gemak
MeerHet gemak van opnemen van dat wat je oren horen en je gedachte niet willen verliezen
, maakt opnemen leuk!5door De *******14/06/2026Cool
MeerHet is leuk dat je in slow-motion mot en heel snel ik zou zeggen dit is een aan rader
5door Tim******02/06/2026Dictafoon
MeerIk vind het wel leuk, want als ik me verveel, dan kan ik iets inspreken en dan ja dan heb ik gewoon iets te doen en dan verveel ik me niet, dus dan kan ik het een andere keer weer terugluisteren en bijvoorbeeld een liedje zoals Bella ciao dat soort liedjes. Als ik me niet verveel, dan luister ik gewoon terug en dan ja vind ‘k het ook gewoon heel leuk, dus het is eigenlijk leuk het is voor jullie grote grote grote big aanrader
5door Sin*******28/05/2026Leuke apppppppppp
MeerIk vind het leuk omdat je dan je verhaal in kwijt kan.En dan kan je het later terug horen.Daarom vind ik dit een leuke app
5door Moo***09/04/2026Leuke app
MeerIk ben blind en in deze app kan ik toch een soort van podcast maken zonder al te veel te hoeven monteren. Het enige wat ik doe is muziek maken, pauzeren, hervatten, opnemen en afspelen. Super simpel maar handig!
5door Lyn*****26/02/2026Prima te doen
MeerHeel leuk en handig alleen soms ben ik bang dat andere zonder toestemming dit kunnen luisteren dus van daar een 4
4door Ehd****10/11/2025Chill
MeerDe app doet wat hij zou moeten doen met goede kwaliteit, en als ik mezelf later weer terug hoor lig ik zo wat in een deuk
5door Anoniem08/11/2025Geen
MeerHet is echt goed dat deze app bestaat en ik kan dingen voor mezelf houden en als naar iemand wil sturen kan dat ook
5door Fro*******30/10/2025Rating
MeerThis app is so good .because you can correct your mistakes in the audio and deleted audio’s can be saved and you can return it.
5door Xge***17/10/2025Handig leren
MeerIk vind het heel handig om te gebruiken om te leren je kan dan praten en later na kijken
5door Wad******14/10/2025- Meer
Deze app raad ik aan: je kunt t sturen naar wie je wilt en je kan belangerijke,leuke,en andere dingen opnemen!
5door App*******14/09/2025 4 sterren
MeerWel fijn voor mij want dan heb ik bewijs voor mijn vader en moeder dat mijn zus stomme dingen tegen me zegt, dus ik zou het wel aanraden, maar niet gelijk
4door Fle*******28/08/2025Bring call recorder back please
Meerthese Ludacris subscriptions getting out of hand, should be free for everyone. In NL you may record a call,in the beginning it was always available, then they shutdown certain countries, why is again removed in the Netherlands?
1door C H****18/06/2025TOP APP
MeerIk hou heel veel van zingen dus ik heb al heel veel liedjes met de app opgenomen het is echt een top app
5door Spr*******01/06/2025My opinion
MeerGreat App for recording quick ideas, long audiOS, speech with the transcription feature and other features it’s just an important App. Good job Apple
5door Rev*******25/05/2025Heel fijn
MeerDictafoon is een fijn gebruiksmiddel dat je voor meerdere dingen kunt gebruiken, voor een musical : je tekst maar ook reminders en af spraken
5door Alt*******08/05/2025Nou
MeerNou als je iets op wil nemen van een een videoclip, ja dat kan niet en je kan ja achtergrondmuziek er niet bij doen en zo, dus dat is heel irritant en ja, dat is heel irritant omdat jij kan niet de video videoclip erbij doen en je kan de achtergrondmuziek ook niet doen, dus ja
4door Ame*******19/04/2025Dictafoon
MeerHet is gewoon leuk om je zelf te horen praten. En het dan altijd terug te luisteren!
5door Pho*******10/04/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

