Slechtste app ooit!
MeerOntbreekt momenteel aan:
- geen favorieten;
- je kan shows geen favoriet maken;
- tv gids zit verstopt;
- app onthoud niet waar je bent gebleven met kijken;
- geen ondersteuning voor de TV app. Zou deze graag met elkaar willen integreren!1door Jer*******03/05/2024Suggesties start pagina
MeerFijn dat inloggen op Apple TV weer kan, stapje voor stapje wordt de app bruikbaarder. Alleen de 'start' pagina is helaas nog net zo onoverzichtelijk als vroeger. Suggesties:
-zet GEEN losse afleveringen van series op de start pagina, want daarmee beland je soms midden in een seizoen, zonder optie om naar eerdere afleveringen of seizoenen te gaan
-'Trending' en 'Populair' voegen voor mij niks toe
-'Films voor jou', 'Documentaires voor jou', 'Aanbevolen voor jou', 'Probeer ook eens' slaan de plank mis
-Gebruik in plaats daarvan een vaste indeling van logische categorieën,
-'films' en 'series' zijn te globale categorieen.2door App*******03/05/2024Waardeloos
MeerWat een waardeloze app. Je kan niks terug kijken want zodra je een uitzending wil starten krijg je eerst reclame en daar loopt de app al op vast.
1door Lot******03/05/2024Prut prut en nog eens prut
MeerEen doffe ellende. NPO belooft verbetering maar het is nog steeds prut. Als je daar een klacht indient, wordt er niet op gereageerd. Uiteindelijk maar een chromecast aangeschaft.
1door Hei*****03/05/2024Verbeter punten voor de app
MeerBlauwe achtergrond werkt niet echt lekker, geeft een onrustig beeld.
Keuze menu “Programma’s. Series. Documentaires. Films. “ zou bovenaan moeten staan en niet onderaan. Lettertype in de app zou iets groter mogen. Volgende aflevering start niet automatisch. In de app op mijn tv kan ik niet meer zien welke afleveringen ik al heb bekeken, de groene balk onderaan ontbreekt. Bij het onderbreken van een aflevering begint hij weer van voor af aan, bijvoorbeeld als ik de volgende dag verder wil kijken, dat was vroeger niet.
Ter aanvulling ik heb de app op mijn tv geïnstalleerd en gebruik hem hoofdzakelijk alleen daar. Op de tablet werken de dingen mogelijk wel maar daar zou volgens mij geen verschil in moeten zitten.
Ik hoop dat daar eens naar gekeken wordt.3door Wie******03/05/2024Nog steeds waardeloos
MeerIk betaal voor npo plus, maar krijg op de tv telkens de melding dat ik npo plus moet nemen om verder te kijken.
Daarnaast kun je nog steeds op de tv geen favorieten aangeven en verder kijken kent ie ook niet.
Je zou toch denken dat het tegenwoordig niet zo moeilijk is om een fatsoenlijke app te maken….1door Hon***02/05/2024Ongelofelijk slechte app
MeerStreamt met NPO plus account geen series van NPO plus op Samsung TV met NPO app.
Synchrone weergave via iPhone lukt wel maar stopt elke twaalf minuten.
Irritant dat geen kijkgeschiedenis bijgehouden wordt en zoekfunctie slecht is.
Lettertype ook met goede bril erg klein.
Kortom veel werk aan de winkel voor ontwikkelafdeling. Ik wil graag de NPO kijken voor kwalitatief goede series maar dat is met deze app nagenoeg onmogelijk. Heel jammer1door Kat*******02/05/2024Verschrikkelijk
MeerApp was al zo veel slechter geworden en nu krijg ik ook nog eerst een Ster reclameblok voor elke aflevering, terwijl ik gewoon NPO Plus abonnement heb?
1door Qop****02/05/2024Wat een drama nog steeds
MeerOndanks de toegezegde verbeteringen is het nog steeds een drama deze app helaas.
