Latest update broke login process
MeerAfter updating, the app gets stuck at the pin code entry.
I’ve uninstalled and installed again. Created a new PIN code, and now it’s just stuck in the login process1door Pab*******22/04/2024Lastig inloggen
MeerBij het inloggen met mijn code moet ik op de iPad vaak opnieuw de toets aanraken of indrukken om het rondje gevuld te zien. Net alsof ik niet hard genoeg op de cijfertoets druk. Een iPad-toets hoef je normaal gesproken nooit herhaaldelijk in te drukken om het resultaat te zien!
3door Rei*****22/04/2024Waardeloos
MeerWat een waardeloze app is dit! Loopt constant vast en geeft fout in de server. Handig als je de app nodig hebt
1door Dee*******17/04/2024App is traag
MeerApp is traag, sommige medicijnen zijn om onverklaarbare redenen niet te bestellen! Waarom is dat?
3door Pap******15/04/2024Functioneert niet meer.
MeerDe app functioneert inmiddels enkele weken niet meer. Toegangscodes worden niet of dag later verstuurd, bij opvragen wachtwoord. Daarnaast heb ik zoveel pogingen gedaan om in te loggen en om een nieuw account aan te maken, naast het opnieuw installeren van de app, heb het idee dat dit niet meer goed gaat komen, dit terwijl de functionerende app fantastisch was.
1door Mar*******15/04/2024Werkt half
MeerEen jaar geleden: bestelling gedaan, kreeg ik daarna een foutmelding. Omdat ik geen bevestiging van de bestelling had, nog een keer geprobeerd. Wederom een foutmelding en dit nog een aantal keert Na contact met de apotheek bleek dat alle bestellingen gewoon waren binnen gekomen. Vanuit de apotheek kreeg ik uiteindelijk ook gewoon de melding toen het in de apotheek was.
Dit was een jaar geleden. Vandaag weer een herhaalrecept, maar wederom dezelfde foutmelding. Bijna een jaar later! Nog steeds niet opgelost dus. Zo jammer!2door Sal*******14/04/2024Bestelling wordt ondanks verwijdering toch doorgezet naar zorgverlener
MeerBestelling gedaan aantallen klopte niet. Bestelling verwijderd maar is toch doorgezet naar zorgverlener. Aantallen van de medicijnen zijn te te wijzigen bij de bestelling.
2door Tse***11/04/2024Onduidelijke app
MeerHelaas ben ik niet zo enthousiast over de app. Er staat een uitslag van het ziekenhuis, maar daar heb ik geen bericht of notificatie van gehad. En om deze uitslag uiteindelijk te vinden in de app vond ik erg omslachtig. In plaats van uitslagen, berichten enz. te scheiden, zou een Dashboard waarin je chronologisch ziet wat er beschikbaar is in de app een uitkomst bieden, zodat je niks mist. Nu weet ik niet of ik alle nieuwe uitslagen, berichten etc wel gezien en gelezen heb.
3door Nij*****10/04/2024Gebruiksonvriendelijk
MeerEerst maanden bezig geweest om überhaupt te koppelen. Nu elke keer uit de app gegooid en opnieuw moeten inloggen. Waarbij de inloggegevens elke keer niet geaccepteerd worden TERWIJL ZE WEL KLOPPEN. Keer op keer nieuw wachtwoord aanvragen. En dan de keer erop weer uitgelogd zijn en HET HELE CIRCUS OPNIEUW. En nee, ik ben geen digitale onbenul want werk naar volle tevredenheid met veel toepassingen en apps. Alleen deze is een complete wantoestand en heel gebruiksonvriendelijk.
1door Taa***09/04/2024Zeer slechte doorontwikkeling van de app
MeerDe app was al niet al te vriendelijk voor de eindgebruiker maar het lukt de ontwikkelaars iedere keer weer om het stress niveau bij de eindgebruiker te verhogen. Dit is zeer waarschijnlijk goed ontwikkeld voor de zorgverleners. Dat zou dan heel fijn zijn maar voor de eindgebruiker is dit een steeds verder onoverzichtelijke app aan het worden. Het is duidelijk dat wij als eindgebruiker er niet toe doen.
