LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
a.s.r. Vitality beloont bewegen.
Als je lid bent van a.s.r. Vitality heb je met deze app altijd alles bij de hand. Zo krijg je inzicht in je gezondheid, een persoonlijk bewegingsdoel en een beloning als je deze haalt! Beweeg je Intersport cadeaubon of gratis Etos product wekelijks bij elkaar. Selecteer je voucher in de app en haal je beloning op.
Kortom: word lid, download de app en word fitter en gezonder. Meld je aan via:
www.asr.nl/vitality/lid-worden.
■ Ken je gezondheid
Beantwoord vragen over je gezondheid en je levensstijl en ontdek wat jouw Vitality-leeftijd is. Of laat de a.s.r. Vitality Gezondheid Check uitvoeren bij een van onze partners bij jou in de buurt.
■ Verbeter je gezondheid
Je verbetert je gezondheid door meer te bewegen en gezonder te leven. a.s.r. Vitality helpt je om gezonder en fitter te worden. Track je verbetering door een activity tracker te koppelen aan de app.
■ Word beloond
Elke week daagt de app je uit met een haalbaar weekdoel dat is afgestemd op jouw situatie. Haal je je weekdoel, dan word je beloond met leuke cadeaus. Zo kan je kiezen uit een cadeaubon van Intersport, een product van Etos of steun een goed doel. Koop je Fitbit of Apple Watch via de app en verdien maandelijks cashback. Jaarlijks belonen we je ook met cashback op je verzekeringspremie.
Je moet toestemming geven om de gegevens over je beweging te delen met a.s.r. Vitality. Je gegevens uit activitiy trackers als Apple Watch of Fitbit kunnen worden gedeeld en ook gegevens uit de Gezondheidapp voor iOS.
Vitality is geen erkende medische dienstverlener en heeft geen expertise in het diagnosticeren, onderzoeken of behandelen van medische aandoeningen van welke aard dan ook, of in het bepalen van het effect van een specifieke oefening op een medische aandoening. Het wordt altijd aanbevolen dat u uw arts raadpleegt voordat u zich ertoe verbindt de gezondheids- en fitnessaanbevelingen op te volgen die u mogelijk ontvangt via het Vitality programma, onze websites, communicatiekanalen en sociale media. Het Vitality programma biedt geen medisch advies of behandeling en is niet bedoeld ter vervanging van professioneel medisch advies, diagnose, behandeling of zorgmanagement na een beoordeling in het geval van afwijkende resultaten van het gezondheidsonderzoek. Geen enkele aanbeveling is bedoeld als instructie voor medische diagnose of behandeling. Als u gezondheidsgerelateerde vragen heeft, bel of raadpleeg dan onmiddellijk uw zorgverlener of arts. In geval van een noodgeval dient u onmiddellijk uw zorgverlener of arts te bellen.
Lees de Algemene Voorwaarden op onze website.
--
a.s.r. Vitality van ASR Nederland N.V. is een iPhone app met iOS versie 15.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 12 jaar.
Informatie voor a.s.r. Vitalityis het laatst vergeleken op 27 Apr om 14:58.
Informatie
- Releasedatum:1 Oct 2019
- Bijgewerkt:16 Apr 2024
- Versie:1.28.0
- Compatibiliteit:Vereist iOS 15.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:214 MB
- Leeftijd:12+ jaar
- Beoordeling:4.4 van 5
- Categorie:
Soms/Milde medische/behandelingsinformatie.
Nieuw in versie 1.28.0
We werken de a.s.r. Vitality app zo vaak mogelijk bij zodat deze sneller en beter wordt. Blij met de app? Beoordeel ons! Jouw feedback helpt a.s.r. Vitality verder.
592 geschreven reviewsRecensies
Inloggen werkt slecht
MeerFace ID blijft maar gevraagd worden en ook inloggen met wachtwoord werkt niet. Zeer frustrerend.
2door Cen*******22/04/2024Niet kunnen inloggen
MeerIk wil graag nog tot eind 2024 de app blijven gebruiken maar ik kan nu helemaal niet meer inloggen. Ging altijd wel moeilijk maar niet zoals nu.
2door Ann***22/04/2024Inloggen opeens niet meer nodig
MeerInlog gegevens zijn correct maar opeens kan je niet meer inloggen. Jammer! Nu kan ik mijn punten niet meer verdienen.. hoop snel op de fix!
2door Moz*******22/04/2024
Meer van ASR Nederland N.V.
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "As mother, stress on immunization for child’s healthy..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
Reacties
De app wil nu al 2 dagen niet synchroniseren.
Alles al geprobeerd
Slecht,
App synchroniseert niet, schrijft behaalde prestaties niet bij.
Klacht neergelegd via WhatsApp, die stoppen gewoon met communiceren en laten de chat robot weer opnieuw een gesprek opstarten waardoor je tot drie keer toe de gegevens dient aan te leveren en er vervolgens geen reactie volgt.
Via de email loopt het contact traag, maar wel klantvriendelijk e hter nog steeds geen oplossing voor het niet synchroniseren met mijn Garmin vivomove style.
