GamesGratis!
4.5 · 738 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Oppassers hebben vaak te maken met onhandelbare kinderen, maar dit is misschien wel je laatste... Hoe lang houd je de controle?
• Speel 11 hoofdstukken van de vreemdste babysitbaan die je ooit hebt gehad
• Vind verborgen verzamelobjecten om geheimen te ontgrendelen, zoals de BIG HEAD-MODUS
• Pak de baby op met leuke ragdoll-fysica!
• Volg instructies en los puzzels op om verder te komen
• Pas op voor jumpscares!
Oorspronkelijk gemaakt in 48 uur voor de GMTK Jam 2020
--
The Baby In Yellow van Team Terrible Limited is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 15.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 9 jaar.
Informatie voor The Baby In Yellowis het laatst vergeleken op 27 Jun om 11:01.
MeerSoms/Mild animatiegeweld of fictief geweld;
Soms/Mild grof taalgebruik of grove humor;
Soms/Milde horror-/angstthema’s.
Zomerpatch
* Grote Unreal Engine-update naar 5.7.4
* Bijgewerkte SDK's
* Bugs opgelost en prestaties verbeterd
MeerHele leuke game
De game is echt geweldig. Ik heb dit uren gespeeld en nu heb ik het einde gehaald met een spectaculair open einde. En nu moet ik wachten voor act 5! Voor de rest geweldige game en ook een heel leuk diepgaand verhaal. I love it. Oh, en de baby is super schattig. I don’t care dat de baby is bezeten door een demon. Oh en als je premium hebt kun je hele leuke outfits krijgen en dan krijg je geen reclame. En ik vind het zielig dat mijn buddy newt died. Bring him back, please. en je kan hele grappig dingen met de baby doen ik heb hem bijvoorbeeld in het toilet gedaan en de bril naar beneden toen glitchte de baby heel erg. Super grappig. Sorry dat dit zo lang is btw. Oh en het glitch helemaal niet bij mij. Alleen als je de baby in het toilet doet, maar dat is maar kort. Byeee¡!
MeerErg leuk en grappig
Ik kan de baby in de koelkast gooien en in de magnetron! Dit is een hele leuke spannende enge game! Alleen het is moeilijk om dingen op te lossen maar het is goed gegaan fantastische game ever! ❤️
MeerMOOIE GAME
alles werkt prima, de puzzels, de horror, de etc., updates een beetje sloom, maar ja dat gebeurt nou eenmaal. Oh ja, mijn data van vroeger is niet opgeslagen, :(
Meer