Afspelen “gemist” functioneert niet meer
MeerExact hetzelfde probleem als bij de andere meest recente recensie. Bij het Afspelen van gemist uitzendingen valt het geluid na enkele seconden weg en de video blijft continue bufferen/hangen. Op alle iOS apparaten. App verwijderen en opnieuw instellen heeft niet geholpen. Meest recente versie van de app.
1door Arm****22/03/2024Geen geluid
MeerBij gebruik, afspelen “gemist”, valt geluid na enkele seconden uit. Is onbruikbaar. Probleem speelt zowel op iPhone als op iPad.
1door C10/03/2024Oprechte verslaggeving
MeerDoor een klein team met mensen, is het veel beter manouvreren tussen de F1 teams. Daardoor is oprechte info veelbelovend van vele insiders. Het netwerk dat ze ooit opbouwden door terug te gaan in de tijd van het karting van kinderen, opent nu deuren die voor anderen gesloten blijven. Daardoor wordt hun kennis gerespecteerd. En blijven ze dat kleine team waarover alle coureurs lovend zijn.
5door Nie******25/02/2024Videos werken niet
MeerBeste, deze ziet er goed uit, echter helaas werken de videos werken ook niet na koppelen aan account. Jammer
1door Sdv*****18/02/2024Niet echt goed
MeerTerugkijken kan alleen via clips, dus niet gewoon terugzoeken via de tv gids. Om de juiste clip te vinden moet je weten op welk woord je moet zoeken. Verder is de player niet echt best. Als je aan het streamen bent en je wilt even iets anders doen op je telefoon (dus je sluit de app even), dan is het niet mogelijk de player weer te openen. De player opnieuw openen kan alleen als je de clip weer opnieuw aanzet. Maar dan begint de aflevering dus weer helemaal opnieuw.
Al met al.. niet zo goede app.2door Bam*******19/11/2023Pay per view kan niet geopend worden in app.
MeerIk had pay per view betaald via laptop op mijn account, deze wilde ik daarna via de app openen om te streamen naar mijn televisie. Maar ik kon mijn aankoop nergenst zien. Had dus niks aan de app.
1door Dia*******30/10/2023Slecht
MeerEenmalige wedstrijd gekocht. Vervolgens de melding krijgen dat de betaling mislukt is maar na wel betaald te hebben. Fijn! Kan ik nergens vinden waar ik kan contacten.
1door Jer*******25/10/2023Gaat hier iets niet goed.
MeerEr staat een vreemd kadertje met ‘0 pt’ in de hoek bij live tv. Als je erop drukt opent het met een leeg scorebord en gebruikersnaam Schmitt6137. Het lijkt niks te doen maar ziet eruit als software dat daar absoluut niet hoort. Is op elk device.
Benieuwd of anderen dit ook hebben.2door D C*****15/10/2023Soms niet live
MeerDe laatste tijd gebeurt het regelmatig dat de zender die je aan klikt niet naar live gaat maar naar het begin van het programma. Oftewel 2 uur in het verleden. Misschien is het ook een idee om eens een AppleTV app te ontwikkelen. Of laat je Ziggo Sport klanten via de Ziggo Go app inloggen. Moet toch mogelijk zijn in 2023! Dit gaat niet om gemiste programma’s maar programma’s die bezig zijn. Ik klik een live voetbalwedstrijd aan maar in plaats van live naar de wedstrijd te gaan zie ik de uitzending van 2 uur geleden. Vervolgens moet ik handmatig de slider naar ‘live’ slepen!
Ik gebruik de app gewoon hetzelfde als ik al jaren doe. Dit is echter iets van hooguit het laatste half jaar.
Het gebeurt op een iPad 5 (2017) op iOS 16 laatste versie.3door Fot*****12/10/2023Ziggo sport
MeerGoede en duidelijke app. Zou alleen prettig zijn als er push berichten komen ivm het veranderen van de tijden of uitvallen van wedstrijden. Maar voor de rest
5door Spe*****08/10/2023Betaling mislukt tijdens afspelen
MeerNa de aankoop wijzigt de button in kijken. Het bedrag is wel van de creditcard rekening afgeschreven maar de app zecht geen betaling gevonden. Dat was 2 weken geleden ook al zo! Wanneer lost Ziggo dit nu eens op? Ik kan weer allemaal moeite doen om mijn geld terug te krijgen. Echt bizar!
