Leuk spel
MeerDit spel moet je hebben want het is grappig en je hebt een uitdaging dus speel het en geniet
5door Moo******28/10/2013Mouse maze
MeerVet cool spel voor als je je verveelt! Ook als je je niet verveelt is het. Een vet cool spel
4door Mar*******29/08/2013Leuk?
MeerVolgens mij wel een leuk spel. Ik twijfel nog een beetje want ik heb hem nog maar net gedownload.
5door Joh******15/05/2013Slecht
MeerSlecht spel heb hem gedownload en er komt een programma van bij met installeer erop dat niet naar paar minuten weg gaat. Heb hem verwijderd maar het wil niet weg!
Echt een slecht spel1door Nnk***27/04/2013Leuk idee
MeerIk vind dit een leuk spel, maar de besturing is wel wennen. Ik vind het ook niet zo een handig idee, de besturing. Voor de rest wel heel leuk!
4door Sle*******07/02/2013Nééééééééé......... super saai
MeerGrappig en leuk...
Maar ook niet helemaal cool omdat dit best wel saai is...
Het is 't spel met een beest en Achter dat beest rendt een ander gevaarlijk beest.
'T is dus het spel met twee beesten!
Dag groetjes Bram (Bos)
O ja p.s
Dit is voor Bram(De Boer)5door Br**04/01/2013Super gaaf
MeerHet is een hartstikke vet cool en ook nog is verslavend voor de mensen die Engels spreken hebben pech sorry moet je maar Nederlands spreken..
5door Hdh******05/01/2014Muis
MeerDoet me aan packman denken dat vond ik vroeger ook een tof spel! Dit dus ook maar kopen echt veel te duur!
5door Zwe*******05/01/2014
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

