Service
MeerOver het algemeen goed tot aan de deur. Maar als we speltbrood bestellen willen we ook specifiek spelt en als deze niet voor handen is niet afgescheept worden met volkorenbrood. Hier vragen we juist niet om met een reden en kunnen we niets mee behalve een klacht indienen en een hoop gedoe! Voor de rest top!
3door Fam*******14/04/2024Plezier met Personeel
MeerHet is leuk om bij ah je boodschappen te doen, al verschilt het wel eens per vestiging/ filiaal. Bijzonder klant-vriendelijk is het wat mij betreft in Bennekom. Mensen die er werken zijn attent, gedreven, hebben plezier in wat ze doen voor de klant, en we kunnen lachen
5door Joa******11/04/2024Het wordt al beroerder met niet verkrijgbare artikelen
MeerWeek na week wordt onze irritatie groter. Zoveel als tegenwoordig niet meer is te verkrijgen. Loop een willekeurige winkel binnen en alles is te krijgen. Worden wij als online bestellers de winkel ingejaagd.!
Zeer ontevreden online besteller en inmiddels aan het oriënteren welke andere winkel het gaat worden1door Eri*******11/04/2024Boodschappen lijstje blijft onstabiel
MeerAls ik een snelle toevoeging wil doen gaat ie op zoek naar een product.. wat ik niet wil en wat de app ook eerder niet deed (hoewel dit nu al de 4e keer is dat ik dit ervaar)
2door Kai*****10/04/2024Zegels
MeerKan geen zegels delen. Whatsapp bericht word verzonden, maar de zegels komen niet aan bij ontvanger.
4door Ron*******09/04/2024Niet goed
MeerDit is geen goede app. Gezien de enorme winsten die er worden gemaakt, zou je toch denken dat de app perfect zou zijn. Maar nee. 1) Je kunt niet meer zien of een product in een bepaald filiaal in het assortiment zit. Iedere keer dat ik chat met de klantenservice en vraag naar de verkrijgbaarheid van een product in een bepaald filiaal, dan klopt de informatie nóóit. De informatie die de klantenservice geeft komt niet overeen met de feitelijke situatie. Meestal zit het niet eens in het assortiment van dat filiaal! 2) De zoekmachine is niet goed. Je krijgt soms de vreemdste zoekresultaten en is het makkelijker om via Google de juiste resultaten te vinden. En als je probeert te filteren op ‘soort’ dan schiet je daar niets mee op, omdat iemand bij AH heeft bedacht dat het een goed idee zou zijn om niet het soort, maar de productnaam en dan pas het soort erachter alfabetisch te sorteren. Dat is toch mega onhandig? 3) Als je een product afvinkt op je boodschappenlijstje (maar het blijft nog wel in het lijstje staan), dan zou dat van het totaalbedrag af meten gaan, of in ieder geval zou er een optie moeten zijn om het eraf te halen.
Sowieso is het winkelen bij AH een ramp, nauwelijks personeel om iets aan te vragen en als er al iemand is zijn ze of onbehulpzaam of spreken ze geen Nederlands of Engels. Ik ga tegenwoordig naar de Dirk van de Broek. Zij hebben super vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel én bij de klantenservice. Daar kan AH nog wat van leren.1door Zus***08/04/2024Ah app
MeerSuper handige app , premium voor 1 euro per maand en dubbel sparen met koopzegels
Je eigen bonus box ook zo handig en altijd je weekaanbiedingen in één klik te zien
Ik ben er super blij mee5door Kaa*******08/04/2024AH app
MeerGebruik app hoofdzakelijk voor mijn bonusbox. Tevreden over.
En kijk verder wekelijks bonusboekje in en vergelijk met andere folders supermarkten.4door Blo*******08/04/2024Giessenburg AH de Kreij
MeerWat een ontzettende fijne winkel is er in Giessenburg, wij wonen tussen Gorinchem en Giessenburg in maar ik kies altijd voor de Albert Heijn in Giessenburg, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, het is er super netjes en schoon, en klant is Koning.