2door Wan******09/04/2024Inloggen lukt niet
MeerDe huisartsenpraktijk is sinds kort overgegaan op ‘uw zorg online’. Helaas heb ik er nog geen enkele keer gebruik van kunnen maken. ‘Door een technisch probleem lukt het niet om je DidigD en je account voor de patiëntenomgeving aan elkaar te koppelen. Probeer het later nog eens.’ Na 2 weken lukt het nog steeds niet dus ik ga de app er maar weer afgooien. Waardeloos!
1door For*******08/04/2024Als het helemaal werkt is het wel een mooie app
MeerMomenteel werkt het moeizaam. Meerdere keren wordt aangegeven dat het wachtwoord niet juist zou zijn terwijl het dat echt wel is.
Vervolgens moet je elke keer weer opnieuw met extra codes werken (nu drie keer om het wachtwoord weer opnieuw (dezelfde als vorige keer) in te stellen.
Dan open je de app en krijg je de vraag of je je ziekenhuis wilt toevoegen. Als je dat dan gaat doen blijkt dat die al gekoppeld is. Moet toch technisch vrij simpel zijn om die vraag dan niet te stellen als dat al is gebeurd.2door Mie*******08/04/2024Inloggen
MeerSinds een aantal weken lukt het negen van de tien keer niet om in te loggen. Een “ probleem melden” lukt ook niet omdat er maar zo’n draaiend rondje in beeld blijft. Erg jammer dit. Hoop dat het snel wordt opgelost.
1door Ann*****07/04/2024Inlogcode vertraagd
MeerNa inloggen op Portaal of App wordt er om een inlogcode gevraagd, die komt middels email echter meer dan een uur later en werkt dan niet meer.
1door The*******06/04/2024Aanbevolen verbeteringen
Meer• Berichten kunnen beantwoorden, de huisarts kan een bericht terugsturen maar de gebruiker niet. • Notificaties voor belangrijke meldingen als: een antwoord op je bericht, toegevoegde recepten, etc. • Invoeren van pincode gaat vaak fout omdat je precies op het nummer moet drukken, dit probleem los je op door het numerieke gedeelte in blokken vorm te geven (met transparante opmaak).
2door Koe*******05/04/2024Traag en bewerkelijk
MeerIn theorie is het prettig om online te bestellen. Maar wanneer je bestelt en nog’s bestelt en totaal geen bericht krijgt, is t minder grappig.
Uiteindelijk maar zelf naar apotheek gegaan en dan pas blijkt dat het medicijn voorlopig (de komende maanden zelfs) niet meer verkrijgbaar is!
Hallo! Voor mij is dat irritant maar voor anderen kan zoiets gevaarlijk zijn!
De apotheek had op z’n minst contact met mij moeten opnemen! In plaats van dit op zn beloop te laten.
Dit maakt dat ik de app niet meer vertrouw en de huisarts maar weer ga bellen voor recept!1door Boe*****05/04/2024Nog niet perfect
MeerEen tweede foto maken en toevoegen geeft foutmelding, geeft aan zelfde naam/bestand. Even dubbel klik eruit om iets op te zoeken en weer terug in de app kan je alles weer opnieuw typen. Geeft aan geen behandelaar geselecteerd, maar als je die wilt selecteren gebeurt er niets..
Wat ook omslachtig is, is een reactie geven op het antwoord van jouw arts. Moet je weer helemaal opnieuw een bericht sturen. Ipv bijv een groen vinkje als akkoord op een voorstel.
Even kort de negatieve dingen. Voor de toekomst lijkt het me een steeds handiger wordende tool..3door Wak******04/04/2024Uwzorgonline is niet compleet
MeerIk kan wel mijn medicijnen via de app bestellen, maar niet mijn insuline.
Daarvoor moet ik apart een mail naar mijn apotheek sturen.
Kan dit niet anders?
Insuline is voor mij al 63 jaar een ‘herhaalrecept’.1door Dic*******03/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."