Welt heel slecht
MeerKrijg al weken mailtjes dat ik iets moet doen een geavanceerde smartcard te vervangen van een noreply mail, hele slechte service je kan dus niet eens een mailtje terugsturen. Ze innen wel geld maar dus geen klantenservice. De mails blijven komen en de uitleg in de mail is onjuist en het stappenplan klopt niet, documentatie is verouderd ze spreken over de app updaten en over icoontjes die niet bestaan. Frustrerende ervaring met weinig tot geen klantenservice.
1door The*******28/04/2024Wat nou, verlopen?
MeerIngewikkelde communicatie, onduidelijke terminologie, het is dat het nodig is om belasting in te vullen, anders meteen verwijderd…..
3door Sco*****26/04/2024Inlog
MeerBij eerste keer gebruik , geen contact. Wel weer kosten gemaakt , voor iets waar ik niet om gevraagd heb. En het werkt niet
1door Tev*******21/04/2024Uploaden gegevens werkt niet
MeerProbeer bewijs van leven voor SVB te uploaden vanuit Frankrijk. Gaat goed tot de laatste stap, waarbij keer op keer gemeld worden dat er geen internet is , terwijl dat wel is (ook gebruikt voor downloaden app )
Er wordt gesuggereerd te wisselen tussen wifi en mobiele data … zelfde meldingen terwijl er niets mis is met het internet.
Upload snelheid is hier laag op het platteland in Frankrijk. Dus time-out probleem?
Heel vervelend. Voor zowel mijn man als mij op 2 verschillende telefoons.
Hele procedure keer of 4 herhaald. En waar blijven die gegevens en identiteitkaarten ? Lijkt me allesbehalve veilig. Halve middag kwijt zonder resultaat.
Waardeloos. We gaan wel weer een analoge stempel halen op het gemeentehuis ….
Vertel me aub niet naar de helpdesk te gaan. Andere reviews spreken wat dat betreft boekdelen !1door Mon*****17/04/2024Verschrikkelijk
MeerVoor ouderen moeilijk te hanteren. Heeft mij (77) 45 minuten geduurd en weet niet of SVB het levensbewijs heeft ontvangen. Verwarrend is ook dat mijn wallet mijn foto toont op de telefoon van mijn partner.
1door Bep**16/04/2024WAARDELOOS
MeerDe zoveelste keer dat het WEER niet werkt met elke keer excuus maar verbeteren ho maar; ECHT WAARDELOOS
1door Bv *******14/04/2024Pincode instellen lukt niet
MeerIk probeer nu al 1 dag om een pincode in te stellen en dat lukt telkens niet Ik krijg iedere poging de foutmelding dat Er ging iets mis bij het inschakelen van meldingen voor deze app. Controleer uw internetverbinding en probeer het opnieuw. Probeer opnieuw. Er is niets mis met mijn internet verbinding. Slecht ontwikkelde en geteste app!
2door Aai******13/04/2024Inloggen problematisch
MeerDigidentity aangeschaft om in te loggen bij UWV. Er wordt duidelijk aangeven dat er een E3 betrouwbaarheidsniveau nodig is. Onduidelijk is echter dat er meerdere licenties van dit type te koop zijn. Hierdoor heb ik een licentie afgenomen die alleen voor de belastingdienst nodig blijkt te zijn. Vervolgens nog maar een licentie aangeschaft. Hierdoor dubbele kosten. Eindelijk klaar om in te loggen bij UWV. Niks is minder waar. Foutmeldingen bij inloggen (onze excuses er ging iets mis). Je kan er helemaal niks mee. Dan maar contact opnemen met de helpdesk. Helaas niet bereikbaar en altijd druk telefonisch en vervolgens mag je een e-mail sturen. Dan blijkt de helpdesk ook nog eens vier dagen gesloten zijn. Dus blijven proberen om in te loggen maar zonder resultaat. Kortom waardeloos.
1door Pau*******31/03/2024Beoordeling Digidentity
MeerIk heb Digidentity Wallet geïnstalleerd en gegevens verzonden. Als ik de app opnieuw open, staat alleen mijn e-mail-adres ingevuld. Alle andere gegevens zoals naam of geboortedatum zijn niet ingevuld en zijn niet meer in te voeren, en er zijn ook geen gegevens in te zien zoals pasfoto. Ook is niet duidelijk of in één app de gegevens van mij en mijn echtgenoot kunnen worden ingevuld. We hebben de app daarom maar op twee telefoons geïnstalleerd maar:
er is geen naam aan verbonden zodat we later niet weten welke app op welke telefoon voor wie van ons beiden is.3door Luu*******26/03/2024Hopeloos
MeerWerkt totaal niet , wel steeds inlogcode en dan stopt het ,QR code niet leesbaar .waardeloze app ,jammer van de uren werk .
1door Onj*****26/03/2024App valt continu uit
MeerZeer instabiel, App valt continu uit dus keer op keer opnieuw het hele aanmeldritueel doorlopen.
Ook geen feedback als een handeling afgerond is.1door Zei*******23/03/2024Wat een drama app
MeerKrijg alleen maar foutmeldingen. Helpdesk ook slecht bereikbaar. Om moedeloos van te worden…
1door Kui****20/03/2024Werkt verrassenderwijs prima
MeerIk had wat hulp nodig van de helpdesk, maar daarmee kon ik soepel aanmelden en bestellen. En ook uitstekend inloggen bij de Bellastingdienst!
4door Dig*******18/03/2024Onbegrijpelijke communicatie
MeerDe app is in de loop der jaren stabiel geworden, maar de communicatie over functionaliteit is stabiel onbegrijpelijk. Wat er zojuist op mijn telefoon gebeurde bij het inloggen in een website op mijn pc na klikken op een mededeling in de app, eveneens. En het tarief voor ondertekenen van documenten veel te hoog.
3door Maa*******07/03/2024Duurt eindeloos, wat een gedoe
Meer2 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, 6 keer werd mn chip niet uitgelezen, even n dagje vrij nemen om dit verhaal aan de praat te krijgen
1door Pie*******27/02/2024Verificatie
MeerProces is omslachtig en werkt vaker niet dan wel. Bellen voor vragen of uitleg kan maar altijd erg lang in de wacht. Ruimte voor verbetering.
1door B D****06/02/2024Bad!
MeerI’m pretty sure they buy 5-star reviews, because this software is absolutely terrible. Shame on Dutch government for allowing it as authentication.
1door Cko*******05/02/2024Werkt niet meer
MeerHeeft het altijd gedaan, alleen nu zie ik dat mn apparaat niet wordt ondersteund. Ik heb een iPhone 15 pro.
2door Ano*******03/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."