Update TCC app werkt nog steeds niet
MeerLekker zo’n update, kan met de app wel instellen maar communiceert niet meer met de BDR91 dus ketel slaat niet aan.
1door Kun*******03/07/2024Wifi thermostaten NIET KOPEN
MeerIk heb dit systeem in heel mijn huis en altijd gedoe. De wifi thermostaatkranen gaan vaak kapot (al vijf vervangen). Dit systeem was er als een van de eerste, maar lijkt niet de toekomst te hebben
1door Buu****29/06/2024Sophisticated
MeerUntill now the app and equipment works good,only the app looks a bit archaic,a more sophisticated "face"would be nicer....looking at Nest :-)
Its old this interface,can you upgrade it a little bit ?
Thks Frans1door Fro***17/06/2024Maakt niet waar wat je van een dergelijke app mag verwachten
MeerGebruik deze app al een paar jaar, maar had graag een ontwikkeling gezien. De app geeft niet aan welke zones aangestuurd worden - lees: welke ruimtes verwarmd of gekoeld wordt. Dit is toch het minste wat je naast de actuele en gewenste temperatuur mag verwachten. Verder kun je aangeven wanneer een e-mail moet worden verzonden in geval van enige storing. Dit gebeurt echter niet, waardoor het systeem onbetrouwbaar wordt. Recentelijk bleek de batterij van 1 van de thermostaten leeg. Hiervan kreeg ik geen melding. Helaas heeft Honeywell geen boodschap aan dergelijke onvolkomenheden in de software.
3door Pro****11/06/2024Zwaar verouderd
MeerIk heb dit systeem overgenomen van de vorige bewoners, jammer want de app is echt onwerkbaar en werkt onhandig. Je kunt er weinig mee. Toe aan een hele grote update.
1door S A******10/06/2024Update TCC
MeerLekker zo’n update, kan met de app wel instellen maar communiceert niet meer met de BDR91 dus ketel slaat niet aan.
1door Kun*******07/06/2024Beperkt, maar privacy technisch perspectief heel fijn
MeerDe app zou wat meer smooth aan mogen voelen dus dat intuïtievere ervaringen mogen bieden en eigenlijk zeker als zo’n enorm bedrijf verwacht je dan wel dat ze op dat software vlak net zoveel kwaliteit bieden.. maargoed verder weinig problemen.
3door J B*12/05/2024Er staat een blanco zone op je iPhone pas op
MeerAls er een blanco zone op je iPhone staat en toevallig een temperatuur vermeld blijf de cv heel de dag branden
1door Vlo****11/05/2024Goed maar niet als er storingen zijn
MeerNieuw huis gekocht net deze thermostaat en nog al wat opstartproblemen gehad.
Verschillende keren contact proberen te leggen met evo home en Honeywell maar zonder resultaat, geen antwoorden
Uiteindelijk na veel om prutsen met het systeem en door de handmatige thermostaatknop op de vloerverwarming te knijpen probleem iets opgelost.
Helaas kan het evo home systeem de temperatuur bij ons niet zelfstandig regelen.2door Mes****06/05/2024Steeds opnieuw inloggen
MeerHeel irritant km steeds opnieuw in te moeten loggen, en het gebruik van de app is totaal niet soepel
1door Aap***25/03/2024Monitoring mist.
MeerDe App werk op zich goed, maar ik mis de mogelijkheid om temperaturen en CV inzet (Gas verbruik) te monitoren).
Waarom worden de signalen niet aan week opgeslagen?
Dat zou ontzettend helpen om de zoneinstellingen te optimaliseren.2door J J****01/03/2024Top systeem
MeerHeerlijk als je onderweg naar huis rijdt en de verwarming aan laat zetten door je mede rijziger. Bij thuiskomst is het heerlijk op temperatuur
5door Hor*****01/03/2024Worse then ever
MeerIt kind of worksworks, and that’s about it. Feels like it has been developed back in the ‘90 and has not been altered since: refresh of new temps is very sluggish, and on occasion one gets thrown out and has to log on again. What one would expect from an old school electronics company: they don’t get modern technology.
2door Jok*****08/02/2024Drama app
MeerOm de haverklap opnieuw inloggen, interface niet ergonomisch opgezet, onduidelijke omschrijvingen in de app (qua logica) en naar het lijkt in opdracht van een extreem technisch iemand gecreëerd. Ik had van Honeywell meer (en veel beter) verwacht.
1door Pat*******01/02/2024Extra onbekende radiator kraan
MeerAlles werk oké zal als het hoort . Maar sinds een maand heb ik er een radiator kraan in de app er bij zonder dat mijn cv installatie is veranderd ,kan die ook bedienen als of er een kachel aan of uit moet ketel reageert ook , maar ik kan die in de app ook niet verwijderen
3door Pet*******24/01/2024Storing
MeerBen zeker (nog) niet tevreden over het Evo Home systeem inclusief App. Veel storing.
Wel veel contact met Honeywell via e-mail. Dat is eigenlijk de enige houvast.
Echter, de hoeveelheid verschillende storingen beginnen steeds meer te irriteren. De communicatie per e-mail blijkt niet voldoende. Soms zijn de te volgen procedures en tips ingewikkeld door het aantal verschillende componenten in het systeem. De afzonderlijk filmpjes ter begeleiding zijn op zich wel duidelijk. Wij zijn er voorlopig nog niet uit, zo lijkt het2door Bor*******21/01/2024Slecht
MeerDeze app valt voortdurend uit waardoor je steeds opnieuw moet inloggen. Irritant.
1door A R*******19/01/2024Werking
MeerSoms kan ik niet inloggen wat vervelend is en soms is er 1 die telkens geen verbinding maakt terwijl batterij goed is. Alles hersteld wel vanzelf weer. Dat hij niet aangeeft of je ketel aan slaat vind ik normaal, omdat hij daar ook niet mee verbonden is dan moet je knoppen kopen die bij je ketel horen. Verder bevalt het prima kan goed schema in vullen en veranderen.
4door Zom*******11/01/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Marcel zei over Bieden met Berry: "@Christien Het lijkt me beter geen persoonlijke gegevens rond..."
- Christien kuit zei over Bieden met Berry: "Beste Berry Westra Ik heb beide apps gekocht van bieden met..."
- Witteveen, Adri zei over ICS Creditcard: "Sinds een jaar gebruik ik deze app op mijn iPad (2 jaar oud,..."
- Ronald zei over Watskebeurt!?!: "Dit is een fijne app, maar de meldingen komen heel laat aan..."
- Mike Merel zei over Cartoon Weather: "Een vriend maakte me attent op deze app, die ik tot nu toe..."
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."