Nog altijd geen verbetering in opzeggen
MeerLet op! Als je een badge hebt betaal je jaarlijkse kosten, zonder dat je op vakantie gaat naar deelnemende landen. Opzeggen (of afmelden) kan alléén per aangetekende, internationale post! Of bij een servicepunt in Frankrijk… waar je natuurlijk niet even naartoe kunt. De app of website biedt geen enkel alternatief, bijvoorbeeld door (tijdelijk) blokkeren van je badge of deactiveren. Kortom, je zit eraan vast. Heel slecht en allesbehalve klantgericht.
1door Mai***09/04/2024Melden van verlies/diefstal
MeerHet blijkt niet mogelijk te zijn, om alleen een verlies te melden om eventueel misbruik te voorkomen. Kennelijk moet er een vervangende badge besteld worden, terwijl een nieuwe badge (nog) niet nodig is, omdat de oude badge mogelijk toch nog gevonden kan worden.
Het schijnt ook niet mogelijk te zijn, om een verloren badge, die voorlopig toch niet gebruikt zou worden, om deze op te zeggen. Wel is mogelijk om het contract op te zeggen, maar bij die keuze is niet duidelijk of dat dan meteen voor alle badges is, of dat er nog een keuze gemaakt kan worden.3door 66j*****31/01/2024Nederlandse taal
MeerIn het menu staat alles in de Nederlandse taal, tot je een item opent in het menu, dan staat alles in de Franse taal omschreven. Niet te lezen als je de Franse taal niet machtig bent!
2door P M*******23/01/2024Translations are very bad
MeerIt is a French app, that auto translates to your system language of the phone. It creates not understandable jiberish and can’t be changed. Makes app irritating to use.
1door R40*03/01/2024Opmerking
MeerIk kom steeds in n loop als ik n vraag heb over het vervangen van mijn badge. Dit is niet fijn daarom maar 1 ster.
1door Jea*******02/10/2023Bip en go - drama
MeerRuim voor de vakantie besteld en op tijd binnen.
Leek mij goed plan voor de vakantie.
Helaas, het ding doet het niet. En dan is het ook niet even snel uit te zoeken waar het em dan in zit. Ook geen medewerkers meer bij de tolpoorten dus daar kun je ook niet terecht; het systeem is echt over-geautomatiseerd.
App is ook een drama, geen contactgegevens of wat dan ook van bip beschikbaar.
Klaar mee, leuk geprobeerd, 12 euro armer en veel irritatie tijdens vakantie opgedaan (en daar is de vakantie niet voor bedoeld). Gewoon maar weer verder met de creditcard; dat werkt in ieder geval wel.1door Hvl***18/08/2023V-Strom
MeerAug. 2023 voor het eerst een tolbadge gebruikt op de motor. Gemonteerd op de rechter spiegel. Bij wijze van achter de voorruit. Werkte direct prima. Spannend want je hebt het niet kunnen testen. Op de grote doorgaande tolpoorten reageert de slagboom direct, bij de kleine afslagen moet te soms even wachten of op de knop drukken…
4door Far******17/08/2023Frans drama met niet werkende badge
MeerOnze badge werkte niet. Geprobeerd contact te krijgen met de organisatie hierover, nul response. Twee berichten gestuurd geen reactie. Onze reis was bij iedere tolpoort opnieuw een drama. Boze toeterende Fransen achter ons en via de intercom iedere keer opnieuw uitleggen dat onze badge niet werkte. Steeds opnieuw ALLE gegevens die op de badge staan doorgeven dan werden we doorgelaten. Aantal medewerkers waren okay qua vriendelijkheid, een aantal ronduit onbeschoft en toonde geen begrip. Niemand die kennelijk in het systeem kon aangeven dat onze badge niet werkte en ervoor zorgen dat we soepel door konden…Uiteindelijk gebeld en daar een dame gesproken die enigszins begrip toonde voor de situatie. De oplossing die ze echter aandroeg was wederom eentje waarvan je zegt, tsja…We moesten naar het dichtstbijzijnde kantoor, dit was voor ons flink om en met twee jonge kinderen en een hond achterin niet echt een situatie waar je blij van wordt. Op basis van onze ervaring zou ik niemand BIP&GO aanraden! Benieuwd of er daar nog iemand wakker gaat worden en ons excuses aanbiedt alsmede een compensatie.
1door Don*******13/08/2023Simpel en niet meer wachten bij de poortjes.
MeerErg makkelijk een account te maken. Reis niet wekelijks dus voor mij de goedkoopste optie is alleen de maand waarin ik het nodig heb betalen. Unit was ook snel in huis. Was direct te gebruiken. Fijn dat er ook beschrijving bij geleverd werd in Nederlands.
5door Van*****07/08/2023Automatische betaling met Nederlands bank lukt niet
MeerWe krijgen geen contact met Bip&Go voor een oplossing. Dus alsnog maar aansluiten in de rij.
1door Pjb******07/08/2023Prima!
MeerHeel eenvoudig een account aan te maken en je badge te bestellen. App is klantvriendelijk
5door Zjw******02/08/2023Pas actief?
MeerLaatst een bip and go besteld en ontvangen. Alle stappen doorlopen die in de bijgeleverde brief stonden. Account aangemaakt met een wachtwoord. Helaas komt er nergens te staan of mijn pas nu actief is. Zou toch wel fijn zijn als ik dat ergens kan zien.
4door Bip***21/07/2023Twijfel
MeerI am in Roald with Bip&go but I have no customer number. I have no password I thought that was the first thing they sent to you. I hope I still get my badge
1door Wla***20/07/2023Taal
MeerAlles goed geregeld alleen kreeg ik een e-mail in het Frans.
Alles is in het Nederlands super goed5door Spa*****15/07/2023Nergens in Nederland contact krijgen
MeerVind het een leuke organisatie maar kan geen contact opnemen in Nederland
Ook heb ik me digitale apparaat nog niet ontvangen3door Ben*******14/07/2023Fantastisch reis hulpmiddel
MeerToen het eerst poortje automatisch opende was de spanning eraf. Het gebruik van de tol-badge heeft in belangrijke mate bijgedragen aan ons vakantie plezier. De app van BIP&GO biedt onderweg uitstekende informatie. Samenvattend: Onze reisvakantie is dankzij de tol-badge zeer relaxed
5door Gav****30/06/2023Werkt slecht
MeerDe eerste vier tolpoorten werkte hij goed daarna bij geen een meer dan moest ik nog betalen met creditcard of contant. Het apparaat is van Januari dus de batterij kan niet op zijn . Bij veel tolpoortjes zijn geen medewerkers, dus dat is één drama .Voor mij dus nooit meer BIP& Go.
1door Bob*******09/06/2023Parkeren met Bip&Go
MeerDe icoontjes in de app die aangeven met welk type auto je in een parkeergarage terecht kunt, mogen wat duidelijker. Nu is het symbool een soort doorgehaald -zou duidelijker zijn met een rood kruis door het autotype-icoontje van de auto die niet in de garage past.
4door Psv****19/12/2022
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."