Simpel maar leuke game
MeerEen leuke game voor de wielerliefhebber. Grafisch eenvoudig, maar toch best verslavend. Er zouden wel wat vaker updates of vernieuwingen mogen komen.
4door Sje****21/09/2013Te gek wielerspel
MeerDit is een aardig arcade wielerspel maar verwacht niet dat het Pro Cycling Manager want het is een gewoon leuk spelletje !
5door Maa*******11/07/2013Bijna goed!
MeerHet spel geeft de essentie van wielrennen erg goed weer! Uit de wind zitten, anders raak je te snel uitgeput. Ga dus niet te snel op kop rijden! Want dan profiteren anderen van jou.
Na een aantal etappes kom je bij de start niet op gang. Dit is erg frustrerend! Juist omdat je de tour wilt winnen maar niet verder kunt. Graag snel verbeteren om de wielren-fan te blijven boeien!2door Bob******05/12/2011Best leuk
MeerBest leuk spel, maar alleen voor fietsfanaten. Erg verslavend, maar toch redelijk simpel. Ik hoop op een nieuwe uirgebreidere versie want de basis is best leuk.
3door Bdi***20/08/2011Bijna Super
MeerSuper spel maar ze moeten de gameplay gewoon door laten lopen inplaats van dat je elke keer weer op nieuw moet beginnen!
4door Djo*******07/08/2011Bäggah!
MeerWat kløtûh spel is dit zeg. Dat je er geld voor durft te vragen. Werk niet!
Gewoon weg kûth!1door Sup*******05/08/2011Leuk, maar werkt niet goed
MeerEcht een tof spel, alleen na een paar races gedaan te hebben kom je niet meer vooruit. Graag een bugfix! Nu is dit spel slechts 2 sterren waard, anders 5.
2door Tim*****27/07/2011Tja ....
MeerPaar keer gespeeld, kom niet meer vooruit nu, pijl vooruit doet het niet.
Update ? Bug ?2door Rar*****21/07/2011
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

