet lopen is irritant en je kunt bijna niets zien als je loopt of rent en sturen is heel irritant en het is gewoon saai
1door Anoniem29/12/2019
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

