Ik had bij aanmaken account gekozen voor persoonlijke identificatie bij apotheek. Maar apotheek heeft geen toegang meer tot het systeem en kan mij niet autoriseren…
Suggestie om het dan toch maar met DigiD te doen heeft ook geen zin, want ik kan niet meer terug in de app. Oo niet na uitloggen en opnieuw inloggen.
App heeft aan dat ik ook de ‘cancel’ knop zou kunnen gebruiken, maar die doet dus hélémáál niks. Testen jullie je app wel? Ik wil identificatie proces opnieuw kunnen starten.
En als ik bij inloggen een typfout in email-adres doe, krijg ik direct een rode melding dat het adres niet bekend is bij jullie? Je gaat me toch niet vertellen dat jullie bij invoer direct actief checken of het mailadres bekend is bij jullie? Daar zullen potentiële kwaadwillenden erg blij mee zijn, want dan kunnen ze testen welke mailadressen ze mogelijk kunnen misbruiken. Zie SSD normen van de overheid.