Nieuwe app
MeerPfff… die nieuwe app is een flinke jas uit zeg. Vooral dat inloggen met Digid. Beetje zielig, je kunt net zo goed de website verplicht stellen. Hoef je ook geen app te ontwikkelen. Nou ja, was toch tijd een andere zorgverzekeraar te zoeken. Valt mooi samen.
1door Jan*******08/12/2023DigiD werkt niet mee
MeerInloggen met de DigiD-app op hetzelfde apparaat werkt niet: foutmelding. De ONVZ-app werkt nu alleen via omslachtiger procedures als sms. Ontwikkelaar doe je ding.
1door Fai*******29/11/2023Slechter dan voorheen.
MeerMet de nieuwe app met inlog via digid is de app bijna een reden om over te stappen naar andere zorgverzekeraar. De oude app had faceid erg fijn even kijken naar je telefoon en je kan declareren. Nu digid opzoeken helemaal intypen met grote kans op fouten. Daarna sms code invoeren. Gedoe dus.
1door G J****27/11/2023DigiD inloggen is vervelend
MeerMet deze versie van de app zou ik liever de ONVZ website via een desktop gebruiken.
3door Dou*******20/11/2023Jammer…
MeerWat jammer dat je in deze nieuwe app een zoektocht door moet om de nieuwe premie ergens te vinden. Daarnaast klopt de premie in de app niet met de informatie die per mail is verstuurd. Ik zou toch zorgen dat die 2 zaken in lijn zijn. Jammer…
1door Whe*******15/11/2023Digid vervelend
MeerPrima app alleen het steeds opnieuw inloggen via digid is erg omslachtig
Niks snel doen1door Kru*******14/11/2023Ontzettend jammer
MeerOntzettend jammer de nieuwe “app” van ONVZ, inloggen moet nu via het zwakke DigiD systeem.
Een reden dat overstap naar een andere verzekeraar in overweging wordt genomen.1door Sqs***14/11/2023Nieuwe update
MeerDe vernieuwde app ziet er strak en modern uit, maar is minder overzichtelijk als de vorige versie.
Ook heeft deze versie t.o.v. de vorige geen jaar totalen meer, wat wel handig is om te zien per groep wat er betaald is.
Om even gauw iets op te zoeken gaat ook niet meer omdat er nu via Digid ingelogd moet worden (begrijp de overstap hierna wel, maar toch).3door Jan******09/11/2023Steeds opnieuw inloggen met digid waardeloos
MeerBij de vorige app was digid niet nodig en kon ook met gezichtsherkenning worden ingelogd. Nu wordt er na 15 minuten geen gebruik uitgelogd en moet je opnieuw met digid inloggen. Omslachtig en zeker een hoge drempel voor gebruik van de app. Dan maar weer ouderwets op papier.
1door Koo*******02/11/2023DigiD
MeerDat je op de website met DigiD inlogt is handig en veilig.
Dat dit nu ook moet voor de app op de telefoon is niet nodig en ook niet handig.5door Veg*******02/11/2023Update
MeerNa deze update alleen nog inloggen met digid. Jammer, niet nodig en gebruikersonvriendelijk! App is verder oké.
2door Onk******31/10/2023Nog fijner sinds vandaag
MeerApp was al duidelijk en overzichtelijk en vanaf vandaag zelfs nog beter. Goed werk!
5door Wme******31/10/2023Snel en overzichtelijk
MeerFijn om alles terug te zien, snelle afhandeling, makkelijk en duidelijk overzicht. Kan altijd iets terug kijken. Voelt vertrouwd.
5door Nne*****29/10/2023Werkt niet
MeerBij mij werkt hij niet. Met code niet te registreren en ook niet met digid. Geeft beide een webpagina met 403 forbidden. Met iPhone iOS15 dus ruim boven de 11
1door Unc*******25/10/2023Storing
MeerIk kan de app al enkele weken niet gebruiken. Ligt dat aan mij, of heb ik gewoon de pech dat telkens wanneer ik de app wil gebruiken er een echte storing is?
2door Haj***24/10/2023Vervelend
MeerHeel vervelend dat bij een declaratie van het Onvz via de mail alleen een bedrag wordt genoemd en er niet bij staat wanneer de kosten bij wie zijn gemaakt!
1door Anoniem10/10/2023In bed
MeerEen kind kan de was doen Je maakt een foto van de declaratie als je in bed ligt
Met de handige ONVZ app klik je in 4 handelingen jouw declaratie gereed voor versturen naar ONVZ
En ga je om 5:14 uur verder met je dromen
F van der Wijst4door Fer*******07/10/2023Onderbreken lopende behandelingen.
MeerSinds mijn vorige verzekering (PNO) over is gegaan in ONVZ is het gedrag naar klanten toe een stuk minder vriendelijk geworden. Als je al jaren bij een arts komt wordt je ineens medegedeeld dat je het leeuwendeel van de consulten zelf moet betalen omdat de betreffende arts geen contract met ONVZ heeft. Dit is het in een hoek manoeuvreren van de arts en betekend tevens onderbreking van een al jaren lopende behandeling. Als klap op de vuurpijl krijgt de arts na ruim een half jaar een schrijven dat er toestemming gevraagd moet worden als er boven een bepaald aantal consulten plaatsvinden toestemming gevraagd moet worden. De dreiging dat behandelingen om financiële redenen gestaakt moeten worden, of omdat er plotseling andere eisen gesteld worden is in mijn geval althans zeer gevaarlijk en medisch onverantwoord. Het zou hierom alleen al zo moeten zijn dat men ten alle tijden van verzekering moet kunnen veranderen. Voor mij staat inmiddels vast om in januari 2024 weg te gaan bij ONVZ en een verzekering te nemen die menselijker zijn.
1door Fra****03/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."