Niet streamen
MeerZiggo laat mij nooit in een keer streamen naar de tv… geen idee waarom. Altijd gezeik met de app.
1door 930*****25/07/2024Ziggo free ? Kan geen account aanmaken
MeerLeuk dat Free om Europees voetbal te kijken maar kan nergens een account aanmaken op mobiel, kan nergens op volgende klikken als ik alle gegevens heb ingevoerd. Alle browsers en manieren al geprobeerd, slecht!
1door Anoniem25/07/2024Account aanmaken via Ziggo/uefa werkt niet
MeerIk probeer via Ziggo/uefa een account aan te maken. De controle sms voor verificatie wordt vaak niet gestuurd. De keren dat dit wel gebeurt en dat ik een account aanmaak zijn alle gebruikersnamen die ik proberen aan te maken al ‘in gebruik’
1door R H******25/07/2024Irritant
MeerAls je in “Mijn lijsten” meerdere opnames wilt verwijderen, springt het beeld steeds helemaal omhoog. Uiterst irritant als je steeds weer omlaag moet scrollen.
1door Sue*****25/07/2024It only gets worse: not allowed to view this content
MeerNow I cannot watch anything on my iPad. I am trying to view TV on my iPad in my home network. I am not at another location.
How do you manage to continually make this app worse and useless.
There should be a zero star rating option for this app. I’m sure it would be the most used rating for the ziggo app.
I have many other screen shots of all the error messages I get with this app.
I receive this message today all the time no matter which channel I try to view:
Not allowed
Unfortunately, according to the agreement with the content provider, you cannot watch this video from this location and/or this network. These types of agreements vary per channel
Before you add more bells and whistles to your app try fixing problems first and remove all the various errors1door Ant**25/07/2024Helaas
MeerDe app doet het gewoon niet in het buitenland. Opnieuw geïnstalleerd, maar weer niet. De telefoon wel . Maar op de iPad niet , zelfde plek , zelfde wifi verbinding.
1door Gcs******24/07/2024A.u.b. een subtiele volume regelaar in beeld
MeerTijdens het afspelen en het dan bij het aanpassen van het volume met de volumeknoppen op de iPad (dus niet via touchscreen) komen ALLE mogelijke opties in beeld (volume, streamen, ondertitel / taal optie, vooruit- en achteruit spoelen, en programma gegevens).
A.U.B. bij het aanpassen van volume met volumeknoppen ALLEEN EEN SUBTIELE volume slider in beeld laten komen (net zoals bijv bij de Netflix app) en NIET alle andere opties in beeld. Neemt veel te groot deel van het beeld in beslag en belemmerd kijkervaring.
Bij aantikken van scherm kunnen dan bijv. wel alle opties in beeld komen.
Dank!3door I L*******24/07/2024Streamen moeizaam
MeerStreamen met Google meestal moeizaam. Verbinding maken lukt vaak niet. Met NPO plus wel. Vaak help5 het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar wat een gedoe toch…..
Verder handig.3door Han*****21/07/2024Ongevraagd ondertiteling bij opstarten app
MeerWanneer ik de app opstart, verschijnt de ondertiteling ongevraagd. Deze moet ik steeds handmatig uitzetten….
4door Eri*****20/07/2024Terug kijken zuigt
MeerMoet eerst reclame doorstaan ook als ik die al een stuk heb gezien
En in het buitenland werd ik eruit gegooid en kon niets zien1door Kat******19/07/2024Slechte update
MeerSinds de laatse update is de app zeer slecht geworden. Zet aub oude versie terug! Kijk bij de recensies en alle slechte zaken van de laatste update worden genoemd. Het is niet nodig om deze hier nogmaals te benoemen. Maak een goede update of maak er geen! Om casten te stoppen moet extra de Google Home App openen.
Als je naar de datums van de laatste reviews kijkt zie je dat men het opgegeven heeft. Ziggo doet niks aan de klachten. Waar ze wel goed in zijn is de prijs verhogen.
Mensen neem geen Ziggo!1door Tra*****18/07/2024Layout sinds deze week veranderd
MeerWat een drama die nieuwe layout. Waarom niet de oude hanteren, super overzichtelijk. Nu verwarrend en niet overzichtelijk helaas. 1 ster omdat we niet anders kunnen 0 is beter.
Beetje dom ik. Verkeerde knopje aangetikt en layout is weer in orde. Sorry Ziggo5door The*******18/07/2024App met heel veel problemen
MeerOp mijn iPad Air heeft de Ziggo’s Go-app allerlei problemen:
1. De Instellingen werken niet. Ik heb de Ondertitels op Uit staan, maar iedere keer dat ik de app opstart worden streams toch mét ondertiteling weergegeven.
2. Wanner je vervolgens de Ondertitels op de betreffende zender uit zet, crasht de app.
3. Na opnieuw opstarten is de ondertiteling op de betreffende zender verdwenen, maar blijkt zij op andere zenders toch nog steeds aan te staan.
4 Nadar ik ook op een van die andere zenders de Ondertitels uit heb gezet, crasht de app opnieuw en na het herstarten verschijnt dan standaard de melding dat ik de app op te veel apparaten aan het gebruiken ben.2door Joz******13/07/2024Website slecht
MeerDe website loopt vaak vele seconden achter op tablet……
Ook foute meldingen over “maximaal aantal schermen bereikt”.2door Ns2***10/07/2024iPad sluit af
MeerHeb je een iets oudere iPad sluit je ziggogo app gewoon af,...
Bedankt K.. Ziggo,...
Leer aub programmeren!1door Klo*09/07/2024Streaming
MeerSinds de update vind die geen enkele Chromecast meer, dus kan je niet meer streamen naar een andere tv
2door R E*******04/07/2024ZiggoApp
MeerBij elke nieuwe aflevering app schakel hetzelf uit. App was / is niet netjes gebouwd
1door S S*******01/07/2024Doet ‘t vaker niet dan wel
MeerOm met Ziggo Go in het buitenland (Europa) tv te kunnen kijken, moet je wel heel veel geduld hebben.
De app doet het vaker niet dan wel met de melding “Geen verbinding. Als je wel verbinding hebt, zit het probleem bij ons.” Laat dat nou in 99 van de 100 keren het geval zijn. Dus Ziggo: los de problemen op of haal deze app offline.2door Joj*****30/06/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Marcel zei over Bieden met Berry: "@Christien Het lijkt me beter geen persoonlijke gegevens rond..."
- Christien kuit zei over Bieden met Berry: "Beste Berry Westra Ik heb beide apps gekocht van bieden met..."
- Witteveen, Adri zei over ICS Creditcard: "Sinds een jaar gebruik ik deze app op mijn iPad (2 jaar oud,..."
- Ronald zei over Watskebeurt!?!: "Dit is een fijne app, maar de meldingen komen heel laat aan..."
- Mike Merel zei over Cartoon Weather: "Een vriend maakte me attent op deze app, die ik tot nu toe..."
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."