Cafeyn zuigt het bedrijf uit
MeerNa jaren een abonnement en met zeer veel plezier de verschillende shows per dag geluisterd te hebben, ben ik nu gestopt.
Al maanden gezeur. Krijg vaker geen aflevering dan wel. Er was al geknibbeld in de aantallen en in het aanbod. Ik stap over op podcasts. Jammer want ook alle magazines las ik graag.1door Wan*****11/03/2024Kranten!
MeerWaarom kan ik geen kranten meer inzien?; om die reden heb ik gekozen voor Blendle!
1door Hen*******17/02/2024AI stem ingevoerd. Dan svp de auteur laten inspreken?
MeerBezuinigen op de menselijke maat. De AI leidt af, toonzetting verkeerd en de taaltekens verhinderen de loop van het verhaal. Zou dan de schrijver het willen inspreken, want dit is écht jammer van de goede artikelen. Human stories, human voice. Ik zou €1,- extra over hebben voor de menselijke stem.
2door A T*******07/01/2024Voorheen vs nu
MeerHorizontaal scrollen waardeloos.
Gelezen artikel niet afgevinkt.
Kan artikel niet meer kado doen.
Jammer.2door Fee****11/12/2023Niet aan beginnen
MeerNa een proefabonnement wordt er stil verlengd op een 2de account waar je geen weet van hebt, niet bij kunt en dus ook geen gebruik van kunt maken of stop kunt zetten. Via Support kom je vervolgens via allerlei omwegen terug bij Support om vervolgens in plaats van restitutie van het abonnementsgeld een gratis aanbod van 3 maanden Blendle te krijgen. Niet aan beginnnen dus.
1door Zoe******15/11/2023Nieuwe layout onprettig
MeerIk vind nieuwe layout minder overzichtelijk en de luisterverhalen -die ik graag in de auto luister- laden vaak (>50%) niet.
Ik denk er aan om mijn abonnement op te zeggen.3door Han*******03/11/2023Geld afgeschreven zonder abonnement
MeerAbonnement opgezegd, want de content is waardeloos, toch nog geld afgeschreven. Opzeggen lukt niet omdat ik volgens de app ook geen abonnement heb. Oplichterij weer
1door Nuh*30/10/2023Recensies geven doorslag, dus geen Blendle!
MeerIk lees zeer veel negatieve recensies de afgelopen weken.
Ik was voornemens een abonnement te nemen, dus niet, in ieder geval niet zo lang deze recensies blijven verschijnen. Jammer!
Ik hoop dat Blendle deze recensies ook leest en actie onderneemt om de kwaliteit zichtbaar te verbeteren.1door Pol******26/10/2023Altijd verkeerde dagstart
MeerDagstart is tegenwoordig altijd verkeerd en niet actueel. Nagenoeg geen ingesproken berichten meer en de persoonlijke groet ontbreekt ook ineens. Al met al een diepe teleurstelling! Los dit op a.u.b. of ik ben weg als premium klant!
1door Jan*******19/10/2023Helaas weinig waarde meer voor je geld
MeerHet was in het begin best goed maar nu niet meer helaas. Steeds dezelfde stukken, steeds minder keuze en in de nieuwe lay-out nog minder gebruiksvriendelijk. Heel jammer maar zo holt dit best goede idee zichzelf flink uit.
2door Maa*******16/10/2023Diefstal bij deze app
MeerOp 08-07-2023 abonnementen stop gezet via abonnement te stoppen in de iPhone. Ze incasseren nog steeds 9.99 per maand. Pas hier voor op! Abonnement is gestopt staat ook in de app. Maar de automatische incasso loopt via blendle die incasseren dus waar het fout gaat? Maar je kan zo makkelijk een abonnement afsluiten. Moet het stoppen toch net zo makkelijk gaan?
Ik vind dat Blendle boefjes zijn en wel dit dat ik in geen velden of wegen niet weer dat er ineens twee abonnementen zijn.
Dat weten ze ineens je te vertellen. Nou mensen. Pas op.1door Win******16/10/2023Net echt beter op geworden
MeerSinds de nieuwe update zit programma vol met bug. Vanaf je e-mail een artikel openen kan nog maar die kun je niet opslaan. Wordt niet meer opgeslagen waar je gebleven bent als je een artikel al aan het lezen was. Helpdesk snapt soms de vragen niet en je krijgt van twee verschillende mensen een antwoord. Hopelijk worden deze problemen snel opgelost want het was een fantastische app
3door Myl*****16/10/2023Waardeloos
MeerAl jaren een abonnement, nu overgenomen door andere en een nieuwe App. Krijg alleen maar meldingen dat ik premium moet nemen, maar deze heb ik al jaren. Servicedesk komt met niet werkende oplossing
1door Dik*****12/10/2023Diefstal bij deze app
MeerOp 08-07-2023 abonnementen stop gezet via abonnement te stoppen in de iPhone. Ze incasseren nog steeds 9.99 per maand. Pas hier voor op!
1door Win******11/10/2023Net echt beter op geworden
MeerSinds de nieuwe update zit programma vol met bug. Vanaf je e-mail een artikel openen kan nog maar die kun je niet opslaan.
Wordt niet meer opgeslagen waar je gebleven bent als je een artikel al aan het lezen was.
Helpdesk snapt soms de vragen niet en je krijgt van twee verschillende mensen een antwoord. Hopelijk worden deze problemen snel opgelost want het was een fantastische app3door Myl*****08/10/20231 stap vooruit, 2 stappen terug
MeerDe vernieuwde app is geen vooruitgang. Minpunten:
-De lay-out is mij veel te druk.
-Mijn opgeslagen, nog te lezen artikelen zijn onvindbaar.
-Mijn leeshistorie is onvindbaar.
-Horizontaal scrollen is vervelend en onoverzichtelijk.
Jammer, vooruitgang is niet altijd een verbetering.
5-10: inmiddels abo opgezegd. Jammer het was een goed idee / product.
Het is niet mogelijk om je account te verwijderen, de betreffende knop werkt niet, er gebeurd niets. Dag privacy.1door Pau*****05/10/2023Blendle werkt niet meer op iOS 15
MeerBeste Blendle, sinds jullie laatste grote update wordt de tekst van artikelen niet meer geladen op mijn oude vertrouwde iPad die niet hoger kan dan iOS 15.7. Volgens de info bij jullie app zou dat wel moeten kunnen. Kunnen jullie dit fixen?
Het zou een reden zijn mijn abonnement op te zeggen.1door Pep******05/10/2023Audio steeds minder
MeerNa de ‘verbetering/ vernieuwing’ ’ zijn de gesproken artikelen veel moeilijker te vinden en werkt de website ook veel slechter. Minder artikelen ook. Vaak duurt het lang voor de artikelen binnen komen en ook zitten er veelvuldig bugs in waardoor er voortijdig wordt afgebroken of een artikel na de intro helemaal verdwijnt. Dan staat er ook al maar 1 minuut bijvoorbeeld voor een heel artikel, dus dan is al te zien dat het weer mis is.
2door Cha*******01/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"