Irritant
MeerOm de haverklap word ik uitgelogd en herkent de app het wachtwoord niet meer. Steeds weer een nieuw wachtwoord aanmaken voor ziggo en vodafone. Ik word er moedeloos van.
1door Ams*******12/04/2025Better than before
MeerFinally better information in one glance! This is much better than endless clicking on submenus! Thanks for the good work! It would be nice if the blocking page refresh was really better. Because it is somewhat behind te reality. If I can somehow choose the frequencies than that would be great! Keep up the good work!
4door Nie*******10/04/2025Technisch OK maar abominabel nederlands
MeerIk moet “Ik begrijp het” tikken bij de start van de test.
De zinnen
- “Je tijdens de WifiScan ben je verbonden met je wifi-thuisnetwerk” en
- “Je niet op een ander apparaat tegelijkertijd een speedtest uitgevoerd”
snap ik niet!
Wie heeft die zinnen bedacht?3door App*******07/04/2025Avatar
MeerWaarom moet je een avatar kiezen? Het lijkt wel alsof je je aanmeldt bij een kleuterschool. Zonder avatar kan ik niet verder. Dan maar geen Ziggo smart wifi
1door Shi******05/04/2025Doet vaak niet wat het moet doen.
MeerOpdrachten die je de app geeft kunnen vaak niet uitgevoerd worden. “Oeps er gaat wat mis bij ons” is een melding die ik veel te vaak zie. Verwijzingen naar een chatbot brengen je naar de App Store waar je de app die ik al heb kunt downloaden. Dit werkt dus ook niet. Nog veel werk aan de winkel om deze app op orde te krijgen!
2door Byl****02/04/2025K.U.T.
MeerZiggo in het kort:
Duur en rommel
Niet werkend
Altijd overal opnieuw inloggen
Traag
Niet nakomen wat ze zeggen
Had ik al gezegd duur?
Zodra digitale tv meer kost dan cai, dan pas abonnement omdraaien
Zodra only internet duurder is dan tv dan pas abonnement omdraaien
En duur, had ik dat al gezegd?1door Abu***27/03/2025Gaat steeds log uit van zelf
MeerIk heb 1 sterren gegeven , om dat gaat app elke dagen logout van zelf , moet ik weer inloggen en dat is niet te bedoeling denk ik . Het is erg oncomfortabel . Jammer dat jullie doen niets aan . Zelf ingelogde app werkt goed , maar eider dag gaat loog uit , soms 2 keer per dag . Erg vervelend . Ik heb app verwijdert en opnieuw gedaan maar help niet ! Jammer
1door Jac*******25/03/2025Blijft vreemde meldingen geven
MeerUpdate: een ster eraf, de app blijft foutmeldingen geven en sluit soms spontaan af tijdens een wifiscan. Verder zie hieronder mijn vorige bevindingen die zich ook nog steeds voordoen. Deze app is onbruikbaar!
Na verschillende updates zijn de inlogproblemen nog steeds niet verholpen, met enige regelmaat moet je opnieuw inloggen.
Bij een wifiscan krijg je vervolgens de mededeling ‘je wifi kwaliteit is redelijk, een Smartwifi pod kan dit probleem oplossen…’ , je zou denken dat de pod’s niet gezien worden op dat moment, op andere momenten is het dan weer wél goed. Niet echt betrouwbaar dus.1door Fnr**19/03/2025Test alleen wanneer het goed is
MeerSnelheid krijg je alleen te zien als de wifi werkt. Anders is het oeps er is iets mis gegaan. Tja daarom doe ik de scan, omdat de wifi niet goed werkt.
2door Moj***18/03/2025Nutteloos
MeerHet enige wat de app weergeeft is “oeps er ging bij ons iets mis” als je op apparaten klikt.
Ook na installatie van het nieuwe modem blijft deze melding hetzelfde.
Nutteloze app dus.2door Num***17/03/2025WifiSpots
MeerSinds de laatste update (2.50.1) lukt het eindelijk, sinds 1,5 jaar) het profiel voor de WifiSpots via de app te installeren en WifiSpots op de kaart te zien!
5door Pon******17/03/2025Goed idee. Uitvoering iets minder.
MeerApp geïnstalleerd. Zie oude apparaten in mijn netwerk die ik allang niet meer heb. Vraag mij dus af waar deze app die info vandaan ‘plukt’. Kan die apparaten ook niet (zelf) verwijderen. Ook niet na het verversen van de app. Laat bijvoorbeeld Deco’s zien in netwerk, maar weer niet in apparaten-lijst. Dit is een voorbeeld. De oude apparaten kan ik sowieso niet verwijderen.
1door Edu******16/03/2025Ellende met inloggen
MeerTelkens opnieuw inloggen en 2 verificatie is ellendig want je kan maar 1 telefoonnummer invoeren
2door Sli****08/03/2025Loopt vast
MeerLeuk idee, maar een apparaat toevoegen aan een profiel zorgt al voor een vastloper
2door Whu*******07/03/2025Ruimte voor verbetering
MeerOver het algemeen een prima app die helpt mijn wifi mash netwerk te beheren en optimaliseren. Alleen het continue weer opnieuw in moeten logge. Is heel hinderlijk. Dit moet soms tot wel een paar keer per week gebeuren. Ook zijn de actie tegels op het startscherm vaak ook nutteloos en niet relevant. Ruimte voor verbetering dus.
3door Hyl*******06/03/2025Onduidelijk
MeerRaadpleeg regelmatig mijn apparaten.
Regelmatig zie ik er daarvan, die niet aangesloten zouden zijn, terwijl ik zeker weet dat ze werken via mijn modem. Verversen van het scherm levert geen resultaat op.1door 195*03/03/2025wiffie test ziggo
MeerIk vindt het wel toevallig als ik de test uitvoert dat hij eerst een veel te laag getal geeft. en bij de tweede test pas goed.Dit is elke keer zo, plus veel storing in het wiffie verkeer ondanks de wiffie boosters.
1door Nop****03/03/2025Goed
MeerIngewikkeld en bijnaam werkt niet!
Vindt het een moeilijk programma snap het niet zo goed voor mij mag het wel iet simpeler?4door Jop*******02/03/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."
- RichardIteds zei over De Stentor - Digitale krant: "подробнее здесь..."
- Sham zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Al die belastinggeld die wij betalen en de gemeente Rotterdam..."
- Normansaicy zei over De Stentor - Digitale krant: "Перейти на сайт..."
- Normansaicy zei over De Stentor - Digitale krant: "посетить веб-сайт..."
- Brianvoili zei over De Stentor - Digitale krant: "ссылка на сайт..."
- JamessaB zei over De Stentor - Digitale krant: "Смотреть здесь..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "Heel erg jammer, geen reactie op mijn bericht."