Maak het verwijderen van digitale kassabonnen eenvoudiger
MeerHet verwijderen van digitale kassabonnen is zeer omslachtig: dit gaat per kassabon in twee stappen.
Maak het mogelijk om die kassabonnen te selecteren die je wil verwijderen waarna je de opdracht geeft deze te verwijderen. Veel minder tijdrovend en klantvriendelijker.1door Hen***12/05/2025Completely unusable in the past weeks
MeerI don’t know what changed but the app logged me out maybe 2 weeks ago and I have been unable to log in since. The login screen just blinks twice and then turns blank. I tried rebooting my phone, reinstalling, installing on another phone with the same iOS - nothing worked despite the Apple Store saying it should work on my iOS version. Customer support was useless too. The chat bot told me to log in to make the process easier (nice joke) and the person I was connected to decided the solution was to reset my password, even though I explained clearly that I know my password, I just cannot get a functioning login screen to type it in. The desktop website gives me no access to my bonus information, collected koopzegels or anything useful whatsoever. Yay, I guess. I can just stop using it (I’d like my collected money back though).
1door Har*******10/05/2025Frustratie bij scannen
MeerTesten jullie de app wel voor die in de store wordt gezet? Het lijkt er helaas niet op. Ik scan mijn boodschappen altijd met de app. Toen ik aangaf dat ik wilde betalen, kwam er opeens een melding in beeld dat het laatste artikel mogelijk niet goed gescand was. Dat was hij wel, hij stond gewoon in het lijstje. Echter kwam die melding elke keer weer in beeld als ik op ‘betaal’ drukte. Een eindeloze loop waar ik niet uit kwam. De app opnieuw opgestart, toen vond hij dat hij niet verbonden was met internet, terwijl ik gewoon volle 5 streepjes wifi had. Na tig keer proberen pakte hij m eindelijk weer, maar toen waren al mijn gescande boodschappen weg! Moest ik dus alles weer uit m’n tas halen om opnieuw te scannen! Irritanter kun je het niet maken! Deze app is bedoeld om je boodschappen mee te kunnen scannen zodat je sneller klaar bent. Na de laatste update is dat er helaas niet meer bij. Deze app werkte ooit geniaal goed, maar bevat de laatste tijd erg veel vervelende bugs.
1door App*******09/05/2025Extra op bestelformulier
MeerIs het niet mogelijk om op het bestelformulier bij de afronding 2 items kunnen worden toegevoegd:
1. Mag bezorgauto op de oprit geparkeerd worden
2. Mogen bezorgers een sanitaire stop bij u maken.
Nu lopen bezorgers extra meters met boodschappen op straat .5door Gel***09/05/2025Bezorgen van boodschappen
MeerIk heb dit keer de boodschappen laten bezorgen en was erg tevreden maar had wel graag de bezorger een fooi willen geven. Waarom is dit in de app niet mogelijk zodat je je waardering kan laten zien? Ik heb geen contant geld in huis omdat ik bijna niet uit huis kom.
5door Ego*******08/05/2025Niet elke verandering is een verbetering
Meer1. Recent is het biologische vlees tussen het ‘gewone’ vlees gelegd, waardoor het een chaos is geworden.
Mede omdat ook ‘Greenfield’ deels groene verpakking heeft. Mensen pakken gehakt.. zien dan dat het Bio is en leggen het vervolgens verkeerd terug.
Voor mensen zoals ik, die het liefst alleen Bio eten is het eveneens verwarrend. Je zoekt je nu een ongeluk .. van links naar rechts.. terwijl het voorheen keurig bij elkaar lag.
Jammer.. dit kost alleen maar tijd.
2. Verder zou het wel eens leuk zijn om ook gewoon stukken vlees te kunnen kopen i pl
v alleen maar gemalen zoals gehakt, hamburger, worstjes, tartaar etc . Nooit varkenslappen, varkensfilet, runderlappen, runderlever etc.. nooit een hele kip of kippenbout .. alleen vleugeltjes, drumsticks en (dij)filet.
Ik vraag me altijd af wat daar dan mee gedaan wordt? Met die prachtige bouten?
3. Enfin.. tot slot de info-balie..3door Rec*******06/05/2025App werkt niet correct
MeerBonussen worden niet genoemd in lijstje (vloerbrood). Lijstje heet bij mijn vrouw op de telefoon mandje. We gebruiken hetzelfde account, hebben beide een 16 Pro Max en op beide telefoons is alles geupdated. Onbegrijpelijk
1door Pee*05/05/2025Boodschappenlijst
MeerHet zou fijn zijn als je tijdens het gebruiken van je boodschappenlijstje met de handscanner, afgestreepte boodschappen automatisch naar beneden worden geplaatst. Nu moet je scrollen tussen je hele lijst om te zoeken naar de nog niet gekochte boodschappen. Ook zou het fijn zijn als de looproute weer zou werken.
