Achteraf betalen
MeerIk vind het jammer dat het achteraf betalen via een bankrekening niet meer beschikbaar is. Alleen achteraf betalen via Klarna is nog mogelijk. Met dit betaalbedrijf wens ik niets te maken te hebben.
4door J49***22/10/2025Uitstekend
MeerPremium koffie vraagt om een premium app! En dat heeft Nespresso goed voor elkaar. Een bestelling doen is simpel en snel gefikst! Klasse!
5door S A*******22/10/2025Efficient and nicely designed
MeerIt is very easy to find what you are looking for, beautifully designed, efficient ordering of new capsules or accessories. I really like it.
5door Car******14/10/2025Recycling zakken
MeerDe recyling zakken zouden er sowieso standaard bijgevoegd moeten worden want om ze bij je bestelling bij te voegen, lukt voor geen meter!
3door Kof*******30/09/2025App werkt niet meer
MeerDe app werkt weer niet! Als het werkt is het een mooie app. Maar helaas is door testen niet goed gelukt
3door Taz*******29/09/2025App heeft gebreken
MeerJe kunt al een tijdje je bestellingen niet meer terugzien. Tevens worden de totaal bestelde cups niet meer bijgewerkt. Dus Nespresso, werk aan de winkel.
2door Lhc*******24/09/2025Expert en Milk kan niet meer verbinden
MeerErg teleurgesteld dat de Expert & Milk koffiemachine niet meer gekoppeld kan worden aan de app. De programmeerfunctie gebruikte ik dagelijks.
1door Pji*******22/09/2025Alleen de winkelmand werkt!
MeerSlechte app helaas!
Ik kan koffie bestellen, maar na bestelling ziet men geen bestelling terug in de afdeling “Mijn bestellingen!” Dit is totaal blanco!
Even een zijsprong: ook op de website ziet men geen recente bestelling! Hoop dat het bestelde ook werkelijk binnenkomt bij Nespresso!1door Jac*******07/09/2025Foutmelding bij opstarten
MeerApp geeft al jaren bij opstarten een foutmelding (waar ik ook ben: thuis, onderweg, met vol wifi of 5G-bereik). Na wegklikken is de app wel gewoon te gebruiken, maar beetje knullig is het wel..
3door S M****10/08/2025Weg met die ‘apple menubalk’!
MeerIk vind het echt onbegrijpelijk dat jullie je hebben laten meeslepen door de Apple-onzinnige menubalk te implementeren! Los van het feit dat het een buitengewoon onhandige plek op het scherm inneemt (bovenaan), is de originaliteit en eigenheid van Nespresso hiermee totaal verdwenen. Jullie eigen selectiemogelijkheden onder aan het scherm waren 100% beter! Dus weg met het klakkeloos volgen van Apple en de nutteloze ‘functionaliteiten’ die niets aan waarde toevoegen… nee, zelfs waarde weghalen! Van 5 naar 2 sterren…..
2door Kin******01/08/2025Modern, gebruiksvriendelijk, top
Meerzoals een app hoort te zijn. Vervolgens bezorgen ze ook nog eens mega snel. Zo moet een app zijn.
5door Wou******24/06/2025Nespresso bestellen
MeerMakkelijke app, snel te bestellen, meestal prima aflevering. Gebruik de app graag.
5door Kof*******27/05/2025Weg met die zwevende balk!
MeerDe ‘zwevende balk’ met opties in iOS 18 is totaal onnodig, onhandig en onoverzichtelijk. Waarom moeten jullie per se mee met de nutteloze aanpassingen van meneer Apple? Terug met jullie eigen, functionele en handige selectie opties aan de onderkant van het scherm!
2door Kin******24/05/2025Mank
MeerDe app heeft de optie voor een herhaal bestelling. Handig, denk je, doe ik. En dan komt al héél lang de boodschap: kan niet meer door een wijziging in onze administratie. Echt dom...
Bij opstarten altijd eerst de mededeling: mislukt, probeer het later nog eens. Waarna de app gewoon werkt. Echt dom...3door Fre****17/05/2025Easy to use
MeerMakes ordering coffee easy and quick. Very convenient. Can quickly search for what I want. Ability to select my native language helps a lot.
5door Anoniem07/04/2025Niet altijd vlekkeloos
MeerAls de app werkt is het super handig en gaat de bestelling en het descalingsproces goed. Helaas loopt de app wel eens vast waardoor je hem moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Gebeurt ongeveer om de 2 maand. Lastig.
3door Lin*******30/03/2025Opstartfout
MeerAl jaren hardnekkig met een melding dat er een fout is bij opstarten app - stug volhouden en uiteindelijk kun je bestellen
3door Jan*******24/03/2025Wijzigt te vaak
MeerEerder kreeg de app altijd 5 sterren van mij, klant al vanaf de oertijd van Nespresso.
Maar ik geef nu maximaal een zesje. Reden is dat er veel te vaak en veel te veel wijzigt. Waarom moet de oude vertrouwde lungo Vivalto ineens Tokyo gaan heten? Mijn ochtend-favoriet (en die van veel anderen) Arpeggio luistert gelukkig nog wel naar die naam.
Maar niet alleen de namen moesten zo nodig veranderen, ook de lay-out van de app verandert té vaak. En verbetert daardoor niet. Alstublieft, Nespresso: schrijf mij ook weer aan met U(w), en laat tutoyeren over aan familie en vrienden. Mijn dagelijkse vier kopjes smaken écht beter uit oude vertrouwde cupjes, besteld via een oude vertrouwde app!3door Shl****24/03/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Bert Maas zei over PaperCal: "Gebruik papercal al jaren tot volle tevredenheid, maar opeens..."
- Modus Hayday zei over Hay Day: "Verloren mijn spel Hayday level 174 Opa 28081952"
- Roeland zei over LazyFit: Workout For Beginners: "Erg onduidelijke prijsopgave, bv voor het 28 days propramma...."
- Semiha Ates zei over Yellowbrick Parkeren: "Schandalig bedrijf! Na bijna een jaar ineens een..."
- Max Boeckhorst zei over PaperCal: "Gebruik papercal al jaren tot volle tevredenheid, maar na de..."
- Reina zeeman zei over Kryss - De Strijd der Woorden: "Sinds kort is er aan de bovenkant een advertentie waardoor de..."
- Wubbo zei over eBike Flow: "Flow app werkt heel slecht. Vaak is deze geheel de weg kwijt..."
- Janne zei over Appic - Festivals & More: "Als je iets anders wint dan een ticket, ga je nooit iets..."
- Rebecca zei over Bubble Witch 2 Saga: "Als je relatieproblemen hebt, getrouwd bent of op het punt..."

