Aan op afstand
MeerWat ik jammer vind is dat je oven elke keer opnieuw moet instellen dat je deze opafstand aan kan zetten.
Dit zou moeten zijn 1 keer ingesteld altijd zo blijven tot dat het verandert wordt.2door Cha*******09/05/2024Not really an iPad app.
MeerI installed this on my iPad, hoping to get a UI that makes use of the extra screen real estate, but it runs in old-school iPhone-emulation mode, with only a “zoom” button to just scale to use as much room as possible. I think you should restrict the acceptable devices info for this app, or add a warning. Or, make a real fluid UI that actually uses the larger screen. ;-)
3door Ber*******01/05/2024Schedules not working properly
MeerIt works well and intuitive, except the scheduler for my air purifier is not working properly. I have set a daily recurring schedule from 09 to 23 o’clock. It starts promptly at 9, but it doesn’t switch off at 23.
4door Lam*****23/04/2024WiFi always on option not available
MeerThe option ‘WiFi always on’ is not available in the app as described in the manual of the washing machine (LR639AD44)
3door Ric*******22/04/2024No graphs for PM screens
MeerI have my new AX9 Air purifier added in the app. Everything works fine it seems, except no air quality graphs are showing up in the PM1, PM2.5 and PM10 screens. The Moisture, Temp and TVOS measurements do have graphs. In the PM1, PM2.5 and PM10 screens there is a green dot for 'now'. It is mostly 0, sometimes something higher so there seem to be measurements. But no graph/line is forming. The device has been working for more than a week now. PM2.5 does have a grey dotted line for the outside measurements. I'm not sure if this is a bug in the app, or if my device itself is faulty. I sent an email to appteam@electolux 5 days ago, no reaction.
Update: graphs are now working!5door Rem**20/04/2024Fijne app
MeerFijne app om je apparaten in de gaten te houden of in te stellen
Alleen sinds de laatste update blijft de wasmachine in de app aangeven dat deze nog bezig is of aan t centrifugeren. Ook als deze uit staat.5door Lot***18/04/2024Knap dat AEG zulk prutswerk oplevert.
MeerWaar haalt AEG de mensen vandaan die deze app hebben gebouwd? Laat ze gaan!
Hou het simpel en zorg dat het gewoon werkt. Al dat randgedoe met zogenaamde adviezen daar zit niemand op te wachten. Ik krijg o.a. standaard de melding dat mijn wasmachine te zwaar beladen is. Onmogelijk, omdat het ding veelal niet eens halfvol zit.1door Emm*******17/04/2024Wisselende resultaten
MeerEdit 2:
App update heeft alles opgelost behalve dat hij toch af en toe nog ‘start charging’ laat horen. Maar minder vaak dan de vorige.
Edit: Nieuwe robotstofzuiger ontvangen omdat vorige kapot bleek en daardoor willekeurig stopte tijdens de ronde. Prima. Fijn dat omgewisseld is. Helaas werkt bij deze de ingestelde taken niet. Hij start niet met zijn ronde terwijl dit dus ingesteld is. Alles al geprobeerd. Opnieuw registreren. Opnieuw configureren etc. Helaas werkt het niet… - - - Zodra ik wil kijken waar de robotstofzuiger al geweest is (tijdens z’n ronde) krijg ik alleen de live locatie te zien. Niet wat hij al gedaan heeft. Kijk ik 20 min later. Zie ik wel t eerste stukje en de actuele positie. Niet wat er in de tussentijd gedaan is. Dat was eerst wel. Jammer dat dat niet meer werkt. En zomaar midden op de dag hoor ik opeens. ‘Start charging’. Terwijl hij al sinds de avond ervoor op de lader staat. Is ook recent iets. Voorheen werkte het vlekkeloos.5door Fra*******14/04/2024No graphs for PM screens
MeerI have my new AX9 Air purifier added in the app. Everything works fine it seems, except no air quality graphs are showing up in the PM1, PM2.5 and PM10 screens. The Moisture, Temp and TVOS measurements do have graphs. In the PM1, PM2.5 and PM10 screens there is a green dot for 'now'. It is mostly 0, sometimes something higher so there seem to be measurements. But no graph/line is forming. The device has been working for more than a week now. PM2.5 does have a grey dotted line for the outside measurements. I'm not sure if this is a bug in the app, or if my device itself is faulty. I sent an email to appteam@electolux 5 days ago, no reaction.
3door Rem**06/04/2024Doet niks
MeerAls ik in de app de wasmachine of droger aanzet dan komt die weer terug in inschakelen. Ik kan dus niks met de app. Heeft wel gewerkt.
