Aardig leuk gratis 'race' spelletje. Beweeg je iPod Touch om de obstakels te ontwijken en probeer zo ver mogelijk te komen. Dit is een spel dat ik niet twee uur achter elkaar zou spelen, maar wel een spel dat ik op mijn iPod Touch laat staan omdat het makkelijk op te pikken is.
Ik heb getwijfeld tussen een 3 en 4 sterren rating omdat de graphics simpel zijn en het spel niet erg uitgebreid is, maar het wel gratis is. Het liefst zou ik 3,5 ster geven. Het is echt een prima spel maar niet een van mijn favorieten, ik reserveer de 4 en 5 sterren voor andere spellen.