5door Hen*******08/04/2024prima app maar
Meerde in de winkel met bonus kaart gemaakt boodschappen zijn niet te zien dus het selecteren van losse boodschappen kost veel tijd
3door Pau*******08/04/2024Teleustellend
MeerTeleurstellend bezoek vandaag in AH Hoevelaken, drie dingen van mijn boodschappenlijstje niet op voorraad. Omdat ik nu toch al naar een andere supermarkt moet, pak ik alleen de twee items mee die in de bonus zijn. Bij de zelfscan kassa moet ik wachten want er wordt een controle uitgevoerd. De vriendelijke jongen die dit uit moet voeren, kan er ook niets aan doen dat ik inmiddels een pestbui heb want hij weet niet dat dit al de derde keer op rij is dat dit gebeurd. Beste AH als jullie mijn koopgedrag un jullie winkel van de afgelopen jaren zouden bekijken, zullen jullie zien dat er een dalende trend te bespeuren valt en met dit bezoek van vanmiddag gaat dat zich voortzetten. Jullie zullen er niets van merken, die enkele klant minder, maar puur voor mijn eigen gevoel “straf” ik jullie door enkel te komen voor die paar bonus aanbiedingen en mijn echte boodschappen elders te doen. Fijn weekend
1door Mam*******05/04/2024Geen gebruiksgemak
MeerDe wifi in de winkel werkt alleen maar om dingen te scannen; producten zoeken in de app werkt niet; blijft maar laden. Hierdoor moet ik steeds wifi aan en uitzetten. Zeer omslachtig!
Winkelmand filteren op looproute van de winkel werkt niet (terwijl dit ooit wel perfect werkte): haal de optie er dan uit!
Ook vind ik het irritant dat als je dingen van je lijstje streept, het nog blijft staan. Het was ooit juist handig dat je lijstje steeds korter werd zodat je het overzicht kon bewaren.
Na de zelfscan wat ik via de app doe gaat de helderheid van het scherm helemaal op 0 waardoor ik niks meer zie. Mega irritant! Waarom lossen jullie dit niet op? Dit is echt al veel te lang het geval, heel slecht.
Leuk elke week een app update, maar er wordt helemaal niks verbeterd. Zeer jammer.
Al met al veel features in deze app die stuk voor stuk niet of slecht werken. Gebruiksgemak is hierdoor ver te zoeken.1door App*******05/04/2024Telefoon op donker
MeerHeel vaak na gebruik van de app/bonuskaart staat mijn iPhone daarna op donker. Kan dit opgelost worden?
2door Anoniem05/04/2024Mijn lijst
MeerMijn lijst functioneert al weken niet goed.
Boodschappen in de lijst verdwijjnen. Heel irritant als je in de winkel staat en weer alle boodschappen zijn weg van de lijst.
App heeft na elke update meer problemen ipv verbeteringen!1door Ksn****05/04/2024Superapp overzichtelijk!
MeerAlles kan met de app, recepten zoeken, aanbiedingen bekijken en natuurlijk boodschappen bestellen, top!
5door F T*******03/04/2024Widget
MeerDe bonuskaart widget doet het niet meer:( toont een zwart vlak ipv de bonuskaart barcode.
2door Kyl*******03/04/2024Persoon bij de ingang!
MeerHeel vervelend dat er iemand staat bij de ingang met een ‘zogenaamde’ straat krant! Ik spreek over locatie Doorn. Vervelend mannetje, die op een manier van schooierend mensen benaderd! Heel vervelend! In Driebergen, komt het niet voor! Daar mogen ze niet bij de ingang staan? Goede management! Krijg sterk de indruk, dat locaties Doorn, draait op Suoer goede mensen op de werkvloer en het niet moeten hebben van het management! Getekend: Jan W H van Soest, Doorn.
4door Jan*******03/04/2024Tevredenheid
MeerIk ben zeer tevreden met de AH op het Gelderlandplein, maar de AH in Diemen Centrum vind ik zeer matig qua winkel en personeel
5door Bie*******02/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"