Attachments niet mogelijk
MeerHet is niet mogelijk om bestanden als attachment te verzenden. Mail embed ze standaard.
1door Ver****09/06/2026Geen mail
MeerNa laatste update geen e-mail meer. Tig keer alles opnieuw erin /eruit imap/smtp etc. Niets helpt.
1door Kla******09/06/2026Spam blokkeren
MeerOver het algemeen zeer tevreden over deze app.
Wel een verzoek. Kan er een mogelijkheid komen om in de spamfolder alle berichten te selecteren en dan te kiezen voor blokkeren. Nu moet dat per bericht en dat kost veel tijd na de hack bij Odido.4door Geb*******07/06/2026Laden duurt lang of lukt niet
MeerNa de laatste update duurt het heel lang voordat mijn inbox is geladen. Soms komt het gewoon helemaal niet. Ook als ik een mail verwijder kan hij zo weer in mijn inbox komen te staan. Kan dit opgelost worden?
1door Ann*******05/06/2026Ongelezen mail.
MeerHet is vervelend dat er staat dat ik ongelezen mail heb maar ik kan het dan niet goed vinden.
1door Mys*******28/05/2026Spammers in agenda
MeerSpammers send e-mails with agenda invites which come in my agenda even when contacts are blocked and mails arrive in the spam box. No possibility to block only these situations in the settings. Very annoying!
1door Inr*******28/05/2026Werkt niet naar behoren
MeerHoe kan het dat als ik een bericht bekijk in het archief en daarna de inbox open dat mijn bericht in het archief leesbaar blijft? Als ik de inbox open hoort mijn archief bericht te sluiten
Deze app moet nodig onder de schop of Apple moet er voor zorgen dat andere e-mail apps deze taken gewoon over kunnen nemen zonder restricties
Arnoud2door Arn*******20/05/2026Goed
MeerIk kon goed mijn e-mails vinden en het is echt een aanrader voor georganiseerde mensen
5door Zga***12/05/2026.
MeerHet is zodra je de app hebt duidelijk hoe hij werkt.
Maar soms duurt het wel lang voordat je iets binnenkrijgt, maar geen reden om de app niet te downloaden hij is onmisbaar bij veel momenten.4door Anoniem09/05/2026Geen notificaties
MeerNa het installeren van de app ontvang ik geen notificaties in stroken of het meldingcentrum. Hier heb ik wel toestemming voor gegeven in de instellingen.
2door You******07/05/2026Synchroniseren mislukt
MeerMet de overstap van iPhone 12 naar iPhone 17 is Outlook totaal verdwenen. Gelukkig doet hij het wel op mijn oude telefoon. De instructies zijn onnavolgbaar. Ik moet mijn wachtwoord opgeven maar er is geen plek om dat te doen. Ik kan een code aanvragen maar als ik die invoer moet ik weer een wachtwoord aanvragen. Om gek van te worden
1door Cyz***01/05/2026Mail komt niet binnen
MeerIk krijg geen nieuwe mail meer binnen geprobeerd opnieuw te downloaden lukt nog steeds niet. Begrijp het niet meer wat er aan de hand is.
1door Aus****30/04/2026Werkt slecht
MeerSinds gisteren moet ik elke keer wachtwoord invullen, wat is er aan de hand met de app heb nooit problemen mee gehad. Maar nu stoor ik mij mateloos aan
1door Mar***28/04/2026Te vaak opnieuw inloggen
MeerIk krijg te vaak dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren. Geen idee of dit na een update is gekomen maar het is wel bloed irritant!
3door Wil*******27/04/2026Worse with each update
MeerSomehow Apple manages to make their email client worse with each iOS update. This is such a joke, can't possibly get any worse than this.
1door Mr *******27/04/2026Wachtwoord opnieuw
MeerElke keer krijg ik de melding voor het wachtwoord in voor Outlook-account …. Telkens doe ik dat en blijft de melding maar opnieuw verzenden.
1door Av *****27/04/2026- Meer
K** mail! Niet downloaden mensen!
Ontvang geen mails en mijn verstuurde mails komen niet aan!1door Hns****15/04/2026 Waardeloos!
MeerIk kan niet meer overweg met Outlook, terwijl ik het al gebruik zolang het bestaat. Ik krijg lang niet alle e-mails te zien en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen. En ik zit de hele tijd CoPilot te negeren, hoe stop ik die idioterie?
Ik moet maar over op Linux of zo, en heb een ander e-mail systeem nodig. De enige manier om mij als betalende klant te houden is mij van een versie van Windows zoals die drie of vier jaar geleden was en een e-mail service die mij laat beslissen wat ik wel en niet te zien krijg. Jullie zijn helemaal de weg kwijt! En ik wil niets, en dan ook helemaal niets met CoPilot van doen hebben. Gelukkig heb ik een browser gevonden waarbij ik als ik dat niet aanzet het echt ook niet gebruikt. (dat beloven ze tenminste)1door J J*******13/04/2026
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

