Inloggen werkt slecht
MeerFace ID blijft maar gevraagd worden en ook inloggen met wachtwoord werkt niet. Zeer frustrerend.
2door Cen*******22/04/2024Niet kunnen inloggen
MeerIk wil graag nog tot eind 2024 de app blijven gebruiken maar ik kan nu helemaal niet meer inloggen. Ging altijd wel moeilijk maar niet zoals nu.
2door Ann***22/04/2024Inloggen opeens niet meer nodig
MeerInlog gegevens zijn correct maar opeens kan je niet meer inloggen. Jammer! Nu kan ik mijn punten niet meer verdienen.. hoop snel op de fix!
2door Moz*******22/04/2024App wil niet meer inloggen
MeerSinds vandaag wil de app niet meer inloggen. Zowel vingerafdruk als wachtwoord werken niet. Hij blijft maar vragen om in te loggen.
1door Wal*******22/04/2024Na update problemen met inloggen
MeerHelaas na het updaten van de app problemen met inloggen, gezichtsherkenning werkt niet meer goed. Vervelend en irritant, kunnen jullie dit oplossen!?
1door Lin*******22/04/2024Inloggen
MeerInloggen blijft drama! Moet zeker 5x opnieuw wachtwoord invoeren en hij gaat telkens terug naar gezichtscontrole. Zucht!
1door Pru***22/04/2024Inloggen waardeloos
MeerHet inloggen op deze app is altijd moeilijk, vandaag lukt het zelfs helemaal niet meer.
1door Dui******22/04/2024Goed idee, slechte app
MeerIk gebruik al dik een jaar deze app en na een paar maanden had ik al alle punten gehaald die ik kon halen. Ik heb ook een horloge gekocht en nu krijg ik daarvoor ook niet alle punten die ik hoor te halen. Ik zet 5x per week meer dan 15.000 stappen per dag en heb ook work outs die punten horen te krijgen maar het doet het allemaal niet zoals het hoort. Ik heb ook al meerdere keren geprobeerd contact te leggen met asr maar krijg alleen maar terug dat ze het druk hebben of er wordt niet opgenomen of ik word gewoon compleet genegeerd. Ik was echt hun grootste fan maar sinds afgelopen 7/8 maanden wordt ik alleen maar teleurgesteld.
2door Els*******18/04/2024Inloggen werkt niet goed
MeerPrima app, maar inloggen lukt eigenlijk nooit in 1 keer. Moet bijna altijd 10+ keer inloggen voordat ik daadwerkelijk inlog.
4door Maa***18/04/2024De app is na 2024 helemaal de moeite niet meer waard
MeerWant ASR verandert de voorwaarden ivm. Kosten maar ondertussen werkt het bedrijf wel naar een monopolie positie en koopt grote partijen op als Aegon maar ook de kleinere verzekeringen bijv. Overlijdensverzekeringen.
De app zelf zit qua usability al jaren slecht in elkaar. De server respons is supertraag en ik heb van bronnen vernomen dat er nagenoeg niks wordt gedaan om het enigszins te verbeteren. Het bijbehorende afgesloten verzekeringsdienst zal hoogstwaarschijnlijk deze vorm van service opvolgen. Na 2024 is het overstappen en afscheid nemen van het vitaliteitsprogramma.2door Zil*****15/04/2024Amateuristische app
MeerHeel veel handelingen verrichten om je beloningen te verzilveren. Trage, stroperige app die er wat knullig en amateuristisch uitziet en functioneert. Face ID doet het gemiddeld genomen eigenlijk nooit. Er wordt ook geen enkele moeite gedaan om de app te fixen, laat staan door te ontwikkelen.
2door Rog*******13/04/2024Leuk programma!
MeerSuper goed initiatief. FaceID werkt af en toe wel echt bagger. Zeker 20x opnieuw scannen voor ik ingelogd ben. Verder prima!
5door Alp****12/04/2024Slechte app
MeerInloggen met face ID werkte tot nu toe als ik het 3/4 keer probeerde. De face scan lukt steeds wel maar toch vraagt de app om nog een keer te scannen. Best irritant, dus een herinstallatie gedaan. Daarmee moet er ook weer opnieuw toestemming worden gegeven aan de apps, dus een paar activiteiten gemist. Nu werkt face ID helemaal niet meer! Hij vraagt wel 10 keer, maar het mislukt keer op keer. Nu moet ik met m’n wachtwoord inloggen. Wat een drama. Waarom moet ik überhaupt iedere keer inloggen? Ik wil dit uitschakelen of slechts met een pincode inloggen als face ID niet werkt. Bij andere apps werkt face id altijd en direct, nooit problemen mee.
1door Sie****11/04/2024Inloggen werkt niet meer
MeerSinds gisteren kan ik niet meer inloggen. Ook mijn wachtwoord resetten werkt niet
1door Ghk***11/04/2024Goed idee, dramatische uitvoering
MeerIk heb geen app op mijn nieuwe iPhone die zo vreselijk traag is als deze. Echt minuten wachten per nieuwe pagina / frame. Niet te filmen. Ook dramatisch met inloggen via Face ID, meestal 5 tot 8 keer opnieuw. Lijkt echt iets totaal niet goed te zitten bij dit development team. Eeuwig zonde: idee is top (daarom al 3,5j lang lid), uitvoering van de app is echt dramatisch.
Overigens elke keer giga ruzie bij intersport als ik met 20 bonnen aankom om iets te kopen. Daar moet toch ook iets beters op te verzinnen zijn? Betalen met 20 bonnen kost dankzij de trage app meer dan een half uur, terecht dat ze in de intersport knettergek worden van alle Vitalitymensen.2door Ruu*******11/04/2024Leuk idee, slecht uitgevoerd
MeerApp werkt dramatisch. Ouderwets handmatig synchen en vaak foutmeldingen bij inloggen.
Daarnaast is Vitality niet geschikt voor krachtsporters ivm te lage hartslag. Beetje jammer.1door Anoniem11/04/2024Registreert activiteiten uit fietsapp niet goed
MeerErrkt erg onnauwkeurig, kilometers uit fietsapp worden geregistreerd door app als stappen.
2door Mb7***03/04/2024Limiet van de app bereikt?
MeerVandaag kreeg ik de mededeling dat ik de limiet van 20.000 punten heb bereikt voor de rest van het jaar?!? Ik krijg nu dus geen punten meer voor workouts met hoge hartslag? Wat een onzin. Nergens is met mij gedeeld dat er hard limieten zijn voor een heel jaar. Dit ga ik toch maar eens even delen met mijn werkgever die hier voor betaald!
1door Alp****03/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."