Probleem inloggen App en website
MeerAl enige tijd problemen met inloggen op de app. Een bestelling kon ik eerder dan doen via de website, maar inmiddels kom ik ook niet meer op het account van de website…
Nieuw wachtwoord aanmaken lukt bij herhaling niet.
Ik gebruik iPhone, iPad en IMac.
De QR code van mij app/ klantenkaart op mijn iPhone is nog benaderbaar, oftewel bruikbaar in de winkel, dat dan nog wel…1door Mic*******09/04/2024Klarna werkt niet
MeerAchteraf betalen via Klarna werkt niet. Blokkie geeft aan dat er wel achteraf betaald kan worden via Klarna.
2door Nig***08/04/2024Instabiele app en krenterige spaarpuntenacties
MeerEens een krenterige kruidenier, altijd een krent! Ik kom er net achter dat de spaarpunten slechts één jaar geldig zijn. Daarna vervallen ze. Als ik al een beetje korting zou kunnen krijgen na een jaar punten sparen, dan moet ik er nu achter komen dat ze zomaar van de ene op de andere dag verdampen! Ik ga voortaan andere shoppingapps gebruiken die wat schappelijker zijn.
Nu weer even gekeken en de aanbiedingenfolder werkt ook weer eens niet. Verversen, de app herstarten, … niets helpt.
Jammer, maar deze app lijkt een heilloze dood te sterven.1door Pau*******04/04/2024Terugkerend probleem met inloggen op app
MeerAl meerdere keren probleem dat ik uit de app wordt gegooid, inloggen lukt dan soms wel, maar vaker niet; inloggen op de website - al dan niet na wijzigen wachtwoord - werkt op zich wel zonder problemen, maar niet elke functie is daar te vinden. Terwijl het al irritant is geworden, krijg ik een tip dat ik de Blokker-en-jij deals moet kijken. Vanuit de website wordt ik daarvoor naar de app verwezen. Waarop ik dus niet kan inloggen…..
1door Mic*******01/04/2024Veel storingen in de app
MeerDe punten worden al een tijdje niet meer opgeteld, de kassabon komt niet meer in de app.
Graag oplossen of oude versie weer online zetten.1door And*******20/03/2024Werkt niet goed
MeerDe app werkt niet naar behoren, veel foutmeldingen.
-Je kan je vouchers online niet gebruiken
-Je kan niet 2 vouchers tegelijkertijd activeren dan krijg je met inleveren van de vouchers in de winkel problemen.
-App geeft aan dat de webshop niet wil openen in de app.
Werkt niet goef2door Cel*******05/03/2024Blokker
MeerGoede avond , bij het inloggen een vreselijk klein toetsenbord, is niet te vergroten , de app weer verwijderd .
Dit is niet te doen .2door Axi*****31/01/2024Kinderachtig spaarsysteem, doe het dan niet!
MeerNaar een jaar verlopen je punten, dan moet je iets halen wat je niet nodig hebt en krijg je een belabberde korting van 2,50 op een bestedingsbedrag van €15,-. Waarom dan een spaarsysteem? Kinderachtig, doe het dan niet…
1door Enz***31/01/2024Account
MeerHeel vervelend dat je zonder account er niet inkomt. Probeer ook al 15 minuten een account aan te maken en lukt niet. Hoezo moet je tegenwoordig overal een account voor hebben?!
1door Suu***23/01/2024Kassabon zelf inscannen
MeerHet zou mooi zijn als je al je kassabonnen zelf kan inscannen. Ik heb nu spaarpunten misgelopen doordat ik de app in de winkel niet meteen kon installeren. Het is de winkelier te veel werk om het later alsnog in de app te zetten.
2door Ie ****05/12/2023Sint cadeautjes
MeerBijzonder aardig geholpen bij het kopen van cadeautjes. Zowel voor Sint als kerst was de verkoopster zo vriendelijk om de cadeautjes in te pakken.
5door Mel*****26/11/2023Extreem trage app update nodig!
MeerShoppen via webshop is gewoon onmogelijk omdat het heel traag is. Wanneer je ergens op wil klikken duurt het nog even voordat het uberhaupt opent. Dit stoort enorm waardoor je simpelweg niet meer online wil shoppen. Doe hier aub iets aan!
