Does not work!
MeerPosted the following review: The app looks promising, but when starting a TV programme the error message pops up that the device (in my cas a Macbook M4 Pro and iPhone 16 Pro) has been jailbroken, which it definitely is not. Please fix asap!
Got the following feedback from “Cheyenne”: "Hi, are you testing the webversion of our app on your Macbook? This doesn't seem like an error that our app tells you. If it does, please contact us via 0800-0092, so we can look in to this! ^Cheyenne"
I am using the appstore version of the app (“Odido online TV”). I am not testing, nor using the webversion.1door Tec*******22/06/2025Al een maand geen werkende app voor iPad
MeerEen maand geleden, op 20 mei, gaf ik aan dat de update niet werkte voor de iPad. Geen optie om account, opnames en geplande opnames te bekijken. Inmiddels is het 21 juni en de beloofde fix die snel zou volgen blijft uit. Wij verhuizen eind augustus en mede door deze lakse houding van Odido hebben we op het nieuwe adres een KPN abonnement afgesloten.
1door Ang****21/06/2025Account informatie ontbreekt
MeeriPadOS 18.5 - De Account menu keuze ontbreekt waardoor opnames niet bekeken kunnen worden.
2door Tie****20/06/2025Vreselijk
MeerDe app bijgewerkt en nu ben ik mijn op names kwijt op mijn iPad, staan wel op tv maar via iPad kan ik daar niet bij. Overzicht van opnames is ook weg. 3 weken geleden gemeld er werd aan gewerkt maar nogsteeds niet opgelost.
1door Cvd****20/06/2025Stop steeds met afspelen
MeerLaatste tijd is het weer drama. Om de paar minuten stop hij met afspelen en dan krijg ik melding dat er iets mis ging met de vraag of ik het nog een keer probeer. Echt irritant. Wij zaten eerst bij ziggo en waren overgestapt vanwege de kosten maar ga toch weer terug. Betaal liever wat meer en dat alles gewoon werkt.
1door Erw*******19/06/2025PIP crashes app
MeerSince the last update, whenever trying to play in Picture in Picture mode, the app crashes
1door Sup******19/06/2025Niet in Zeeuws Vlaanderen
MeerHelaas werkt deze app niet in de omgeving nieuwvliet cadzand Sluis. Overal volgt de melding niet in gecertificeerd gebied
1door C J******17/06/2025Crashes often
MeerOften crashes needing to restart. Also only able to rewind 30sec. I want to be able to do 10.
2door Dre****15/06/2025Waardeloze app om tv te kijken
MeerDeze app genomen om tv te kijken ipv via een kastje. Spijt van die keuze. De app stop de hele tijd streams, zowel live tv als terug kijken. Erger nog, als hij halverwege stopt bij terug kijken moet je alles opnieuw kijken, omdat hij niet onthoud waar je bent en je niet mag spoelen. Dit maakt van even lekker tv kijken regelmatig een moment van zware frustratie.
Dit nog los van het feit dat de app niet echt lekker is in gebruik; hij is traag, programma’s zijn moeilijk te vinden (niet chronologisch als je op afleveringen zoekt) en de streams voor terugkijken zijn heel slecht geknipt, zodat je vaak een heel of half ander programma moet kijken eerst om het begin te zien. Ook lukt het casten niet altijd lekker zonder duidelijke reden.1door Mis***12/06/2025Accountgegevens ontbreken
MeerAl weken is de app brak omdat je je opnames niet goed kunt inzien of beheren. Veel gebruikers klagen maar er wordt niets aan gedaan…. Treurig!
1door Dri*******11/06/2025Opnames laden niet in
MeerDe opnames die ik gemaakt heb zijn wel te zien op de TV en de app voor een mobiel, maar op mijn iPad Pro Max worden ze niet weergegeven. Ook niet na opnieuw installeren en inloggen
1door Men*******11/06/2025Nergens instellingen te vinden.
MeerOp de iPad mist het volledige menu om de taal in te stellen maar ook om automatisch afspelen te kiezen. iPhone app heeft dat wel.
1door Mus*******11/06/2025Werkt niet op ios 18.5
MeerJe kunt geen opnames terugkijken op iOS 18.5. Is al meer dan 4 weken en Odido heeft nog steeds geen oplossing van het probleem.
1door Bac*******11/06/2025iPad update
MeerDe iPad update van drie weken geleden heeft de functionaliteit van het bekijken van opnames verstoord. Tevens is de navigatie bemoeilijkt met wel hele kleine, nauwelijks zichtbare buttons. Op de iPhone app werkt alles naar behoren. Ondanks de obligate mededeling dat het bekend en in onderzoek is het nog steeds niet opgelost. De mededeling “we gaan het zo snel mogelijk oplossen” heeft geen enkele betekenis. Communiceer wat we kunnen verwachten, of beter rollback the change die unsuccessful was.
1door Igr*****10/06/2025Niet stabiel
MeerNa laatste update volgende problemen; picture in picture laat app crashen en bij teruggespoeld kijken crashed het programma dat je kijkt bij het live beëindigen.
1door Mar****09/06/2025Streamen werkt nog altijd niet
MeerStreamen naar de televisie vanaf de telefoon werkt nog altijd niet.
Er is wel een icoontje maar de app vindt niets.
Dit heeft met de oude app wel altijd gewerkt
De app is al net zo waardeloos als de app voor smart-televisies.1door Ric*******09/06/2025Opnames zijn leeg op de iPad
MeerSinds een paar weken is het tabblad met opnames leeg in de app op de iPad. Op de iPhone of de app op de tv staan wel opnames.
Odido is al 14 dagen bekend met deze storing maar heeft het nog steeds niet opgelost.1door Tin*******09/06/2025Werkt al geruime tijd slecht
MeerAls je wilt omschakelen op groot beeld in de iPhone 15 pro dan crash de app en sluit deze af.
1door Can*******08/06/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Susanwisse zei over Stickyboard 2: "I’ve been wondering why people thinks AI is the future, I..."
- Valeriewisse zei over Stickyboard 2: "I know this is random but this grabbed my attention today,..."
- CraigTox zei over Stickyboard 2: "https://luvre.top/ Лувр - музей в мире шопов!..."
- Marc zei over Simple-Simon: Field Service: "0 ! sterren, wat een onbruikbare waardeloze app zeg, wat een..."
- A.Barbulet zei over PaperCal: "Hoe synchroniseer je deze app op zowel iPhone als iMac?"
- Wim van ijzendoorn zei over ANWB Onderweg & Wegenwacht: "Prijzen vermogen van laadpalen kloppen niet 22Kw is heel vaak..."
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."