Ergernis
MeerIk word er echt gek van. Ben je een programma aan het kijken (op de iPad), wordt de app opeens afgesloten. App weet niet meer dat je aan het kijken was, dus je moet weer helemaal opnieuw beginnen, omdat vooruitspoelen niet tot de mogelijkheden behoort bij de meeste zenders. Ik durf alleen nog Fox en History te kijken, maar bij History valt de ondertiteling steeds weg. Waardeloos.
1door Ant**30/06/2022Prima app maar helaas loopt hij vast
MeerHelaas loopt de app steeds na een paar dagen vast. Hij blijft maar zoeken om een programma te starten. Dit kan ik alleen oplossen door de app weg te gooien en opnieuw te installeren.
iPhone 13 pro iOS 15.4.1 Foutmelding :” No connection We are unable to connect to the server. Please check your internet connection settings. Try again” Echter functioneert verder alles goed. Mijn internet, e-mail, Ziggo op tv etc. Alleen weggooien App en opnieuw installeren helpt. Sluiten en openen niet. Heel hinderlijk Na weken nog steeds bovenstaand probleem. Echt heel hinderlijk! Zou dit nu down graden naar een halve ster. Na nog een week moet ik de app nu dagelijks nieuw installeren omdat hij vast loopt! Nu meer als 2 weken: wordt steeds erger! Loopt nu soms ook vast in het menu! Kan dan geen andere Menuoptie meer kiezen. Window frozen. Enige oplossing is de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Dit probleem bestaat nog steeds (duurt nu al > maand)1door Lys*******30/06/2022Veel problemen
MeerAlle problemen die hieronder bij de meest recente recensies al staan opgesomd. Wat doen jullie eraan?
1door Gui******29/06/2022Streamen naar chromecast is een drama sinds laatste update
MeerZeker bij replay loopt de stream ongeveer elke minuut vast, kijkt zeer vervelend. Voor deze laatste update nooit last van gehad..
1door Kne******29/06/2022Super
MeerHeel handig om lekker buiten op je balkon je favoriete films en programma’s te kijken, pauzeren enz
4door Tro*****29/06/2022Verversing zendertegels
MeerVerversing van de zendertegels is sinds de update super traag waardoor je vrijwel nooit ziet wat er op een zender te zien is. Alleen daardoor al is deze app niet fijn om te gebruiken.
1door Tho******29/06/2022Minder goed jammer
MeerDe app klapt er regelmatig uit
Je kan niet vooruit spoelen
De app loopt niet meer door naar de volgende programma’s als je in replay mode kijkt2door Car*******29/06/2022Problemen met laden
MeerSinds de update blijft er alleen maar een cirkel draaien voor het laden
Het probleem ligt op een mobiel apparaat via 4 & 5g. Niet via WiFi2door Ikk*******29/06/2022Waardeloze app en waardeloos bedrijf
MeerSinds de update van 8! Juni is er geen tv kijken meer mogelijk icm chromecast. Haperingen/vastlopen van programma’s. Mede door het trage proces voor een oplossing (we zijn inmiddels 29 juni) ga ik op zoek naar een andere provider. Raad een ieder die dit leest ook aan dit te doen. Want Ziggo geeft echt niets om klanten!
1door Joo*******29/06/2022Update is drama
MeerNa een update doet de app heel irritant. Start niet op, als je dan eindelijk iets kijkt loopt ie vast… doe er wat aan!
1door End*******29/06/2022We blijven kalibreren
MeerElke keer krijg ik opnieuw het kalibreer scherm, waarbij ik de iPad een rondje moet draaien.
