Valt tegen
MeerZe hadde eigenlijk meer moeten letten dat het nou niet weer te moeilijk wordt want het is erg verwarrend als je steeds moet wissellen van voor voegsel want dan is het fc dan as enz. Maar is toch een leuke app als je je verveelt
2door Uni*******05/01/2013Net niet
MeerHet had leuker geweest als hij bijvoorbeeld Roma al herkende en je niet helemaal AS Roma hoefde te typen zoals bij praktisch elk antwoord het geval is...
1door Edd***25/12/2012Slecht
MeerTe weinig levels en soms moet je idd cf of fc dan weer vooraan dan weer achteraan zetten. Klopt allemaal niks van
1door Psv******24/12/2012Leuk maar soms vervelend
MeerHet is een leuk spel maar ook verwarrend ik had het zelfde bij Undenise vet vervelend maar wel leuk⚠
3door Hoi****23/12/2012Leuk maar frustrerend.
MeerZie titel; soms heb je een club goed alleen mis je een woordje waardoor het fout wordt gerekend. Bijvoorbeeld: 'PSV' is fout want het moet 'PSV Eindhoven' zijn. Dit kan je nog gokken maar bij 'Udinese' had ik het internet nodig om erachter te komen dat het 'Udinese Calcio' moet zijn.
Kortom, als het iets soepeler wordt zou het perfect zijn.3door Sea****23/12/2012Matig
MeerEr zijn clubs die je weet dat je goed hebt, zoals heel makkelijk PSV maar dan wordt het fout gerekend
2door The*******22/12/2012leuke app maar niet consistent met antwoorden
MeerAls je bijv bij de club invoert: rcd enpanyol zegt hij half goed en als je alleen espanyol invoert dan is hij helemaal goed terwijl hij bij andere weer fout aangeeft als je geen Fc of Cf erbij heb. Erg verwarrend
3door Wes*******21/12/2012
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

