Dalmar
MeerWij hadden dalmar als driver. En hij was echt perfect. Gezellige jongeman. Veilige rijder. Maar je bent erg snel op locatie! Ik raad dalmar heel erg aan!
4door Blo*****18/04/2024Terrible customer support
MeerI wanted to dispute the cancellation fee - I could not contact any human and the automated system just refused using arguments that had nothing to do with my complaint.
1door Gie*****13/04/2024Geen Uber meer
MeerWij probeerden in Reims een Uber.
Na 20 minuten kregen we de melding geen wagen beschikbaar probeer later of een andere rit. Dit hebben we drie keer geprobeerd. We zijn maar gaan lopen. Dus Uber is uiterst onbetrouwbaar.1door Aws*******12/04/2024Gelazer met afzeggende chauffeurs
Meer3x een auto die zich op mijn rit aanmeldt en dan na een kwartier wachten opeens afzecht en dan moet ik op een nieuwe chauffeur wachten. Behoorlijk irritant
3door Mus*****10/04/2024Poor service
Meer1 mijn schoonzuster had de Uber besteld. Kwam keurig op tijd reed een rondje om het blok en zette me weer voor het vetrek adres uit. Het opgegeven adres stond niet in zijn app vervolgens het opgegeven adres van de auto verhuur in gevoerd en we vetrokken. Bleek de verkeerde kant op te zijn. Na bij 3 u heeft hij me afgezet bij het vliegveld, dus niet op de bestemming. Daar een shuttlebus genomen en naar de verhuurder easirent. Daar was weinig peroneel dus erg lang moeten wachten. Er was geen auto direct klaar dus kreeg ik een vuile auto mee met een lege tank. Dus mijn ervaring is niet al te best maar de klap op de vuurpijl moet nog komen mijn schoonzus kreeg een afschrijving van bijna 130 dollar. Ik heb de chauffeur ook nog 20 dollar gegeven omdat hij bang was dat hij niet betaald zou krijgen. De man had het beste met mij voor. Maar alles wat Uber geregeld had ging mis. Mijn schoonzus Johanna Ysambart zit met een gepeperde rekening door het onvermogen van het systeem in de auto van de chauffeur en ik ben 6 uur kwijt van mijn bezoek aan Las Vegas. Ik verwacht een passende oplossing van uw organisatie. Met vr gr Gerard Kamphorst.
1door Ged*******10/04/2024Not getting my cash back
MeerI recently made an order to get a Uber after 2 minutes I didn’t receive anything and no driver accepted, so I canceled it, I got a message that the cancellation fee is the total that I have payed, so I wanted to contact them about this and never had a worse experience than this, you can’t call them, can’t email them , you have to talk (which was very hard to find) a stupid chatbot that doesn’t know what I’m talking about
1door Naa***05/04/2024Eerste uberrit
MeerJammer. Ik had er meer van verwacht. De chauffeur was niet echt vriendelijk. De hele rit geen woord uitgewisseld. Hij sprak geen Engels. Ik hoef geen uitgebreide conversaties, maar een beetje meer vriendelijkheid was op zijn plaats geweest. Verder vond ik de rit vergeleken met mijn taxichauffeur waar ik al jaren mee rijd aan de dure kant. Had niet verwacht dat er nog eens een niet van te voren aangekondigde toeslag van 5 euro bovenop kwam. Was experiment. Niet voor herhaling vatbaar.
1door Ube****03/04/2024Prima
MeerEnige kritiek: Soms een erg vage chauffeur, of totaal geen reactie of rit beschikbaar.
4door Sch*******01/04/2024Leuke chauffeur
MeerMo je was heel grappig en leuk groetjes dex en ik hoop dat je nog veel leuke klanten krijgt groetjes Logan
5door Dex*******29/03/2024Blessed
MeerEnjoyed my first Uber ride ever very much thanks to Jeffrey. Thank you and Blessings from the Netherlands
5door Dan*******29/03/2024Uber
MeerEen paar uur geleden de app gedownload. Eerste rit aangevraagd van Genk naar Tongeren. Slechts 13 min wachttijd en een perfecte rit. Prijs OK, je hebt zelfs een keuze mogelijkheid met welke Uber je de rit wilt. Tevreden klant hier.
5door Ron*******27/03/2024Thieves
MeerUber takes 30% of whatever you tip your driver, doesn’t reimburse for tolls, or damage, or gas, and also takes 35% of total costs.
Its not a taxi company or a food delivery service. It’s organized crime and every time you use the app you help them steal from your neighborhood.1door Jim*******26/03/2024Canceled
MeerGisteravond totale spraakverwarring met een chauffeur die geen Nl of duidelijk EN sprak en wij hem en hij ons daardoor in Ams niet kon vinden
Wel een ‘Cancel boete ‘ ontvangen
Vervelend dus ❗️1door Vin*******16/03/2024Terrible application and service
MeerCars are never arrive in time. To order food is almost impossible, from 10 orders 3 were not delivered or delivered improperly. The support refunded incorrect amount and then just closed the case when I started to complain about it. Will never use it again.
1door Elc******09/03/2024Collection Johannesburg Airport
MeerUbder directed me to a point just outside Terminal A which was already a long time not available anymore for Uber to collect.
Resulting in 40 minutes of debating about where I was and where the car was , which ofcourse I had to pay also ! Very bad Uber!1door Par**06/03/2024Non descriptive error on Ubers side
MeerNon descriptive error makes it impossible to request any support.
Matching is terrible ( “new” cars are 5 years old) etc.2door Nic******03/03/2024Gratitude
MeerOur driver was so engaging in conversation and had a lot of patience. I have a broken shoulder and need more time getting in and out of the car. He was wonderful.
Many thanks!3door Nia*******02/03/2024Fijne rit top chauffeur fijne klassieke muziek tijdens de rit !
MeerWat een top begin van de zaterdagmorgen. Ik moest mijn scooter ophalen aan de andere kant van Utrecht dwars door de stad. Alles ging perfect. Voor de deur uitgestapt Helemaal top !
5door Sus****02/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."