Hate the new layout
MeerNobody asked for tools to be totally rearranged in this way. I used to be a big fan of this app and preached to friends about it. And now I find it unusable with this change. At lease give us the option to use the old layout instead of relearning the whole workflow
2door Sch*****12/05/2026Top, maar
MeerTop, maar ik mis de objectgum zoals in Apple notes. Nu moet ik elke keer mijn getekende vector nauwkeurig selecteren om te verwijderen. Dat kan simpeler
3door Sti*******24/03/2026Verslaafd
MeerDit is ongelooflijk… je kan letterlijk zo goed tekenen in Adobe Fresco! Blijf zo doorgaan. Ik support je!☺️
5door Anoniem17/01/2026Best free drawing app ever
MeerI got this app on my iPad to draw and I am so lucky I found this app. I used to draw on other things and this is the best free app. There are so many useful tools and the animating is pretty self explanatory. The only annoying thing is that when you open a project after you stopped working on it for a while or when you make a new one, it always puts you on pencil. I understand that some people like the pencil but, I personally don’t. It doesn’t really bother me so that’s why I put 5 start.
5door Moo*******02/01/2026Josh
MeerHet is een goede gratis webshop voor mensen die iets moeten bedenken om een goede logo te maken
4door Jos*******12/12/2025Alleen met Apple Pencil.l
MeerMet je vingers is dit moeilijker te doen dan met een Apple Pencil.
En de bladen naast de tekening zijn moeilijk te bewegen.3door Vli*******05/05/2025Goede app veel mogelijkheden
MeerHet is een goede app en je hebt veel mogelijkheden kwa pennen en brushes dus het is een echte aanrader
5door Har*******16/03/2025NONO NO TOOL FOR YEARS , NO EASY MOVE OBJECT TOOL, NOT INTUITIVE
MeerEvery easiest App on earth and programs like Photoshop and Illustratior have a CROP tool. But NOT FRESCO. Users are asking for years now to add it I saw on the adobe suggestion list, but stil not there. Every designer needs a crop tool during 1 design a milion times. Also, to move an object, you first need to select the layer, than go to the transform tool, also way too complicated. Ehy not enlarge with just spreading 2 fingers?! Moreover, impossible to to enlarge an object into the selection if you only want to have a detail showed of an object instead of the total obect.
Last but nit least FRESCO DOES NOT WORK ON THE NEWEST iPad M4. IT CONFLICTS WITH THE ZOOM IN ACCESSEBILITIRS, THE PEN LAGS, MOREOVER THE PEN PERFORMS DIFFERENT,LY WITH EXACT SAME PREFERENCES AS MY OLD iPad. NOTHING WORKS. ITS AN ADOBE SOFTWARE ISSUE THEY TOLD ME IN THE APPLE STORE.THE ADOBE HELP COMMUNITY US FULL WITH COMPLAINTS ABOUT IT BUT NOBODY ANWERS. In the help section was recommended to switch oof the zoom , but many peiople like me need the zoom function desperately because of bad eyes. I cannot work like this it drives me crazy.
LASTLY: ADOBE NEVER SHOULD HAVE STOPPED ADOBE COMP, ALL THOSE THE FEATURES WERE FANTASTIC. PLS ADD THEM IN FRESCO.1door Tie*****12/10/2024Loopt vaak vast
MeerLoopt vaak vast waardoor je progressie verliest. Ook wordt er aangegeven dat het ineen geen psd document is dus je kan hem niet meer openen. Heel irritant
2door Y A*******05/06/2024SLECHT
MeerWat een scam dit
Je moet ruimte maken voor de tekeningen ofzo (idk) MAAR SORRY HOOR IK GA GEEN FOTOS VERWIJDER VOOR DEZE APP SRRY HOOR1door H A*******25/07/2023Genoeg te verbeteren
MeerFijn programma. Zou erg mooi zijn als de interface meerdere brushes naar eigen gelieve kant en klaar heeft staan, zodat je niet alles elke keer opnieuw hoeft in te stellen als je van brush, kleur en andere instellingen wilt wijzigen. Zet bijvoorbeeld 10 favorieten brushes boven aan als buttons met elk hun eigen ingestelde kleur etc.
3door Jor*******24/05/2023Photoshop users look no further
MeerI’ve been using photoshop with a laptop and pen tablet for a good while now and needed an app for working on an iPad. This app seems to be able to do everything photoshop can and THE BEST PART: it syncs with your photoshop! I can work on my projects on here on the go and on my laptop when I have all my equipment. Amazing. I’m very happy about that.
If you already have an Adobe creative cloud subscription you can use this app and it doesn’t count as an extra screen use. 100% recommend for any Adobe users.5door The*******28/04/2023Gets stuck
MeerStuck on loading documents. Based on Google search results I’m not the only one.
2door Len*******28/01/2023Super fijne applicatie!
MeerOntzettend fijne app voor digitale illustraties, voor zowel vector als pixel gebaseerde artwork. Hele fijne in app zelfstudies voor een vlotte start.
5door The*******28/10/2022waardeloos
MeerNet zoals de meeste software van adobe is dit ook rotzooi.
je kan er niets mee als je niet betaald duidelijk amerikaans zijn allemaal van die schrapers en kapitalisten. App verwijderd en geblokkeerd.1door Mar*******13/09/2022BRING ADOBE DRAW BACK
MeerAll my sketches are gone! I have no idea how to use this new app. I liked Adobe Draw because it was simple to use. That’s why I used it in the first place. Please bring it back!
2door App*******16/03/2022Bestanden gestolen
MeerIn Adobe sketch zaten 442 tekeningen die ik nu alleen nog tegen betaling kan terugkrijgen. Dat voelt als diefstal.
3door Til****05/02/2022Best free drawing app RIGHT NOW!
MeerFresco is a drawing app that is still in production, but it’s already a great app and it’s only getting better
4door Gon*******23/01/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

