Waardeloos!
MeerVoor een bedrijf van deze omvang is het uitbrengen van zo’n app een schande.
Werkt van geen meter op mijn iMac1door Vel******06/06/2026Twijfel..
MeerNa alle recente reviews gelezen te hebben, begin ik toch aan ODIDO te twijfelen. Ik zit eigenlijk prima bij Ziggo, maar die bieden geen snellere glasvezel aan en dus overweeg ik, na 25 jaar, over te stappen. Maar dan die vele klachten over het gebrek aan stabiliteit .. niet best.
**Update: Postcode check zecht OK. Tot wel 8Gb glas. Buurman is er ingetrapt en verrassing: koper aansluiting via KPN met glas converter naar de router. Niks glas dus. De arme man weet van niks maar betaalt wel voor glas. Uitkijken dus en blijven praten met ze.1door And******04/06/2026Waardeloos
MeerMees slechtste app ooit bedacht. Nog slechter dan hun anti hackers programma. 180 keer per minuut wordt het onderbroken met een pop-up.
1door Dde****03/06/2026Tv chromecasten
MeerLive tv chromecasten werkt perfect. Maar opgenomen programma’s casten geeft een storing (van mijn opnames) op alle Apple-devices:
2door Mic******09/05/2026Twijfel..
MeerNa alle recente reviews gelezen te hebben, begin ik toch aan ODIDO te twijfelen. Ik zit eigenlijk prima bij Ziggo, maar die bieden geen snellere glasvezel aan en dus overweeg ik, na 25 jaar, over te stappen. Maar dan die vele klachten over het gebrek aan stabiliteit .. niet best.
2door And******08/05/2026Geen goede Airplay support!
MeerOdido TV app op Apple TV 4K kan geen audio streamen naar Sonos ERA300. Alle andere apps (voorheen ziggo, plex, videoland, youtube, etc) werken wel gewoon. ChatGPT zecht dat het aan Odido app ligt :(
1door Ono*19/04/2026Onbruikbare App. Wanneer gaan jullie hier iets aan doen.
MeerApp gedownload voor Macbook Neo die een A18 chip heeft als de I pad. Ik zou jailbroken zijn. Dat bericht krijgen gebruikers al sinds twee jaar. Kom op Odido , doe eens een keer wat goed!
1door Kle*******12/04/2026Tv kijken via de app met camping wifi
MeerSinds kort hebben wij weer een abo bij odido. Dit aangegaan om gewoon via wifi met de tv app op de camping te kunnen kijken naar tv.
Krijg bij aanmelding te lezen is alleen mogelijk met vaste aansluiting. Verder dan mij abo nummer en de pin code invullen kom ik niet. Hier ben ik niet voor overgestapt. Bij aangaan is mij beloofd dat dit wel zou gaan.2door Har*****07/04/2026Irritante vastlopers
MeerBest wel knap om jarenlang ongefixt te laten dat het bekijken van opnames random vastloopt. Hierna moet je de app afsluiten en opnieuw starten, terugkeren naar de opname en onthouden waar je bent gebleven, voordat hij vastliep.
PS: svp geen developer reactie dat het aan mijn verbinding ligt of andere opmerkingen in de categorie "have you turned the computer off and on?"
Update: bekijken opname loopt niet meer vaak vast, maar nu loopt de app op mijn TV regelmatig vast tijdens het starten.
Kan nog steeds niet onthouden waar ik ben gebleven bij bekijken opname.
Casten is een loterij: de ene opname wel, bij de ander loopt het casten vast.1door App*****05/04/2026Verschrikkelijk
MeerDe app is verdraaglijk op de telefoon. Het meest vervelende is dat airplay niet werkt. Daarnaast probeerde ik alleen te airplayen omdat de apple tv ervaring zo verschrikkelijk is. Je kunt met een normale remote niet eens pauzeren en doorspoelen zoals in iedere andere app.
1door Kim****03/04/2026Debiel slechte app
MeerSlechtste app die ik in tijden heb gebouwd, een simpel appje bouwen is niet zo lastig anno 2026!
1door Pan*******01/03/2026Geen aflevering is serie nummer bij veel series
MeerIk vind het bijzonder irritant dat je bij veel series op mijn iPhone 17 Pro Max in de tv gids niet kan zien welk serie nummer en welk afleveringsnummer het is.
Bij KPN is die informatie wel te zien. Ander halfjaar geleden werd er al beloofd dat dit snel opgelost zou worden. Een andere smoes die ik hoorde was dat Odido die informatie niet altijd krijgt. Vreemd verhaal als de concurrentie die informatie wel in hun tv gids toont. Er is niks vervelender om na een paar minuten te ontdekken dat je zit te kijken naar iets wat je al gezien hebt. Erg knullig van een organisatie die naar de beurs wil maar zo iets simpels niet kan aanpassen.1door Sjo*******28/02/2026Onmogelijk te verbinden met tv
MeerUit frustratie zou je gewoon bijna je afstandsbediening door je tv heen rammen. Deze app moet echt een flinke upgrade krijgen, toch belachelijk hoe vaak je de app uit/aan moet zetten om een keer geluk te hebben dat de chromecast functie t wel gaat doen… en hier betaal ik voor echt waardeloos
1door Ttn***19/02/2026Waar is mijn afstandsbediening
MeerHoe kan je op je iPad kijken zonder afstandsbediening? Vandaag flinke storing. Tv app gedownload. Kan ik er niets mee
1door Pre******17/02/2026password instellen?
MeerAls klant is er niks zo irritant dat ik om de paar minuten weer mijn password moet instellen en dat de app wen failed video weergave heeft. En dat terwijl ik glasvezel internet/super snel wifi heb. Deze app heeft serieuze usability gebreken. Kom op Odido, doe eens een serieuze update!
1door Tj1***16/02/2026Slecht. An Benie
MeerAltijd lekker tv kijken en dan:SORRY DE WIFI DOET HET NIET PROBEER HET LETER OPNIEUW ik zo van ok dan kijk ik wel op de iPad inplaats van de tv wat de app zeg:ER IS GEEN WIFI PROBEER HET LATER OPNIEUW effe op m’n telefoon scrollen DE WIFI IS ALWEER WEG ECHT GEWOON HOE DAN totaal nutteloze app
1door Ben*******14/02/2026Tv app
MeerTot een aantal geleden werkte de app prima op mijn iPad. Nu krijg ik hem al dagen niet meer aan de praat. Balen.
2door Mem*****13/02/2026Crash app :(
MeerZeer onstabiel crashed als je gaat streamen van de een op de andere dag. Alles geprobeerd. Sowieso veél proplemen met Odido mbt tv en internet. Drama! Lekker blijven waar je zit.
1door Sno****11/02/2026
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

