Echt een van de slechtst betaalde banen dat je kan krijgen. Ik doe 3/4 uur over bezorgen en ik krijg er €7 voor per week (€17 per maand). Bovendien zijn de folders ook 30kg bij elkaar. De service is ook slecht, ik geef al 3 maanden lang aan dat een adres zich wilt afmelden, dan verbinden ze me door met een medewerker en dan zeggen ze ‘zal over 2 weken aangepast worden’, ondertussen is het al 2 maanden verder en is er nog steeds niks aangepast.
Niet doen, je kan beter ergens anders werken dan deze plek. Een van de SLECHTSTE baantjes OOIT.