Something is not working right
Meer“ Something is not working right “
Dat is het enige dat de app toont helaas.1door Pra*******02/07/2024Commercieel?!
MeerDe app voelt aan als zeer commercieel. Naast veel schermen steeds weg te moeten klikken, vraagt het veel data/gegevens van je. Waar dat voor wordt gebruikt is erg onduidelijk. Zo wordt gevraagd om telefoonnummer, zonder duidelijk is wat daar het voordeel van is of wat ermee gebeurd. Privacybeleid is ook erg vaag over wat ze met jouw gegevens doen. Het noemt veel soorten gegevens die ze delen, maar houdt het bij ‘partijen’ en noemt niets bij naam.
Persoonlijk vind ik de reisplanner ook vrij onoverzichtelijk. Kortom: er is nog veel werk aan de winkel. Ook de ‘feedback’ optie in het menu ontbreekt, hoewel dat in een avn de reacties werd genoemd. Jammer wel, want het wordt hoog tijd voor een betere ov-app voor de gebruiker!2door Sjo*******25/05/2024Neemt 8GB aan opslag in?
MeerIk keek vandaag toevallig even in mijn instellingen en dan opslag om wat ruimte te vrij te maken. Tot mijn schrik nam deze app meer dan 8GB aan ruimte in. Meteen verwijderd.
1door K11****18/03/2024Geen stress, uitchecken niet nodig
MeerTrip naar een nieuwe en onbekende bestemming? Glimble helpt je op weg. Geen stress, je weet voor je reis wat je betaalt voor je trip, en tijdens je reis krijg je live updates over jouw locatie en wanneer je bijna op je bestemming bent. Uitchecken is niet nodig en dat is heerlijk!
5door S N*******18/03/2024Handige app
MeerHandige app met compleet reisadvies, voor plannen en meteen tickets kopen. Ook handig als je vaker op hetzelfde traject reist, dan kun je met een druk op de knop een ticket kopen
5door Jes**18/03/2024Gewoon gemakkelijk
MeerZo heb je altijd iets op zak om al het ov te gebruiken en hulp tijdens de reis.
Fijn ook omdat je meerdere tickets kunt kopen als we met het gezin reizen. Handig als je ergens onbekend bent of als het ergens lastig is om te parkeren.5door The*******18/03/2024Vervallen halte
MeerMisschien kan Arriva berichten over vervallen halte verwijderen als de halte weer gebruikt kan worden. Het is ontzettend verwarrend.
Ik gebruik liever de Arriva app.2door Ilo****23/12/2023Achterover leunen met Glimble
MeerIk vind Glimble echt een uitkomst. Het plannen is fijn en vooral het direct boeken van tickets. Wanneer de reis begint vertelt ie zelfs wanneer ik moet uitstappen en wanneer de tram er aan komt. Achterover leunen in het OV zonder een aansluiting of halte te missen
5door L C16/11/2023Account instellen werkt al niet
MeerOnhandige app. Bij het instellen van een account gaat het al mis: je krijgt een code van 4 cijfers en moet 6 cijfers invullen?!? Ik heb een poosje voor werk met deze app gewerkt en het was altijd gedoe om de tickets te regelen. Veel klikken en niet intuïtief
1door M O*******06/11/2023Onbegrijpelijk
MeerGa je met de bus, gebruik de app van Arriva. Die is correct, laat je geen 15 min lopen en geeft een rechtstreekse verbinding
Hoi Hille, die melding is 15 september doorgezet door een collega van je. Ik zit nu nog op de beloofde snelle reactie terug te wachten.1door Wha***01/11/2023Stuck in a loop
MeerGlimble worked fine, until recently. When I try to purchase a ticket, I get stuck in a loop where I constantly need to verify with my phone number.
I can’t purchase anything anymore1door Fro******17/10/2023Handig!
MeerFijne app, snel route gevonden met bijpassende vertrektijden en ik zag dat je zelfs de kaartjes kon kopen. Heel blij mee!
5door Blo**21/09/2023Onbegrijpelijk
MeerGa je met de bus, gebruik de app van Arriva. Die is correct, laat je geen 15 min lopen en geeft een rechtstreekse verbinding
1door Wha***14/09/2023Vervelend
MeerApp opzich niks verkeerd mee, maar vindt het echt onzin dat je nu deze app moet hebben om online een kaartje te kopen. Eerst kon dat gewoon via arriva wat veel handiger was, deze app vindt vaak haltes niet waardoor je dus geen kaartje kunt kopen.
1door Lot*******25/07/2023Flexibel en makkelijk
MeerTrein en bus reisadvies in één app. Betalen zonder fee en mét daltarief. Makkelijk in gebruik.
5door Vhg*******31/05/2023Fijn maar lastig
MeerDe app werkt fantastisch. Makkelijk boeken en keuzes snel te maken, zoals 1e of 2e klas reizen.
Echter bij het scannen van de QR code (e-ticket) schiet mij iPhone direct op de ING betaal app/apple pay. Dat is niet te vermijden, zodat de ING app gereset moet worden.3door Han****27/05/2023Meerpersoonstickets
MeerOnlangs moesten wij plotseling door annuleren van een vlucht van Transavia een treinreis boeken met de nachttrein van Ariva. Op zicht prima, maar het bleek niet mogelijk om voor 3 personen in een app treinkaartjes te boeken.
Iedereen moest een smartphone hebben.
Dit vind ik slecht. Temeer omdat er reisgenoten kunnen zijn die geen eigen smartphone hebben, zoals kleine kinderen of oudere mensen.
In Oostenrijk was het mogelijk om een bejaardenkaartje voor mij en een groepsticket voor mijn kinderen te kopen.
Met een app. Toch wel zo handig.
Hans D
Venlo2door Han****07/05/2023Waardeloze app
MeerGlimble is echt waardeloos. Als je kaartjes koopt voor de trein met een aansluitende bus reis, en vervolgens om een reden waar je niks aan kan doen (storing van de trein) de bus mist, dan heb je gewoon pech wanneer je buskaartje verloopt en kun je het niet meer gebruiken. Als je dan vervolgens de klantenservice om hulp vraagt dan krijg je te horen dat ze je niet kunnen helpen en dat je maar een nieuw kaartje moet kopen. BELACHELIJK
1door Ani*****01/05/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Annie zei over Praxis: "Door deze app voor o.a. kortingen vallen mensen die geen..."
- Waardeloze app zei over Moofer: "Kan niet inloggen, werkt voor geen meter! Weggegooid geld,..."
- Bert Dolmans zei over Facelab: Gezicht Foto Bewerken: "This is the worst photo editing app on the market. The reviews..."
- Ed de Jong zei over Bieden met Berry: "Zowel de app “ bieden met Berry” als de app oefenspellen delen..."
- Minecraft zei over Minecraft: "Minecraft"
- Marcel zei over Bieden met Berry: "@Christien Het lijkt me beter geen persoonlijke gegevens rond..."
- Christien kuit zei over Bieden met Berry: "Beste Berry Westra Ik heb beide apps gekocht van bieden met..."
- Witteveen, Adri zei over ICS Creditcard: "Sinds een jaar gebruik ik deze app op mijn iPad (2 jaar oud,..."
- Ronald zei over Watskebeurt!?!: "Dit is een fijne app, maar de meldingen komen heel laat aan..."