Het systeem was al niet te stabiel maar na de laatste opleiding lopen filmpjes vast en komt er op een gegeven moment een zwart beeld met een error. Soms aan het begin, meestal halverwege. Echt balen. Ik volg een dure opleiding waardoor ik vele uren aan video’s moet kijken. Helaas is dat dus niet mogelijk. Ik had mijn oude iPhone SE 1e generatie al de schuld gegeven. Nieuwe telefoon gekocht hiervoor maar helaas geen verbetering…
@Huddle; ik ben al vanaf november aan het mailen met de opleiding en met iemand van de Huddle. Nog steeds werkt het niet goed. En wat ik al maanden hoor is “geen zorgen we gaan het oplossen”. Het examen is inmiddels geweest dus ik heb het niet meer nodig. Wel jammer van die bijna 500,- die ik naast mijn cursusgeld heb moeten neerleggen om de filmpjes van de Huddle te kijken. Ik heb de moed opgegegeven en als dank voor jullie aan het lijntje houdende gedrag en deze stomme reactie haal ik nog een sterretje af