- Het is nog steeds niet (meer) mogelijk op favorieten toe toe voegen
- als je een serie volgt dan moet je steeds weer via de zoekfunctie de serie terugzoeken en de juiste (volgende) aflevering zoeken. Dit waar voorheen je automatisch naar de volgende aflevering startte na afloop van de voorgaande.
- Er zijn ineens serie-jaargangen verdwenen waardoor je de verhaallijn niet meer kan vervolgen terwijl je midden in de serie aan het terugkijken was.
- Etc. Etc. Echt zeer jammer en nogal klantonvriendelijk.
- Wij beginnen ons af te vragen waarom er nog abonnementsgeld geïnt wordt ofwel waarom wij nog steeds zo “dom zijn” om te betalen voor een dermate slechte service die ooit wel degelijk goed was.
Meer dan bijzonder jammer dit!1door Bra*******02/05/2024De update maakt de app niet beter
MeerDe app beloofde een update te krijgen waarmee de optie “verder kijken” en “automatisch afspelen” aangezet kan worden. Dit is totaal niet het geval. De app is nog net zo teleurstellend als voor de update. Als we de serie hebben afgekeken zeggen we het abonnement op. Ook de kinderprofielen werken niet.
1door Sha*******02/05/2024Erg tevreden met NPO app
MeerIk vind de programma’s van NPO goed, en fijn dat je alles kunt vinden in de app. Ook prettig dat het abonnement een vriendelijk prijsje heeft.
Hopelijk blijft bovenstaande, ook met de plannen die de politiek heeft…
Het valt mij op dat bij Home > Kijk verder niet alle series staan die ik volg. Dat zou wel handig zijn, maar is geen ramp als dat niet zo is.4door Dan****02/05/2024App uit ‘t jaar kruik
MeerOmdat veel content gewoon super is, ontkomen we niet aan deze app te gebruiken :-( maar amper gebruiksgemak. Afleveringen lopen door elkaar. Heel vaak opnieuw inloggen. Ik snap niet dat de NPO wat meer geld besteedt aan dit gedrocht eens echt een keer goed aan te pakken.
1door Wha******02/05/2024Hopeloos dramatische app
MeerEn dan denk je na zoveel hele ernstige kritieken dat ze dit 4 maanden later wel oppakken, maar niets blijkt minder waar. Beschamend slecht wie deze app gemaakt heeft. Ik zou mijn geld terugvragen als ik npo was.
1door Sti****01/05/2024Wel betalen…. Maar geen goede app…
MeerWat is dit een slechte app zeg, zeker als je nog moet betalen om te kijken ook.
- Telkens opnieuw inloggen
- Gaat bij series niet door naar de volgende aflevering
- Geen kijk historie, dus telkens opnieuw zoeken
- Lastige zoekfunctie
De nodige irritaties bij het gebruik dus…1door Suu*******30/04/2024Super slechte app
MeerWat een verschrikkelijke app. Ik krijg verschillende keren storingen, het is super moeilijk blijkbaar om npo plus via je account te activeren. En als een programma niet te zien is vanwege leeftijd beperking overdag, wordt dit niet aangetoond in de app. En ik me maar afvragen waarom hij het niet doen. Oftewel communiceer eens duidelijk
1door Bia*******30/04/2024Werkt niet meer op iPad
MeerDe app werkt ineens niet meer op de iPad, geeft aan dat de “afspeelmodule” in gebruik is. Las dat er een update is geweest die niet meer goed werkt met iOS. Er is ook geen helpdesk, ook niet als je een betalend account hebt. Zoekfunctie is echt idioot, ik zocht altijd via Google als ik een documentaire wilde zien, want titels zijn totaal onvindbaar op de app.
1door Tru****29/04/2024Onvoorstelbaar
Meer800 miljoen euro subsidie per jaar en al jarenlang structureel een niet volledig werkende app hebben
1door Quo*******29/04/2024Steeds inloggen
MeerVervelendste is dat na afloop van elk programma hij zecht dat ik geen abonnement heb. Moet dan uitloggen en inloggen en, omdat hij geen kijkgeschiedenis weergeeft, gaan zoeken op naam naar de serie die ik aan het kijken was.
1door Wel*******27/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."