3door Boo*******05/05/2025Jammer dat sommige functies er weer uit gesloopt worden
MeerWaar een product in de winkel ligt, kan je nu niet meer opzoeken in de app. Heel jammer, want het personeel loopt zelf ook regelmatig te zoeken als er weer eens van alles moedwillig verplaatst is..
Sowieso blijft het bijzonder onhandig om uit de app weg te laten, welk producten in welke vestiging verkocht worden.
Verder wordt ik niet blij van het constant zeuren door de app om mijn telefoonnummer. Alsof AH niet al genoeg van me weet!
Update: Na al die tijd blijft hij nog steeds zeuren om mijn telefoonnummer..2door Bee*******04/05/2025Alleen bonus aub!
MeerWanneer komt er eindelijk een ‘alleen bonus’-app? De huidige app wordt steeds groter en steeds voller met onzinnige en (voor mij) nutteloze troep. Ik hoef geen kookboek, boodschappenlijstje, gezondheidstips, mailbox om berichten uit te wisselen en noem maar op. Wat ik de laatste tijd allemaal gekocht heb weet ik zelf wel, dus weg met alle onnodige onzin. BONUSAANBIEDINGEN wil ik zien, meer niet.
2door Mk0**04/05/2025Dagelijks gebruikt
MeerDe app is super. Wij zetten er alles in. En hebben ons lijstje dus altijd bij de hand. Er is alleen 1 nadeel en dat ligt niet aan de app. Maar aan het wifi signaal in de winkel. Dat valt om de haverklap weg waardoor je continu bent aan het controleren of het product nu wel of niet is opgeslagen, ook al heb je ping gehoord. En waardoor je soms bij controle aan de kassa voor vervelende ongewilde verrassing komt te staan. In mijn supermarkt zelfs zo vaak dat ik de app in de winkel niet meer wil gebruiken, dus nog met 2 apparaten loop te winkelen.
5door Pet*****04/05/2025Kortingspercentages teruggeschroefd
MeerHet valt me op dat -vooral in de ‘ gepersonaliseerde aanbiedingen’- de kortingspercentages steeds verder zakken; nu gemiddeld tot 15%. Kennelijk wordt onderzocht bij welk kortingspercentage de klant een aanbieding nog overtuigend vindt. Zelf vind ik dat -het moge duidelijk zijn- steeds minder het geval, het bevestigt het gevoel gemanipuleerd te worden.
3door Ze *******02/05/2025jullie discrimineren
Meerik zie in mijn app (op iPad) geen verse croissants, terwijl iemand anders deze wel ziet op mobiel. Ik krijg dus nooit korting op verse croissantjes en die ander heeft nu een actie van 1+1 gratis! Met hoeveel producten gebeurt dit nog meer?
1door Mis******02/05/2025Te veel updates
MeerEen diep frustrerende app, omdat het te vaak een verplichte update heeft. Ik sta altijd in een winkel met volle handen en kinderen wanneer ik wat wil opzoeken en dat kan dan niet vanwege de update. In de winkel is vervolgens geen internet bereik. Dan houdt het dus op.
1door J O*****02/05/2025Opstartproblemen
MeerApp werkt de laatste twee weken heel moeilijk op mijn iPhone
App werkt weer als vanouds5door Ron*******01/05/2025Blij met appie
MeerZeer tevreden klant.
Persoonlijke bonus vask interessant. Houdrn zo,
Nu nog voldoende personeel: iedeteen blij,5door Bau*****30/04/2025App bijwerken doet het niet
MeerLaatste update: kan ik niet meer in de app. App blijft vragen te updaten. En als ik bijwerk blijf ik deze melding krijgen. Kan dus niet meer in de app.
1door Nas***30/04/2025Aanbod!
MeerGeweldig goed aanbod vegan producten, top!
Helemaal tevreden, duidelijke bewegwijzering is ook heel prettig.5door Veg*******29/04/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."
- Sham zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Al die belastinggeld die wij betalen en de gemeente Rotterdam..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "Heel erg jammer, geen reactie op mijn bericht."
- Meep Bouw zei over MapOut: "Voor mij de perfecte app om routes te maken, wandelen, ATB,..."
- Meep Bouw zei over MapOut: "A great app for making routes, on and off-road. The fastest..."