De wasmachine of droger gaat gaat wel aan maar de app springt terug naar inschakelen. Krijg dus ook geen berichten omdat die volgens de app uitstaat.3door A A****18/03/2024Apparaten offline
MeerSinds de update zijn alle apparaten offline. Heb de app al verwijderd en de apparaten opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder succes.
Doe hier wat aan AEG!1door Mak****17/03/2024Geen machinestatus in app sinds laatste wijziging
MeerSinds een week komt de huidige status van de droger niet binnen op de app. Inschakelen lukt wel en een programma kiezen ook maar de app heeft niet door wat er is gekozen. Wijzigingen komen wel naar apparaat toe maar de status daarvan wordt nooit zichtbaar in app
3door Ste*******17/03/2024Offline?
MeerSinds nieuwe update van de app zijn en blijven mijn wasmachine en droger ondanks correcte wifi verbinding in app offline. Wat heb ik nu nog aan de app? Uitloggen en opnieuw inloggen bied geen uitkomst. Los dit op AEG want dit is waardeloos.
Wat heb je aan slimme apparaten als er een domme app geleverd word.1door Sie****17/03/2024Bewust voor Topmerk gekozen,….. nou mooi niet dus
MeerHallo even voorstellen, nieuwe keuken gekocht met hi-end apparatuur van AEG (9,5K totaal!) eerst met de Kitchen app fijn met recepten gekoppeld voor de stoomoven, nu nieuwe app dit ging al minder goed maar we hadden vertrouwen en omdat we alles in een app wilde hebben net nog een WP droger en wasmachine uit de 9000 serie gekocht (2,5K. De wasmachine staat uit maar in de app draait ie eeuwig? En de droger geeft aan dat ie uit staat maar draait gewoon. Wel allemaal gekoppeld aan mijn wifi naast de router op zolder. Dus machines verwijderd en weer geïnstalleerd, dat hielp niet, app helemaal verwijderd en terug gezet helpt niet, machine 1 uur van het stroom af, helpt niet. Echt weer een teleurstelling. Ik zie dat ik niet de enigste ben hier dus AEG, wanneer komt er een oplossing of moet ik alles retourneren?
1door Sma*******17/03/2024Aeg was en droog
MeerIn het begin wat lastig om een account te maken, later is de appgewijzigd en gaat dit duidelijk makkelijker. Zou graag nog zien dat de taal wijzigbaar is, maar ligt nu vast met je land en account. Thuis word er Portugees en Nederlands gebruikt, iets wat niet mogelijk is met de app.
Reactie van AEG is dat dit kan in settings van de telefoon : instellingen >AEG> voorkeurstaal5door Mik*******10/03/2024Wisselende resultaten
MeerEdit:
Nieuwe robotstofzuiger ontvangen omdat vorige kapot bleek en daardoor willekeurig stopte tijdens de ronde. Prima. Fijn dat omgewisseld is.
Helaas werkt bij deze de ingestelde taken niet. Hij start niet met zijn ronde terwijl dit dus ingesteld is. Alles al geprobeerd. Opnieuw registreren. Opnieuw configureren etc. Helaas werkt het niet…
- - -
Zodra ik wil kijken waar de robotstofzuiger al geweest is (tijdens z’n ronde) krijg ik alleen de live locatie te zien. Niet wat hij al gedaan heeft. Kijk ik 20 min later. Zie ik wel t eerste stukje en de actuele positie. Niet wat er in de tussentijd gedaan is. Dat was eerst wel. Jammer dat dat niet meer werkt. En zomaar midden op de dag hoor ik opeens. ‘Start charging’. Terwijl hij al sinds de avond ervoor op de lader staat. Is ook recent iets. Voorheen werkte het vlekkeloos.3door Fra*******18/02/2024Teleurstellend app
MeerMijn wasmachine blijft offline. Heb al fabrieksinstellingen gedaan, en weer opnieuw verbonden. Internet doet het goed en toch blijft er in de app staan offline. Ik kan nu al mijn speciale programma’s niet starten. Wanneer wordt hier wat aan gedaan? Die oude app: aeg care was 100x beter dan de vernieuwde app
1door P19**17/02/2024Sucks
MeerThis app sucks. Why because i installed it, connected it with our oven and wifi. Got back to the app as told and it got stuck. App says ‘hold on we’ve got this’! I’ve been waiting for longer than an hour, doesn’t do anything. Does not work ! I feel very disappointed!
2door Tis***17/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."