Waardeloze app
MeerNu kun je plotseling niet meer vanuit het overzicht naar de biOScoop sites gaan op tickets te reserveren. Echt 1 van de slechtste apps van een goeie organisatie die ik ooit heb gezien
1door San*******14/04/2024Zou heel fijn zijn als-ie niet zo vaak crashte…
MeerAls deze app goed werkt is-ie geweldig! Maar helaas, hij crasht erg vaak, geeft regelmatig de melding “geen internetverbinding” en de bezoekgeschiedenis wordt vaak alleen geüpdatet na uit- en inloggen. Dit is al jaren zo, dus ik heb niet het idee dat hier actief aan wordt gewerkt. Jammer, want dit soort bugs zouden volgens mij makkelijk op te lossen moeten zijn.
2door Ros*****12/04/2024Kan niet inloggen
MeerHoewel de app in het begin goed werkte, kan ik na het doorgeven van een ander rekeningnummer niet meer inloggen in de app. Dat is nu al bijna drie jaar zo en ik heb het ook al meerdere keren gemeld, maar ze doen er niks mee. De handige optie waarmee je je pas via je telefoon kan scannen werkt hierdoor niet meer. Echt een misser.
1door B U*******29/03/2024Waardeloos
MeerKan het echt niet beter? Het enige wat deze app doet is ten onrechte melden dat ik geen internetverbinding heb.
1door Ron*****22/03/2024No internet connection
MeerPlease fix this. It’s a false positive. You get this when other apps clearly have a connection
2door 0x8*12/03/2024:(
MeerIk hou van Cineville maar de app werkt zo slecht.. Vanaf het begin dat de app er is en het is eigenlijk nooit verbeterd. De app crasht voortdurend, de filmtips kloppen vaak niet, je kunt je bezoekgeschiedenis niet bekijken en je watchlist ook niet. Het zou zó fijn zijn als de app beter zou werken. Maar misschien heeft het (nog) geen prioriteit. Ik zal geduldig wachten want nogmaals ik hou van Cineville.
1door Zo ******15/02/2024Onwerkbaar
MeerIk houd van Cineville maar deze app is verschrikkelijk. Er valt niet mee te werken. Constant loopt de app vast, om vervolgens te crashen. Fix dit!
1door Ble***11/02/2024Voorstel: doe iets met de recenties
MeerWanneer vindt er een update van de app plaats? Ik heb het gevoel dat ik vaker opnieuw moet inloggen om de agenda of mijn pas kan zien. De melding ‘geen internetverbinding’ zie ik denk ik vaker dan de agenda als ik de app open.
1door Cor****10/02/2024English subtitles
MeerVery nice app! The only thing I’m missing is the filter for English subtitles, just like you have on your website.
4door Ign******07/02/2024App crasht
MeerDe app crasht continu bij bezoekgeschiedenis en af en toe bij het selecteren van biOScopen. Superjammer!
1door App*******03/02/2024Heel onbetrouwbaar
MeerCrasht regelmatig, vooral als je bezoekgeschidenis probeert te bekijken. Vaak “geen internet” melding. Zonde.
2door The*******05/01/2024Update please
MeerAl zoveel tips gestuurd via de app. Zoals beoordelen in app, sneak titel toevoegen, overzicht update verbeteren, top10 van het jaar maken etc etc Invest please
2door Joh*******03/01/2024Great Website, Lacklustre App
MeerThe website is brilliant as I can reserve my seating directly and it comes in handy when I am planning ahead.
However, when I am on the move, I would like to rely on the app, but simply put it is just unfinished. You can add movies on your watchlist, but in the app there is no watchlist tab/function, and you actually have to go to the app to see your list. You cannot view the reservations you have already made from the app either, neither can you make reservations directly from it.
I think the app has massive potential of being useful to every Cineville members. But, right now, it is just a shell of what the website offers in length.3door Tan****05/11/2023Vaak ‘Geen internet’ melding, ten onrechte
MeerDe app heeft steeds vaker de melding ‘ geen internet’ terwijl er toch echt (wifi en/of 4G) internet is. Mega irritant. Als de app het wel doet is het een fijne app. Maar zo te zien is er nooit meer een update gekomen de laatste jaren, waarom niet, Cineville?
Zou de Cineville bezoeken zeker ten goede komen.1door Lij*******26/10/2023Zeer instabiele app
MeerDe app zecht heel vaak dat er geen internetverbinding is, wat niet het geval is. Een verkapte error volgens mij. Daarnaast kan je films niet beoordelen in de app, maar moet je via de webbrowser inloggen.
1door Tij*****23/10/2023Ik heb wel internet
MeerMaar de Cineville app is ervan overtuigd dat ik niet heb. Alle andere apps op mijn telefoon lukt het om het internet te bereiken, maar Cineville vaker niet dan wel. Gaat weer van mijn telefoon af.
1door Anoniem22/10/2023Dramatisch
MeerWat een puinbak van een app is dit zeg. Continu melden dat ik geen internetverbinidng heb, terwijl dat wel zo is natuurlijk. 22 euro per maand aftikken voor mn pas, maar een normale app ontwikkelen ho maar.
Welke ontwikkelaar maakt dit soort rotzooi dan?1door Moi*****21/10/2023Online better.
MeerApp crashes. Says there isn’t internet. Only thing that works is your cineville card (which you can take a screenshot of and use in place of this buggy, faulty app).
1door P H****21/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."