Good stuff
MeerYou have to get used to the user interface a bit, which isn't entirely intuitive. But for the rest it is a very good dive planner. A bit strange it only supports Buhlmann B and not C.
Edit september 2017: luckily at the very last moment finally updated to 64-bit so it will now also run under iOS11.4door Tin*******20/09/2017Sending HTML plan does not work?
MeerIs there a way to fix this?
Sending a dive plan as HTML only sends you the title of the dive plan, Bummer!3door Zjo****15/03/2016Good stuff
MeerYou have to get used to the user interface a bit, which isn't entirely intuitive. But for the rest it is a very good dive planner. A bit strange it only supports Buhlmann B and not C.
4door Tin*******21/12/2015Very good deco program
MeerEasy to use nice interface and everything you need to calculate your deco with the settings or algorithms you like highly recommend
5door Hen*******12/11/2013Balticdeco
MeerPrima programma reeds mooie duikjes mee gemaakt in Hemmoor Duitsland. Een makkelijk en goed instelbaar programma voor de Tech Diver.
4door D O*******07/06/2013Goede tec diving deco planner
MeerDe Baltic planner is makkelijk te configureren en te gebruiken. Meerdere duiken kunnen geplanned worden. Ter vergelijking heb ik getest met VPM en geen noemenswaardige verschillen gevonden. Mis wel de additionele tools die het mixen makkelijk maken en de MOD uitrekenen en simpelweg bij het bepalen van het gas even vermelden.
Prima tool voor redelijke prijs.5door Tec*******04/06/2012
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

