Extra punten
MeerJammer dat de code voor extra punten niet werkt en dat communicatie hierover niet mogelijk is. Mail komt niet aan.
1door Fan*******08/04/2024Misleidend systeem
MeerJe kiest al bewust een tijdstip met korting en blijkbaar moet je dan tijdens het reserveringsproces de korting expliciet toevoegen. Dat heb ik niet duidelijk gezien en waarom zou ik het in het proces een korting niet willen toevoegen. Wie wil er nou géén korting?! Ik voelde me echt bedrogen tijdens het afrekenen in het restaurant. Toen kwam ik er pas achter... Restaurant kan er niks aan doen. The Fork wel maar die geven niet thuis.
1door Mar*******04/04/2024“Geen geldig e-mail adres”
MeerGeen enkel e-mail adres is geldig blijkbaar. Gmail, Outlook, eigen domein. Niets werkt.
Lekker gewerkt.1door Ram******19/03/2024Rare filters
MeerAls ik op Zwolle zocht kreeg ik een restaurant in Elburg bovenaan in de resultaten. Leuk dat ze daar misschien meer betalen om te adverteren bij jullie maar ik vind het vervelend en opdringerig.
3door Wha****03/03/2024Jammer
MeerSteeds minder restaurants beschikbaar, eerst vooral in Nederland nu ook in Frankrijk. Ook Yum systeem achterhaald. Te weinig acceptanten en te snel vervallen van de Yums.
1door Grt*******13/02/2024Diner
MeerHeerlijk gegeten, leuke sfeer. Enige minpunt er wordt 30% korting geboden, maar werd aangeven bij afrekenen dat dit alleen voor de lunch geldt (misleidend)
4door N L****02/02/2024Receptie the Fork
MeerIk vind het altijd fijn om via de Fork een restaurant te boeken ook omdat je kan zien of er glutenvrije opties zijn
5door Cha******14/11/2023Reservering via app
MeerHet is vaak lastig om in de app
„Je locatie“ aan te vinken .
Het opent steeds op oudere locaties en gaat daar zoeken4door App*******20/10/2023Why force landscape mode?
MeerI use the app on iPad and apparently there’s no way to use it on portrait mode. All the image and the whole interface are stretched to a point that it’s useless. Switching over to the website.
2door Ale*******25/09/2023Prima!
MeerFunctionele app voor het vinden van een eetgelegenheid. Ideaal in een nieuwe omgeving in binnen- en buitenland.
De beoordeling komt niet altijd overeen met de werkelijkheid.4door Ren*******02/09/2023Prima app
MeerFork is een fijne dienst en gebruik ik als ik een restaurant zoek. Gebruik app niet om te reserveren. Wel jammer dat er geen dark modus is van de app
3door Lij***29/08/2023Broadway geweldig vandaag
MeerWe vonden het een sfeervolle zaak goede bediening
Heerlijk met z,n vieren gegeten5door Oma******20/08/2023Nice concept. Doesn’t work.
MeerDownload the first time and I search for 8pm bookings today, I get the results, I go to book one, and it’s not available today. It still shows in the search results. Not useful.
2door Anoniem19/08/2023Uitermate coulant
MeerEr ging iets mis met de communicatie met de keuken. Hierdoor moesten wij lang wachten op ons eten. Na oprechte excuses, kregen wij eerst een extra drankje aangeboden, maar bleek later ook nog dat de rekening gereduceerd was.
Het gaat ons hierbij niet om het geld, maar beschouwen dit als een zeer mooi gebaar.5door Tel*******11/08/2023Onbruikbaar
MeerNIET DOWNLOADEN. WERKT NIET.
Aangelokt door aanbiedingen van ‘yums’ drie keer geprobeerd via deze fop-app te reserveren bij een mij bekend restaurant. Maar dat mag kennelijk niet: hoewel de app de naam en locatie van het restaurant meteen herkent, moet ik me eerst door een lijst van ruim honderd andere restaurants in mijn regio heen werken. En die lijst kun je op vijf volstrekt onzinnige manieren ‘filteren’, maar *niet* alfabetisch…
Helaas blijkt het restaurant van mijn keuze er niet eens tussen te staan. Dan maar het kaartje geprobeerd. Het restaurant staat erop, maar… ik mag van de app alleen op andere restaurants klikken. Kennelijk betaalt dit restaurant niet genoeg smeergeld aan The Fork.
App verwijderd, restaurant ouderwets opgebeld en zonder problemen gereserveerd.1door Mar*******21/05/2023Jammer
MeerSteeds minder restaurants beschikbaar, eerst vooral in Nederland nu ook in Frankrijk.
Ook Yum systeem achterhaald. Te weinig acceptanten en te snel vervallen van de Yums.2door Grt*******16/05/2023Reserveringen gaan fout
MeerNu al een aantal keer gereserveerd via the Frok. Bevestiging ontvangen via de mail, maar bij aankomst is de reservering niet bekend bij het restaurants (verschillende). Sta je dan, met je gezelschap.
1door Rob**29/04/2023Geweldig restaurant
MeerWij hebben gegeten bij Le Bateau in Den Bosch en we vonden het geweldig. Zeer vriendelijk personeel, bijzonder lekker eten, mooi opgediend en sfeervolle ambiance. Voor herhaling vatbaar. Complimenten!
5door Qua***14/04/2023
Nu populair
Laatste reacties
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."