Jarenlang lid voor een laag bedrag en soms moet je films huren. Helemaal prima.
Nu zijn er opeens reclames en als je weer wilt wat je had mag je het dubbele betalen. En als je niet betaald, dan krijg je iedere keer dat je de app opent de vraag of je reclamevrij wilt.
Nee Amazon, ik open gewoon m’n telefoon of pak wat drinken tijdens die x aantal keer 60 sec op een film waar ik betaald lid voor moet zijn om de film te huren en dan nog wat extra mag betalen voor reclame vrij.
Nou helpt dit gezeur gerust niet en blijven ze reclames door onze strot douwen maar ik hoop toch dat die irritante keuze die ik al heel vaak heb gemaakt, iedere keer dat ik die app open, mag verdwijnen.