1door Dil*****20/11/2023Geen mogelijkheid om de bon te delen
MeerGraag bij de volgende update de mogelijkheid inbouwen om de kassabonnen te delen, zodat je ze kunt toevoegen aan je boekhoudkundig administratiepakket, of bv als je iets voor een ander hebt voorgeschoten.
De bedoeling van een kassabon in de app is dat hij niet in de winkel hoeft worden geprint. Dat moet nu alsnog. Bovendien werken alle andere apps van andere winkelketens wel zo.
Zonder deze functie voecht deze app niet veel toe.2door Haa***19/11/2023Irritante notificatie blokker pas in wallet
MeerNa het toevoegen van de blokker klantenkaart aan de wallet blijf je een notificatie krijgen ervan als je in de buurt bent van een Blokker winkel. Dit kan je nergens uitzetten!
1door Sau*****19/07/2023Blijft pushberichten sturen en waardeloze korting
MeerIk heb overal de pushberichten van de app uitgezet, maar de app blijft de melding geven dat er Blokker winkels in de buurt zijn. Ik krijg dit met geen mogelijkheid uit gezet.
Ik had al ongeveer 50 punten gespaard. Voor 15 punten kon je € 2,50 korting krijgen bij besteding van € 15. Ik kocht in de winkel een apparaat van circa € 60. Ik vraag nog aanneemt kassa medewerkster of ik dan 3x € 2,50 korting krijg. De kassa medewerkster zei ja dat klopt bij elke € 15 krijg je € 2,50 korting. Ik moest alleen de vouchers in de app verzilveren. Dus zo gezegd zo gedaan. De kassa medewerkster moest de vouchers scannen. De eerste voucher gaat goed, maar voucher 2 en 3 konden niet worden gescand. Komt er een andere medewerkster bij die zecht dat dat helemaal niet kon. Er kan maar 1 voucher per aankoop. De andere 2 vouchers waren nog maar 2 weken geldig om wat mee te kopen, waarvan elke aankoop van een waarde van € 15 moest bedragen. Ik vroeg toen aan de medewerksters of ze dan de punten weer op mijn account kon terug zetten. Nee dat konden ze niet. Daarvoor moest ik de klantenservice bellen. Dat heb ik nog gedaan. Ik heb met Kayleigh gesproken. Die heeft alles genoteerd en zou me terug bellen. Dat moet ze nu nog steeds doen.
Dus slechte app. En het spaarsysteem is slecht. Moet je zien hoeveel ik al bij Blokker heb gekocht om ongeveer 50 punten te krijgen. En door een fout van hun medewerkster ben ik 30 punten kwijt geraakt waar ik geen korting voor heb ontvangen. Ik vindt het ook slecht dat je de punten niet bij één aankoop kan gebruiken.1door Pie******24/04/2023Omslachtig
MeerIngewikkelde handelingen om kortingen te verkrijgen. Zou automatisch moeten gaan.
Kassabon pas de dag erna is ook een slechte zaak. Ik wil meteen mijn boodschappen kunnen controleren en ageren als het niet klopt. De kassabon in de app is niet volledig, er staan niet alle bedragen op. Alleen de gekochte artikelen. Je moet van goede huize komen om een kassabon te krijgen.2door Twe******13/04/2023Wel snelle app geen bonnen uit kunnen printen
MeerGoede makkelijke app van Blokker. Kom er nu echter achter dat als je je code laat scannen je een dag later pas je bon in de app krijgt ipv fysiek in de winkel. Krijg je de bon na een dag eindelijk. Kom ik erachter dat er geen print gemaakt kan worden in de app. Blokker over aangeschreven en kunnen er niets aan doen. Maak maar een schermafdruk voor je administratie
2door Giz*******30/03/2023Verification code if forgetting password sucks
MeerI can’t verificatie I can’t have an access to my account! What a stupid dump make this verification? I receive code one time in seconde time - never! I couldn’t go to my account for a two month with your stupid system I have never seen such a bad technical solution
1door Nar******28/03/2023
Recent bekeken
Nu populair
Laatste reacties
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."