Monitoring mist.
MeerDe App werk op zich goed, maar ik mis de mogelijkheid om temperaturen en CV inzet (Gas verbruik) te monitoren).
Waarom worden de signalen niet aan week opgeslagen?
Dat zou ontzettend helpen om de zoneinstellingen te optimaliseren.2door J J****01/03/2024Top systeem
MeerHeerlijk als je onderweg naar huis rijdt en de verwarming aan laat zetten door je mede rijziger. Bij thuiskomst is het heerlijk op temperatuur
5door Hor*****01/03/2024Worse then ever
MeerIt kind of worksworks, and that’s about it. Feels like it has been developed back in the ‘90 and has not been altered since: refresh of new temps is very sluggish, and on occasion one gets thrown out and has to log on again. What one would expect from an old school electronics company: they don’t get modern technology.
2door Jok*****08/02/2024Drama app
MeerOm de haverklap opnieuw inloggen, interface niet ergonomisch opgezet, onduidelijke omschrijvingen in de app (qua logica) en naar het lijkt in opdracht van een extreem technisch iemand gecreëerd. Ik had van Honeywell meer (en veel beter) verwacht.
1door Pat*******01/02/2024Extra onbekende radiator kraan
MeerAlles werk oké zal als het hoort . Maar sinds een maand heb ik er een radiator kraan in de app er bij zonder dat mijn cv installatie is veranderd ,kan die ook bedienen als of er een kachel aan of uit moet ketel reageert ook , maar ik kan die in de app ook niet verwijderen
3door Pet*******24/01/2024Storing
MeerBen zeker (nog) niet tevreden over het Evo Home systeem inclusief App. Veel storing.
Wel veel contact met Honeywell via e-mail. Dat is eigenlijk de enige houvast.
Echter, de hoeveelheid verschillende storingen beginnen steeds meer te irriteren. De communicatie per e-mail blijkt niet voldoende. Soms zijn de te volgen procedures en tips ingewikkeld door het aantal verschillende componenten in het systeem. De afzonderlijk filmpjes ter begeleiding zijn op zich wel duidelijk. Wij zijn er voorlopig nog niet uit, zo lijkt het2door Bor*******21/01/2024Slecht
MeerDeze app valt voortdurend uit waardoor je steeds opnieuw moet inloggen. Irritant.
1door A R*******19/01/2024Werking
MeerSoms kan ik niet inloggen wat vervelend is en soms is er 1 die telkens geen verbinding maakt terwijl batterij goed is. Alles hersteld wel vanzelf weer. Dat hij niet aangeeft of je ketel aan slaat vind ik normaal, omdat hij daar ook niet mee verbonden is dan moet je knoppen kopen die bij je ketel horen. Verder bevalt het prima kan goed schema in vullen en veranderen.
4door Zom*******11/01/2024Arrogance at its best
MeerThe system itself works fine. Then why this 1 (one) star rating? Numerous users request for a function (indicator or icon) in the app, so users can see when their heating installation is on. These requests goes back years. None of these request are rewarded. The only thing Resideo and/or Honeywell are good at is ignoring their clients, sit back and make money. Oh, and also remove negative 1 star rated reviews. With that they score 5 stars. Arrogance at its best.
1door Sal*******07/12/2023App reageert niet op temperatuur
MeerApp reageert niet op in te stellen temperatuur. Alles opnieuw ingesteld, kan schuiven wat ik wil, het springt steeds terug op de eerder ingestelde temperatuur.
1door Rob******02/12/2023Ouderwets en traag
MeerReageert heel traag. Voelt allemaal heel ouderwets aan en het werkt simpelweg niet. Instellingen worden niet opgeslagen en je kunt niet meerdere zones tegelijk instellen.
Duur en nutteloos product.1door Map*****29/11/2023Verouderd
MeerApp en systeem zijn niet van deze tijd. Geen prettig gebruik van de app. Ik mis belangrijke informatie en vreemd dat er vanzelf temperaturen veranderen. Geen aanrader!
1door S A******12/11/2023User interface unlogical
MeerTerrible UI & UX, please look at the competition (Tado) and improve. Happy to assist.
1door Gee*****02/11/2023Onhandig in gebruik
MeerAls je de temperatuur aanpast refreshed de app niet altijd.
Als je een tijdelijke aanpassing doet op je programma is het niet makkelijk terug te draaien naar het oorspronkelijke programma.
Hoeveel je kan besparen met zone regeling is niet zichbaar/branduren niet te zien, zoals wel bij nefit / nest kan….2door Dav*******25/10/2023prima App, vandaag de Nederlandse server down?
Meerprima App, maar vandaag lijkt de centrale Mytotalconnect server (voor Nederland) eruit te liggen. ik hoop dat dit probleem xo snel mogelijk kan worden opgelost.
4door Mic*******20/10/2023Mwa matig
MeerHet zou fijn zijn als de app eens wen update krijgt. Programma instellen, batterijen check vam de regelaars. Oogt allemaal een beetje 2015….
2door Pat*******29/09/2023Onhandig
Meer- kan niet zien of ketel aanstaat
- eens in de zoveel keren gebruik opnieuw inloggen, erg irritant2door Pau*******20/05/20232-weken schema helaas niet mogelijk
MeerJammer dat het niet mogelijk is om een steeds terugkerend schema van 2 weken in te stellen. Als vader van een samengesteld gezin moet ik nu om de paar dagen de temperaturen in 4 kamers aanpassen.
1door Ren*****15/05/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"