1door Sle***04/10/2023Niet aan te raden
Meer1ste keer betaald voor een wedstrijd maar krijg totaal iets anders te zien.
2de keer vandaag , wedstrijd betaald, geld weg maar op het moment dat ik wil kijken krijg ik een melding dat de betaling onvindbaar is. Beide keer restitutie gevraagd via Apple.
Er zijn genoeg gratis alternatieven te vinden op internet.1door Mai*******03/10/2023App schakelt steeds automatisch naar andere zender.
MeerTijdens het kijken van live wedstrijden schakelt de app, uit het niets, steeds naar een andere zender. Zeer storend, kunnen jullie hier wat aan doen?
2door Ctj*24/09/2023Wat een oplichters
MeerHeb geregistreerd ik koop daarna iets geeft ie aan dat mijn betaling is mislukt maar me geld is wel weg log ik uit kan ik niet meer inloggen wachtwoord verkeerd vraag ik om mijn wachteoord te veranderen sturen ze niks via de mail. OPLICHTERS NIET DOWNLOADEN!
1door Noa*******20/09/2023Sinds een paardagen niet meer in te loggen: ‘unauthorized’
Meer11-9: nog steeds ‘unauthorized’.
App verwijderd, kijk wel via Ziggo Go, dat werkt wel. Onhandig, maar ja.
App werkte tot 3 dagen geleen top. Ineens ben ik bij inloggen ‘unauthorized’ en dat blijft zo. Veel mensen hebben hier last van. Andere apps mijnziggo en ziggo Go werken zoals altijd wel top met ja dezelfde inloggegevens. App verwijderd, opnieuw geinstalleerd, ook niks. Wachtwoord dan maar gewijzigd, dus ook voor mijnziggo en ziggo Go, resultaat: ik blijf in de ziggo sport app ‘unauthorized’. Ziggo Go werkt goed en ja, ik weet dat ik daar ook de Sport kanalen van Ziggo kan kjken, maar daar gaat het niet om. Ja, ik heb een actuele iPhone en iOS is ook totaal up to date. Ik hoor dat vele mensen hier ineens last van hebben, dus is een algemeen bekend probleem bij Ziggo. Vandaag,11-9, nog steeds ‘unauthorized’ Dus niets veranderd. Ik laat de app voor wat het is.1door Hot*******11/09/2023Horrible app
MeerI’ve tried multiple times to pay for live & the app simply does not do anything! I’ve tried the 9.99 euro option to guarantee watching rugby matches during the World Cup and it also does NOTHING. I have requested help and nothing gets done.
HORRIBLE APP.1door Tee****09/09/2023Uitgelogd sinds laatste update
MeerNiet meer in te loggen sinds update met je Mijn Ziggo account. Blijft loopen. Niet de 1e x na een update.
2door Tak*******14/08/2023Sinds een paardagen niet meer in te loggen: ‘unauthorized’
MeerApp werkte tot 3 dagen geleen top. Ineens ben ik bij inloggen ‘unauthorized’ en dat blijft zo. Veel mensen hebben hier last van. Andere apps mijnziggo en ziggo Go werken zoals altijd wel top met ja dezelfde inloggegevens. App verwijderd, opnieuw geinstalleerd, ook niks. Wachtwoord dan maar gewijzigd, dus ook voor mijnziggo en ziggo Go, resultaat: ik blijf in de ziggo sport app ‘unauthorized’. Ziggo Go werkt goed en ja, ik weet dat ik daar ook de Sport kanalen van Ziggo kan kjken, maar daar gaat het niet om. Ja, ik heb een actuele iPhone en iOS is ook totaal up to date. Ik hoor dat vele mensen hier ineens last van hebben, dus is een algemeen bekend probleem bij Ziggo.
1door Hot*******09/08/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."