Bug prone
MeerAlways get logged out of the app. Furthermore, weird interface, no data management from their side, way to easy to add something that already exists. Feels amateuristic.
1door N B**27/02/2024Login every time
MeerEvery time I start the app, I need to login again. Therefor I use the app less then I want.
The last update didn’t fix it.1door Joh*******22/02/2024Account maken
MeerDe app gedownload om mijn collectie bij te houden, kan ik niet eens een account aanmaken hij zecht constant *username not available* en heb oprecht wel 100 verschillende dingen geprobeerd……
1door Xme*****28/01/2024Not possible to create an account
MeerI signed up with my google account. Than I had to create a username but whatever I tried nothing was accepted. So no trying this app.
1door Mal**27/01/2024Log in struggles
MeerI cannot log in anymore. I had to log in all time since a couple of months, but now I log in an I just go back to the log in or sign up screen :(
4door Den****16/01/2024Kan niet meer inloggen
MeerWat ik ook probeer, inloggen lukt niet meer.
Wachtwoord resetten lukt ook niet!1door Fnr**14/01/2024Poor performance
MeerThe app is performing very poorly. Sorting options aren’t saved and have to be done every single time you view a label or artist releases. Also when there is a substantial discography to sort the app simply crashes or loads the first three entries. Don’t understand why it is performing this poorly. It’s just a fancy database interface.
2door Ric*******24/12/2023Not well designed
MeerNot very well designed and not useful. Works much better in a browser, maybe one day they make the app work but not this one
I hope that day will come2door Hob***29/11/2023Version 2.9.17
MeerAddicted to Discogs, but this version is not good. Keeps crashing when I want to give feedback. During the last couple of months I have to log in everytime I use the app. Very annoying. Furthermore, I think it’s a shame that reviews have been removed from the app…
2door Not*******29/11/2023Na 2 updates nog steeds niet inloggen
MeerIk kan na twee updates nog steeds niet inloggen. Eerst was niets aan de hand, de eerste update met ‘fix’ heeft het kapot gemaakt..
1door Ram*******20/11/2023Steeds opnieuw inloggen
Meer16-11-2023: nog steeds niet opgelost, elke keer opnieuw inloggen. Wordt dat nog een keer opgelost?
Elke keer als ik de app start moet ik opnieuw inloggen! Dat is al erg lang zo, wordt dat nog eens gefixt?1door Kl *****16/11/2023App doet het niet?
MeerZeer SLECHTE HULP VAN DISCOGS IK HEB NOG NOOIT ZO’N ZOOITJE MEEGEMAAKT ECHT LACHWEKKEND. Ik kan al bijna 2 maand niet inloggen. En vraag je om hulp? Wat denk je dat ze zeggen,? Cookies wissen?! De nieuwste app versie downloaden?! IK KAN NIET INLOGGEN ZO OP DE 1 OF ANDERE DAG. DAT IS MIJN PROBLEEM NIET MEER EN NIET MINDER. Maar ze kunnen ook geen account resetten. Blijkbaar te moeilijk of zo je moet alles zelf doen. En ook nog alles in het Engels. Ik woon in Nederland en je geeft een app uit in Nederland die in het Engels is. Dat is zo wie zo niet meer van deze tijd. En laks van discogs. In welk land je hem ook uitbrengt, dan moet ie daar ook in die taal zijn. Het is dat ik 1 ster moet geven maar ze verdienen helemaal geen ster dat is dit helemaal niet waard. Ik gebruikte het alleen voor mijn vinyl collectie. Kopen is ook zo iets op discogs ALLEEN Paypal of creditcard. Maar ook nog een 20% meer moeten betalen voor vinyl omdat discogs 20% moet hebben van de verkoper. Maar als mensen niet kunnen inloggen kunnen ze niet helpen. Dat krijg je met die graai cultuur. Maar dat is niet het enige. Heel vaak storing als je wat op wilt zoeken. Geen internet. 20 keer het zelfde intoetsen wat je zoek maar bij de 22 keer pas vinden. Ben je wat aan het intoetsen springt het beeld weer op wit. Ik ben nu twee maanden bezig geweest met proberen weer op discogs te komen. MAAR IK GA HET NIET WEER PROBEREN IK KAN DISCOGS ECHT NIET AANBEVELEN ZO’N SLECHTE ORGANISATIE HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT ECHT GEEN AANRADER IK GEEF ER -20 sterren voor
1door Wee*******09/11/2023Teleurgesteld
MeerIk was altijd zeer tevreden over discogs maar kan nu niet meer inloggen! Ik ben niet zo handig maar dit lukte mij wel aardig.
Helaas nu alle gegevens van mijn collectie niet meer op te vragen!1door Hen*******05/11/2023Steeds opnieuw inloggen
MeerElke keer als ik de app start moet ik opnieuw inloggen! Dat is al erg lang zo, wordt dat nog eens gefixt?
1door Kl *****28/10/2023Fantastic, all my albums at hand
MeerWorks perfect, database for all my albums, and nice price indications. Check an album when I want to buy one, prevents double buys. One of the best apps I installed.
5door Chr*******21/10/2023App werkt niet meer
MeerBen overstapt naar een iPhone 14 Pro met iOS 17.0.2 helaas werkt de app daar niet meer op, hopelijk kunnen jullie dit weer fixen.
1door Sem*****21/10/2023Don’t get notifications even when all my adjustments are open for notifications
MeerDon’t get notifications even when all my adjustments are open for all notifications
4door Edg*****12/10/2023Opnieuw aanmelden
MeerIk moet na de laatste update steeds weer opnieuw in loggen heel irritant. Graag oplossen alvast bedankt.
1door Jn8*06/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."