Beste 9292 app,
Ik weet dat er altijd iets met de tram 5 is. Of hij is vervallen of er is een tekort aan personeel of weet ik veel wat! Ik dacht dus: nou, als ik twee trams van tevoren neem kom ik vast op tijd. Dus voor het geval dat koos ik een hele vroege tram. Want ik dacht, dan hou ik nog tijd over! Maar nee dus… Het ligt niet aan jullie app, dat weet ik, maar het is niet oké wat er gebeurt met de tram 5! Ik stond te wachten bij de halte Elandsgracht, ik moest met de tram 5 naar de A. J. Ernststraat. Eerst verviel er een tram, en ik dacht: maar goed dat ik twee trams van te voren heb genomen! Nu kom ik mooi op tijd. Je raadt wel wat er toen gebeurde. Er verviel nog een tram 5 en ik dacht: prima, ik kom wel op tijd. Toen verviel er nog een en nog een en nog een en uiteindelijk vervielen er in totaal acht trams! En ik stond anderhalf uur in de tramhalte en ik dacht: jeetje, dit is toch niet oké! Ik was niet de enige die aan het wachten was, nee, een heleboel mensen kwamen te laat door de tram 5! Ik was zó boos, en er stond helemaal niks over in jullie app! Acht trams vervallen achter elkaar! Op een dag! Dat is toch gewoon abnormaal! Ik weet niet of jullie hier invloed op hebben, maar als dat zo is, vertel die GVB medewerkers dan a.u.b. dat het erg fijn zou zijn als er iets aan gedaan wordt!
Charlotte, 13 jaar