Geen aanrader om op basis van deze App te bepalen welke smartwatch je aanschaft omdat deze compatible zou zijn met de App.
Wanneer het zou werken is het top, maar verliest nu elke vorm van een positieve recentie.
Niet (meer) aan beginnen, dit was voor November 2021 een erg goede manier om je gezondheid te verbeteren.
Helaas is dat na de eenzijdige veranderingen van de spelregels niet meer zo.
De punten die je kunt behalen per activiteit zijn verlaagt en/of verlengt, dus langere tijd sporten voor dezelfde punten.
Vooral de ouderen onder ons zijn de dupe, die kunnen het niet of erg moeilijk halen.
Ikzelf ben ziek geworden, ook middels de druk die deze app zet achter je prestaties, je moet namelijk de punten halen om je Tracker terug te verdienen, in mijn geval een Apple watch, nog 1 jaar te gaan.
Schandalig dat de 60+ bonus eraf is, net deze groep heeft dat nodig.
Ik ben inmiddels bij de zorgverzekering van ASR weg, oorzaak is dit debacle, iedereen had dat moeten doen voor 1 Januari 2022, denk ook dat ze veel klanten verloren hebben, en terecht.
ASR licht je op! De wijzigingen in puntentelling zijn absurd maar ASR blijft doof voor commentaar. Ze doen alles om klanten met een kluitje in het riet te sturen, hebben bij mij aangegeven dat ze in gesprek willen maar als puntje bij paaltje komt geven ze helemaal niets toe.
Niet aan beginnen!
Daarnaast zijn de verzekeringen zodanig duur dat je beter uit bent door je gewoon ergens anders te verzekeren en zelf te gaan sporten!
Fiets App niet te vinden, veel klikken.veel zoeken, geen leuke App, beloningen slecht te vinden en steeds toestemming geven aan derden, sportactiviteiten te boeken, hoe en waar?onduidelijk allemaal
Heel jammer!
Heb als 69 jarige best een stimulans gehad aan de app hoewel ik na de eerste twee maanden toch enkel blessure kreeg omdat je elke week meer en harder moet lopen om je punten te blijven halen, dus 3 weken uit de running. Nu ze de spelregels hebben veranderd is het voor mij niet meer te doen om het week of maanddoel te halen tenzij ik met hartproblemen in het ziekenhuis wil belanden, want daar sturen ze nu bijna op aan. Was ook wel verontwaardigd dat ze voor het eind van het jaar de regels al hebben veranderd.
Echt jammer dat ik moet stoppen maar ik moet nu zelf aan mijn "gezondheid" denken omdat zij het niet meer doen, ik ben helaas geen 18 meer maar bijna 70.
Dus gestopt en gewist.
Wat een afknapper dat ASR de punten heeft veranderd en ook de 60+ bonus eraf heeft gehaald. Het wordt nu voor ons als 60 plussers wel heel lastig om de weekdoelen te behalen, dat werkt dus demotiverend ipv motiverend. Heel jammer, want ik vond het voorheen heel erg leuk om mee te doen. Hopelijk wordt deze aanpassing alsnog herzien.
Crashed op iPhone 11 iOS 13,5 waneer je de app opent.
Het idee is goed: Je ontvangt punten voor lichamelijke activiteit en die punten kan je omzetten naar cadeaus, zoals Bol.com cadeaubonnen. Je betaalt 3,50 per maand en als je je doelen haalt (en dat is niet heel moeilijk) krijg je 20 euro per maand terug plus in twee jaar je Apple Watch of FitBit terugbetaald. De uitvoering van de app is, zoals hierboven al beschreven, bedroevend slecht: Start vaak niet op, zeer onoverzichtelijk en onlogisch, je beloning ophalen vereist een ingewikkelde zoektocht, die je maar niet kunt onthouden, grafische vormgeving hapert, links in de app werken niet en het synchroniseren met je Apple Watch is omslachtig. Ja, er is wel héél veel ruimte voor verbetering!
Het idee om punten te verdienen voor de workouts is prima.
Alleen de uitvoering van deze app is echt slecht. Verwacht veel verbeteringen in de volgende update!
Min:
- Om je workouts te synchroniseren moet je swipen vanuit home > punten > koop Apple watch > koop Fitbit > Beheer tracker en apps.
Voor iPhone gebruikers klik op Apple Gezondheid > Synchroniseer.
Ik weet niet welke Ux designer/ team dit verzonnen heeft maar dit kan echt niet! Dit is de basis van je app, dat de workouts gesynchroniseerd zijn in de App.
Plaats de synchronisatie knop meteen in 'Home' of nog beter in de achtergrond tijdens het inloggen.
- Synchronisatie kan tot 2 dagen duren dit terwijl je de app alle toegang hebt gegeven om alle waarden uit te kunnen lezen in de Apple gezondheids app? M.a.w. de punten kunnen realtime worden weergegeven op basis van deze gegevens. 2 Dagen is echt niet meer van deze tijd en niet te verkopen aan de gebruiker.
Hoop echt op verbetering in de volgende update!