Onmogelijk voertuig toe te voegen in zakelijke account.
MeerGrotendeels tevreden over de app, maar twee weken geleden mijn auto ingeruild en het bleek onmogelijk het nieuwe kenteken toe te voegen aan mijn zakelijke account. Kreeg een melding: "Oeps, er is iets misgegaan, probeer het later nog eens." Zojuist een leenauto geprobeerd tijdelijk toe te voegen, maar zelfde probleem. De klantenservice heeft de kentekens steeds kunnen toevoegen, maar een ideale oplossing is dat natuurlijk niet. We wachten met smacht op een update die dit oplost.
3door Ton*******26/06/2025Ridiculous fees
MeerWas using the app for 2 years, but the recent fee increase is just ridiculous. Sorry to see that greed is more important than the customer.
1door Her*******26/06/2025Verschrikkelijk
MeerHet is een verschrikkelijk bedrijf die je respectloos behandeld en je totaal niet begrijpen. Kosten die achteraf krijgt en binnen no time incasso kosten krijgt zonder dat je de tijd krijgt om vragen erover te kunnen stellen.
1door Lol*****25/06/2025Terugbetaling laat al 4 weken op zich wachten
MeerKon parkeeractie niet stoppen, 60 euro afgeschreven. Al 4x contact gehad met klantenservice. Beloven iedere keer terugbetaling te doen, maar nog steeds niets ontvangen
1door Til*******23/06/2025App verwijderd na meer dan 10 jaar
MeerEasyPark app verwijderd na de absurde prijswijziging. Zelf de proef op de som genomen: met EasyPark ben ik 63% duurder uit dan met concurrerende apps
1door Tuu***23/06/2025Belachelijke prijsverhoging
MeerGoeie app, maar de recente prijsverhoging slaat nergens op. Ik stap over op een andere app, vind het jammer maar de servicekosten staan niet meer in verhouding tot de service. Ook jammer van alle extra kentekens die ik heb moeten kopen, die zijn na deze overstap niks meer waard
1door Ikn*******23/06/2025Trouwe klant kwijt door idiote prijsverhoging
MeerWas altijd mijn favoriete parkeer app, maar door de idiote prijsverhoging overgestapt naar een gratis alternatief van Q-Park. Ook Flitsmeister of ANWB app zijn prima om mee te parkeren en goedkoper. Ik ben best bereid om wat te betalen, maar dit slaat echt alles. Als jullie slim zijn corrigeren jullie je verhoging of bieden jullie een abonnement voor een paar euro aan. Ik vind 5 euro per maand echt teveel voor een parkeer app. Zeker nu ik weet dat ik bij Q-Park gewoon geen transactiekosten betaal én op kenteken zo hun garages in kan rijden! Jullie proberen nu op een vervelende manier, door de variant zonder abonnement nu zo hoog en oninteressant te maken, mensen naar jullie betaalde abonnement te duwen. Dat is geen customer hapiness experience, maar customer sadness. Wat een waardeloze strategie op jullie hoofdkantoor en zonde van jullie mooi opgebouwde merk en reputatie. Jarenlang aan iets gebouwd, gooi je het met een strategie wijziging allemaal zo overboord. Wel mooi dat jullie zo de concurrentie ook weer een podium hebben geboden. Dat is dan wel weer sympathiek en goed voor de marktwerking.
1door Jer*****21/06/2025Dagkaart
MeerIk heb per ongeluk een dagkaart aangevraagd, ik neem direct contact op om deze te annuleren maar dat kan niet vanwege “parkeerbelasting”
1door Kdv******19/06/2025Te duur
MeerJullie waren mijn nr. 1 parkeerapp, helaas ben ik overgestapt omdat jullie te duur zijn geworden!
1door Zzi******18/06/2025Werkt bagger na update
MeerNieuwe update binnengehaald maar nú werkt de app ineens volledig niet meer. Foutmelding na foutmelding terwijl de tarieven er ook niet om liegen.
1door Doc*******18/06/2025Ineens duur
MeerPlots zijn de kosten een percentage van het parkeergeld. Voorheen was het een vast bedrag.
Tijd voor een andere parkeer app. Toedels!1door Ene*******16/06/2025Idiote prijsverhoging
MeerNa de idiote prijsverhoging alternatief gevonden bij een concurrent. Wel jammer, ik en mijn partner waren tevreden gebruikers. Concurrentie heeft echter ook een prettige app die ook doet mat hij moet doen. Even opnieuw (daar wel gratis
1door Arv*****16/06/2025Onvriendelijk en sneaky
MeerOndanks alle negatieve berichtgeving omtrent EasyPark bleef ik trouw klant want ik had geen problemen. Tot vandaag.
Ik Heb dus blijkbaar op de een of andere manier een dagkaart aangeklikt. Dat heb ik dus echt in al die 6 jaren hiervoor nooit meegemaakt. Misschien een andere layout van locatie kiezen?
In ieder geval kost een dagkaart me €26 en dat voor een half uurtje real life parkeren. En het is niet terug te draaien. En omdat er nu nog een parkeer aktie loopt moet ik wachten tot morgen voordat ik EasyPark kan opzeggen.
Oh wat BAAL ik op dit moment! Ben gewoon boos! Voor iedereen die EasyPark overweegt: DOE HET NIET! Er zijn meer klantvriendelijkere parkeerapps.1door Lad****14/06/2025Geen goede app
MeerSlechte app. Halverwege dat ik mijn app heb aangezet stopt de app er mee. Hierdoor heb ik al meerdere boetes opgelopen en heb ik geen bewijs om de boete aan te kunnen gaan aangezien de app het dan ook niet op slaat.
1door Par*******12/06/2025Foutief
MeerDoor een systeemfout werd mijn parkeeractie vroeg beëindigd en was het vervolg daarvan een boete.
1door Anoniem12/06/2025Waardeloos
MeerVreselijke app, loopt vaak vast en soms begint je parkeersessie zonder iets aan te klikken. Wij gaan met het hele bedrijf weg.
1door Gro****11/06/2025Foutmeldingen
MeerApp deed het vroeger veel beter naar mijn idee.. Sinds het EasyPark is geworden veel trager, loopt vaak vast of geeft foutmelding aan, ook na update
1door Bij*******10/06/2025Parkeer actie
MeerEcht een geweldige parkeer actie uitgevoerd ik druk op start parkeren
Paar uur laten op stop parkeren
Echt amazing wow5door Lor*******10/06/2025
Recent bekeken
Nu populair
Laatste reacties
- Joop Wink zei over Klaverjas HD: "Al jaren speel ik dit spel.maar in windows 11 kan ik nergens..."
- Marc zei over Simple-Simon: Field Service: "0 ! sterren, wat een onbruikbare waardeloze app zeg, wat een..."
- A.Barbulet zei over PaperCal: "Hoe synchroniseer je deze app op zowel iPhone als iMac?"
- Wim van ijzendoorn zei over ANWB Onderweg & Wegenwacht: "Prijzen vermogen van laadpalen kloppen niet 22Kw is heel vaak..."
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."