Ziet er ook nog eens buggy uitben na 1 keer kalibreren moet het wel klaar zijn toch?1door Rot*****29/06/2022Laatste update
MeerHelaas na de laatste update veel problemen met ziggo app Tijdens het terugkijken van een serie sluit de app ongeveer halverwege en na opnieuw opstarten moet je weer vooraan beginnen. Ook werkt het bij het verkleinen van het beeld de 15 seconden doorspoelen niet meer. Heb de app nu 3x opnieuw op mij iPad gezet maar er veranderd niets
1door Joo*****28/06/2022Ziggo go connectie verlies
MeerDe ziggo go app verliest connectie met chromecast, na een aflevering van een serie, moet app elke keer afsluiten en opnieuw starten, speelt niet automatische de volgende aflevering, wel jammer
Ik gebruik al versie 4.404322, nog steeds na een aflevering, app sluiten en opnieuw verbinding maken met chromecast2door Zig*******28/06/2022Gooi niet gelijk oude schoenen weg
MeerEn dat doet Ziggo, de laatste verandering is een weg naar de “oudheid” en dat zecht alles…terug naar de tekentafel
1door Vee*******27/06/2022Slecht!
MeerApp heeft in het verleden altijd goed gewerkt maar sinds een paar weken loopt hij bij tv replay steeds vast, om de minuut loopt het beeld vast en dan zie je de cirkel in beeld draaien. Vreselijk, behoorlijke bron van ergernis.
Na bovenstaande review deze reaktie gekregen:
Dag, dankjewel voor je review. Sinds enkele dagen staat er een nieuwe appversie klaar welke verbeteringen met zich meebrengt voor streamen via Chromecast. Download die en hopelijk ervaar je dan minder problemen!'
Nou ik merk niks van een verbetering, echt heel slecht dit! Beeld loopt nog steeds vast. Slechte app van Ziggo!1door Maa*******27/06/2022Slechte update
MeerNa de laatste updates alleen maar problemen met de stream naar tv o.a via chromecast, om de haverklap bufferen/laden vooral als je een aflevering vanaf het begin wil kijken die nog bezig is op tv… Erg frustrerend. Met de wifi heeft het niet te maken elke andere streamingdienst werkt perfect alleen problemen met Ziggo Go.
3door Reb****27/06/2022Nieuwe versie crasht vaak
MeerDe nieuwe versie van de app, die sinds enkele weken is gepubliceerd, blijft uit het niet crashen.
Dit gebeurt op een iPad Air2 met iOS 15.5.
Er verschijnt geen foutmelding. Het venster sluit ineens op willekeurige momenten.2door Meg*27/06/2022Ziggo go streamt heel slecht op chromecast
MeerNa de vorige stabiele ziggo versie is Streamen op chromecast zo goed als onmogelijk. Als de streaming functie niet crashed hapert Streamen elke minuut een paar minuten. Echte achteruitgang:-(.
Wil Ziggo graag bedanken voor de persoonlijke reactie op min recentie, maar het probleem treedt nog steeds op. Weliswaar lijkt het erop dat ik langer kan kijken voordat de haperingen beginnen, maar daarna gaat het niet goed.1door Erw*******27/06/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Chris zei over Budget Thuis: "App ziet er aardig uit. Echter als er GEEn data wordt..."
- Wendy zei over NPO: "Waardeloze app, iedere keer opnieuw inloggen, opstarten zeeeer..."
- Wouter zei over TIER Scooter & bike sharing: "Gebruik al een tijdje Tier sinds de introductie in Utrecht,..."
- Dlobor zei over Mijn LeasePlan: "App doet helemaal niets. Kies je land, Nederland staat er..."
- D zei over Noordhollands Dagblad - krant: "De nieuwe app liep steeds vast. De laatste twee weken geen..."
- Martijn zei over 112-Nederland: "Soms krijg je echt onnodig veel meldingen, ik wil echt alleen..."
- Marlies zei over Radio 10: "Bij mij blijft de app maar vastlopen, app ziet er mooi en leuk..."
- Dennis Groot Zevert zei over Mercedes me: "Mercedes is onbereikbaar als je problemen hebt. Apps kopen..."
- anja zei over Huddle community & e-learning: "ik kan niet meer inloggen bij Huddle. Ik heb een nieuw..."