Mooie plek
MeerHet is een mooie plek om te gaan shoppen ik kom hier heel vaak met m’n moeder ik hou er van ik ben er nu ook in haha het is mooi en groot het bevalt me hier ik krijg een vip WiFi en een goede korting voor alle winkels
Liefs asiya5door Asi*******26/07/2020Evenementen
MeerSony hoor, de evenementen in Amstelveen slaan nergens op. Kleine markten, een stuk of 10 oldtimers. Binnen 10 minuten doorheen. En dan weet ik niet eens waar ik naar gekeken heb. Het is vreselijk saai.
1door Muk*****11/06/2019Update
MeerElke keer als er een update is moet ik mij opnieuw registreren , maar daar kom je pas achter als je je parkeren wil betalen. En dan sta je daar maar te klooien.
Voor de rest prima3door Kna****03/05/2019Registratie lukt niet
MeerRegistratie blijft in cirkels gaan: klik hier voor registratie — geef email op —— klik hier voor registratie. Bij registratie via site en dan op app blijft er een probleem, ww onjuist omdat hij email niet herkent terwijl ik daar net wel een bevestiging van ze op heb gehad. Wat een waardeloze zooi!
1door Lad*******12/04/2019GRATIS PARKEREN
MeerNaast de vele aanbiedingen en de laatste nieuwtjes is het fijn dat je met de App ook gratis kunt parkeren in de parkeergarage boven het busstation.
5door Rob*******22/09/2018Leuk, maar kan niet inloggen.
MeerGoede app, wel af en toe out-to-date met coupons. Ik ben al een tijdje lid en ben een pashouder van Amstelveen winkelcentrum en het lukt mij niet om in te loggen op mijn eigen account. Bij het registreren met mijn sociaal account krijg ik een melding dat ik al een bestaand account heb op die email adres. Zodra ik wachtwoord vergeten doe krijg ik een melding dat ik geen bestaan account heb. Volgens mij gaat er iets goed mis. Fix it
3door Put****18/12/2017Ik kan niet meer inloggen
MeerOoit aangemeld voor de app toen deze net nieuw was, maar weet klantnr niet meer en heb geen fysieke pas. Wachtwoord weet ik niet meer. Kan niet inloggen, want moet dan de fysieke pas die ik niet heb scannen. Graag hulp! Nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet.
1door Bol******08/12/2017Verouderde content
MeerHelaas, de opzet is leuk, maar de content is vaak verouderd en de aanbiedingen/coupons wijzigen nauwelijks. Jammer!
1door Ann**04/11/2017Kan niet inloggen
MeerMeerdere malen geprobeerd in te loggen via fb, email/wachtwoord. Niets lijkt te werken. Ook geen optie om contact op te nemen mbt tot inlog problemen. Langs geweest bij de info bali in Amstelveen, hier wilden ze geen pasje geven. Kortom kan niets met de app noch aan de member card komen.
1door Nan*****08/08/2017Zie niks?
MeerIk open de app en dan start hij op nieuws, maar er staat helemaal niks. Ook als ik op winkels klik staat er niks. Soms als ik schakel van menu staat ineens alles in het frans?
1door Ann******08/11/2015Mooie app voor een mooi winkelcentrum
MeerPrachtige app voor eigenlijk de enige shoppingmall van Nederland. Sinds de laatste updaten werkt alleen de VIP klantenkaart helemaal niet meer. Ook een nieuwe aanmelding werkt niet. Bij de balie in het winkelcentrum werd mij vermeld dat het systeem in transitie is, misschien wel handig om dit dan ook in de app te melden.
Wel heel cool om te zien dat er aan Passbook ondersteuning wordt gewerkt (staat nu onderaan de app pagina), dit is nog steeds iets wat ik erg graag terug zou zien als het straks weer werkt!3door I P*******31/10/2014Mooi design maar zit een bug in
MeerHet ziet er mooi uit maar als je op een pictogram in de plattegrond klikt dan wordt je de app uit gegooid
2door Ogi*******21/12/2014Waardeloos
MeerOnoverzichtelijke nietszeggende reclame prul dat na verwijdering nog komt zeuren of ik een update wil.
1door Geg*******10/01/2013
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"