Wordt steeds beter
MeerApp wordt beter. Waar ik wel tegenaan loop, is dat vakanties als 1dienst in Aysist gezet worden. Waardoor je heel agenda gekleurd wordt in die weken, bij het synchroniseren. Dat is echt irritant. Kan dat niet veranderd worden? Bijvoorbeeld, vakantiedagen niet mee laten synchroniseren. Je wilt immers weten wanneer je moet werken, niet wanneer je vrij bent/ vakantie hebt
3door B B******02/03/2023Waarom geen waarschuwingsbolletje meer?
MeerIk gebruik een iPhone, ging prima. Tot opeens het rode waarschuwingsbolletje (dat er een bericht of verandering is) verdween. Nu moet ik dus verplicht steeds de app openen, maar omdat ik deze maar weinig gebruik is dat erg onhandig en ben ik regelmatig te laat. Suf! Maar waardoor is het bolletje verdwenen? Mijn werkgever kan niet helpen en reageert dat jullie zeggen dat het verholpen is. Nou: bij mij niet! Ook niet na opnieuw installeren en opstarten
3door Kik*******25/11/2022X
MeerMet de nieuwe update kan ik niet meer inloggen, ik krijg telkens dat ik mijn telefoonnummer niet te herkennen is
1door Hdb***19/10/2022Meerdere mobile devices
MeerIk vind het erg jammer dat het niet gekoppeld/ geïnstalleerd kan worden op meerdere apparaten.
Hopelijk komt hier snel verandering in. Anno 20222door Geb*******19/10/2022Rotapp
MeerZo storend dat de app eens in de zoveel tijd weer niet werkt.. 9 minuten geleden een update met verbeteringen, en ineens kan ik weer niet in mijn rooster kijken.. best balen als je hier afhankelijk van bent
1door Pee****18/10/2022Pff
MeerJe moet elke keer opnieuw inloggen als je de app opent en 9/10 keer start de app dan ook nog eens niet, waardoor je blijft inloggen…
1door Xox*******22/09/2022Waardeloos.
MeerSynchroniseren naar de eigen agenda vanaf (alleen de PC) werkt helaas niet efficiënt. Diensten die verwijderd worden door de planning blijven erin staat. Dat maakt het een zeer onbetrouwbare functie. Helaas.
Blijft dus bij een idee.. mijn advies is. Doe het niet! Want je komt zo voor niets op je werk als je even niet goed opgelet hebt, en een bericht mist.1door B B******22/08/2022Waarom geen waarschuwingsbolletje meer?
MeerIk gebruik een iPhone, ging prima. Tot opeens het rode waarschuwingsbolletje (dat er een bericht of verandering is) verdween.
Nu moet ik dus verplicht steeds de app openen, maar omdat ik deze maar weinig gebruik is dat erg onhandig en ben ik regelmatig te laat. Suf!
Maar waardoor is het bolletje verdwenen? Mijn werkgever kan niet helpen en reageert dat jullie zeggen dat het verholpen is. Nou: bij mij niet! Ook niet na opnieuw installeren en opstarten3door Kik*******26/07/2022Kom er niet meer in
MeerEerst werkte de app altijd prima, kon ik goed mijn uren bijhouden. Maar ik kom er nu al sinds een paar maanden niet meer in. Ik word gebeld om te verifiëren en vervolgens blijft het scherm staan op u wordt gebeld. Kan dus helemaal niets meer zien. Heb de app al verwijderd en er weer opnieuw opgezet, maar dit helpt helaas ook niet. Tijd voor een update lijkt me.
3door Pas*******01/07/2022Rooster in de agenda
MeerKunnen jullie een link met de agenda op iPhone oid maken zodat je rooster rechtstreeks in je agenda kan komen ipv overschrijven
3door The*****26/05/2022Vreselijke app
MeerGeregeld inlog problemen vandaag ook weer. Deze app is niet betrouwbaar. Zo jammer dat veel mensen werk gerelateerd hiermee moeten werken als ze geen pc in de buurt hebben.
1door Kut*****15/04/2022Koppelen agenda is gemis
MeerVoor bonuspunten zou het fijn zijn om je rooster te kunnen exporteren naar je privé agenda, in plaats van ouderwets zelf alles te moeten overschrijven en bij te houden...
4door Sac****13/04/2022Inlog problemen
MeerWaarom is de app zo instabiel? Haperende app. Regelmatig inlog problemen Dit is bijzonder vervelend. Deze app is voor professioneel gebruik maar komt hierdoor anders over. Btw ik heb iPhone 11 Pro met laatste software update dus daar ligt het niet aan
2door S D*******10/04/2022iPhone doet tie slecht opent niet
MeerWanneer gaan jullie is repareren dat je normaal weer kan inloggen met lphone niet continu ww moet invullen en 100 keer moet proberen heel irritant ben flexer dus gebruik continu de app.
1door Dan*******09/04/2022Inloggen hopeloos!
MeerInloggen met ww en 2fa gaat vaker fout dan goed, moet beide meerdere keren invullen voordat gegevens beschikbaar komen. Heel vervelend, vooral als er snel geschakeld moet worden met het werk. Waarom is er geen mogelijkheid om face ID te gebruiken? Dat is net als 2fa iets wat je 'hebt'. Voor bonuspunten zou het fijn zijn om je rooster te kunnen exporteren naar je privé agenda, in plaats van ouderwets zelf alles te moeten overschrijven.
2door Sac****06/04/2022Drama
MeerSteeds word ik uitgelogd. Ook als ik de app sluit met de homeknop en dat hij dan op de achtergrond open blijft staan… als ik er een weer op Tim, moet ik weer inloggen. Zo mis ik steeds veranderingen in mijn rooster
1door 246*******08/03/2022Inloggen is ruk
MeerElke keer als je de app wilt gebruiken moet je inloggen.
Voorheen bleef je automatisch ingelogd maar na de nieuwe update moet je elke keer je account gegeven invullen super gebruiks onvriendelijk.
Kunnen jullie deze basic fuctie (onthoud ww en gebruikersnaam) niet weer terugtoevoegen?…. Ewaja1door Fac*******08/03/2022Berichten komen niet binnen.
MeerDrama. Gebruik de app al jaren als flexer. Maar aanvragen/berichten komen vaak niet binnen.
1door B B******24/02/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"