Hele slechte service
MeerGeen enkele manier om met mensen in contact te komen als er iets fout gaat bij Uber. Enkel een voorgeprogrammeerd menu, ongelooflijk achterlijk.
1door Ete*******16/05/2024Useless
MeerThis app is useless, “€10 promo code” ts doesnt even work when i checkout, app keeps on crashing too ts wack
2door Kan*******16/05/2024Nonexistent customer support
MeerNo matter what your issue is you will get an automatic response from someone who didn’t even bother to read what you wrote.
1door 420****16/05/2024Belachelijke klantenservice
MeerGisteren als nieuwe klant voor het eerst besteld bij ubereats. Ik had afgesproken in de app dat de bezorger zou bellen als hij bijna bij mij is aangezien ik vanuit een groot pand moest komen. Op begeven moment werd ik gebeld door een Amerikaans nummer dat zich volgens nummer herkenning bevond in Los Angeles, Amerika. Dit nummer heb ik niet opgenomen omdat ik er niet vanuit ging dat dit de Uber bezorger kon zijn. Hierna begon ik te twijfelen en belde ik het nummer terug en ben ik naar buiten gelopen maar de bezorger was nergens te bekennen. Hierna is mijn bestelling gelabeld dat ik niet op kwam dagen en dat er vanuit de bezorger voldoende moeite is gedaan om contact met mij op te nemen. Naam mijn mening is 1 keer bellen met een buitenlands nummer en daarna niet opnemen wanneer ik je terugbel en verder geen bericht achterlaten onvoldoende. Zou het bedrijf of de klantenservice niet aanraden.
1door 010*****15/05/2024- Meer
I placed an order for pickup and when I reached the restaurant at the pickup time. It was close. I call the restaurant the next day and they told me that the time given in Uber eats is wrong and that they just leave the page open. I payed €46 for the order and everytime I send a message via the app, they respond with something completely different.
1door Bla*******11/05/2024 Missend item
MeerIk kreeg mijn Mac kroket niet. Was er zogenaamd een optie dat ik in contact kon komen met de bezorger en als dat niet lukte ik een bericht kon achter laten. Die optie werkte ook niet. Wil graag mijn Mac kroket
1door Bij*******10/05/2024Terrible service in Amsterdam
MeerHad several deliveries failed for multiple reasons. Support was impossible to get hold of and help with the issues. In the end I deleted the app and used another food delivery instead. Honestly TERRIBLE SERVICE!
1door Atk*******09/05/2024No longer using
MeerI think they’ve changed the rules for their delivery drivers meaning they can now make multiple stops along the way. The food takes ages and is cold when it arrives. Then the terrible customer service doesn’t offer to do anything about it.
1door Bro***03/05/20240 sterren!
MeerEten besteld niet doorgekomen wel betaald klantenservice is onbereikbaar. je kan ze niet bellen BESTEL NOOIT MEER VIA UBER EATS!
1door Anoniem29/04/2024Geen klantenservice
MeerEerste keer uber eats en twee derde van eten niet geleverd. Dertien uur later nog geen reactie via klantenservice…. Zelf naar restaurant moeten rijden en opnieuw moeten bestellen omdat er geen afhaalcode meer afgegeven kon worden. Nog nooit zo’n gezeik gehad om een beetje eten te bestellen…
1door Smu*******29/04/2024Klantenservice is verschrikkelijk de laatste tijd
MeerIk heb tegenwoordig vaker dan niet problemen met een bestelling. Vervolgens worden mijn berichten naar de klantenservice niet gelezen, moet ik zaken 3x herhalen en is er pas na meerdere dagen contact een oplossing.
Vroeger was de klantenservice echt vele malen beter.1door R L****28/04/2024Geen service
MeerBestelling is opgehaald bij restaurant maar daarna geannuleerd door bezorger. Contact met uber eats is onmogelijk. Ook geen telefoonnummer. Leer wat van de klantenservice van Thuisbezorgd.
1door Anoniem24/04/2024Voeg opmerking optie toe
MeerVoeg aub een opmerking optie toe aan de app. Het is nu onmogelijk om een aanpassing te maken aan de bestelling, dus bij allergieën etc. nu niet mogelijk om dat te laten weten aan het restaurant.
2door Cla*****23/04/2024Leave at the door does not work
MeerUber drivers always knock, ring the doorbell when I have ‘leave at the door’ option enabled. I have a little baby and they always wake her up . Can you make it more clear to the drivers what leave at the door means. Thank you
2door Oli*****20/04/2024Used to be good, unfortunately not anymore
MeerGot an order tonight, where both items didn’t have multiple ingredients as described. Contacted Customer Support about this. Used to get really supportive responses, for the rare cases that there is an issue. Unfortunately not tonight, customer support Skhan224 didn’t even respond when I asked for clarificatio and pointed to standing policy. If this is Uber Eats’ new policy I’m deleting this app
1door Mat*******19/04/2024Rip-off
MeerThis company rips you off completely with their service fees and expensive products
1door J P***18/04/2024Slecht
Meerniet aanrader! Codes niet werken. En je gaat volledige bedrag van je bestelling betalen
1door Fyr***14/04/2024Mega slecht nooit hier bestellen
MeerDeze app geeft niks om de problemen van de klanten en hebben daarom het zo moeilijk gemaakt om hun te bereiken
1door Ast*******14/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."